באמצעות ארטימדיה יוכלו מפרסמים להעלות קמפיינים בסדרות של רשת ולהגיע לקהל מפולח ■ לחברה יש הסכמים עם קשת, ערוץ 10 ואתרי תוכן שונים
זאת כ-3 שנים לאחר שחזר למשרד הפרסום ■ מקים חברה עצמאית שתקרא "טלנט" ותעסוק בפיתוח רעיונות גדולים ללקוח
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בזק בינלאומי הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ קמפיין ההשקה של פרטנר, שירד מהטלוויזיה אחרי יום אחד - נכנס לטבלה
זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים
בעולם שבו הציניות של הצרכן גוברת והאפקטיביות של הפרסומות יורדת, הפרסום באינסטגרם צובר תאוצה: סוכנויות פרסום מתמחות מעסיקות סלבס שמעלים תמונות לאינסטגרם ומביאים חשיפה ■ מהי החשיפה, וכמה זה שווה?
(עדכון) - סרטונים שפרסמה קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, עוררו סערה בטענה לגזענות כלפי יוצאי בריה"מ לשעבר: "מכבי צריכה להתבייש" ■ מכבי בתגובה: "מדובר בקמפיין סאטירי שלא נעשה במטרה לפגוע"
הנפגעות העיקריות יהיו החברות הקטנות, שמהן ענקית החיפוש התחילה דרכה
עוד לפני שהחליטה להוריד את הקמפיין של פרטנר, פנתה חברת המדיה לרגולטור כדי שיבדוק אם המכתב של סמנכ"ל השיווק של קשת, שהתווה חוקי משחק חדשים
פרסום בריקמן עבר למשרדי אדלר-חומסקי במגדלי אלקטרה, אך צפוי לשמור על פעילות עצמאית ונפרדת ■ טל בריקמן: " אנחנו משרד רווחי, והמהלך נובע מהבנה שחשוב להתחבר לגוף גדול"
חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות
טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים
אדם פולצ'ק ימונה למנכ"ל ליאו ברנט ■ גיא קלנר ימונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת פובילסיס
מוריס לוי ממשיך לחפש את הסארט-אפ הבא, הפעם במסגרת חגיגות ה-90 לפובליסיס ■ כמי שרכש 4 משרדי פרסום בארץ ו-25% ממטומי, הוא מסביר מה מלהיב אותו בישראל ומבקש: "אל תאבדו את המיצוב של אומת הסטארט-אפ"
גיאוקרטוגרפיה: 40.2 מיליון דולר הושקעו בקמפיינים השבוע ■ המלחמה בקטגוריות הגבינות הצהובות מתחממת: הפרסומת של עמק אהובה יותר, נעם זכורה יותר
לזניט אין הסכם שנתי עם אף אחת מזכייניות הטלוויזיה, וכעת נדרשת פרטנר להתקשר עמן ישירות - או לשלם מחיר גבוה משמעותית דרך חברת המדיה
בנג'מין גילגן, בכיר ב-MetaDesign שעבד על המיתוג מחדש של פרטנר, מספר על ההתרחשויות מאחורי הקלעים: איך הוחלט על סיפור המותג, מדוע הוא הופתע מהבחירה של ההנהלה, ומה היה הכי קשה בעבודה עם הפרסומאים הישראלים
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13