ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
איציק הסיני / צילום מסך: מתוך יוטיוב
אל על | לפני כולם

פרסום אלנבי עומד מאחורי סרטוני "איציק הסיני" של אל-על

למרות העובדה שמערך הפרסום של אל-על מונה את הן את מקאן ת"א והן את גליקמן-שמיר-סמסונוב, פנו בחברה לראשונה למשרד אחר

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2016
סאות'פארק / צילום מתוך יוטיוב

"בתעשיית האד-טק שונאים אותנו כי אי-אפשר לשחד אותנו"

כשהיזם רועי קרתי, סמנכ"ל השיווק של Shine, אמר לפני שנה וחצי שהמוצר שלו יחסום פרסומות על גבי הרשת הסלולרית, כל המומחים אמרו לו שאין סיכוי שזה יקרה ■ היום הפכה Shine לאימת תעשיית הפרסום באינטרנט ■ ראיון לוחמני

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2016

באומן-בר מוביל במספר הפיינליסטים בתחרות קקטוס הזהב

למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יש 35 מועמדויות בתחרות, לעומת 16 מועמדויות למקאן ו-14 לאדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2016
אדיר רגב, שמוליק שם טוב / צילומים: סיון פרג', תמר מצפי

מדד הרייטינג לווידאו באינטרנט לא ימדוד תכנים בפייסבוק ובגוגל

בעקבות זאת, בענף הפרסום מבקרים את יוזמת הוועדה למדרוג להשיק את המדד החדש ■ אדיר רגב, מנכ"ל חברת הפרסום GO, במכתב למנכ"ל הוועדה: "מדידה שתשאיר בחוץ את ענקי האינטרנט תציג תמונה מעוותת"

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2016

סקר הפרסומות: שוב - טמבור האהובה ביותר, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בכיכובו של גידי גוב היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע ■ הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן הגיעה למקום השני באהובות, אף שהורדה השבוע מהאוויר בהוראת ביהמ"ש

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2016
אצטדיון נתניה / צלם: שלומי יוסף

בעיריית נתניה צופים שהחסות לאצטדיון העירוני תגיע ל-10 מ' ש' לפחות

הלל פרטוק, מנהל המכרז: "שווי אזכורי האצטדיון בתקשורת, שעמד על 15 מיליון שקל, יכפיל עצמו" ■ גורי אלפי, שקידם קמפיין מימון המונים כדי שהאצטדיון ייקרא ע"ש אייקון ספורטיבי: "גדל פה דור שיידע מה זה נוקיה אבל לא מי זה מיקי ברקוביץ'"

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2016
מתוך הקמפיין. חיבוק הבגרות כאג'נדה / צילום: אבי קרפיק

קמפיין החודש של מארס: שוופס מראה שטוב להיות מבוגר

שוופס הצליחה להעמיק את האסטרטגיה שלה לרגע מעורר הזדהות אחד בתחום שהמפרסמים בדרך-כלל נמנעים ממנו ■ סמנכ"לית השיווק של יפאורה תבורי: "עשרות אנשים תייגו את חבריהם עם מסרים בסגנון של 'תראה, זה בדיוק אתה/אני'"

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2016
עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו
מנהל קריאטיב | לפני כולם

שחר פילר עובר מדרורי-ארועטי-ברמן לפרסום אברהם

ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד עידן זמיר ■ את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2016
אדלר חומסקי | לפני כולם

LEAD זכה בתקציב הפרסום של רשות שדות התעופה

למרות שתקציב הפרסום הוגדר על 10 מיליון שקל, רוב המשרדים בחרו שלא להתמודד עליו נוכח התנאים שנדרשו במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2016

"פס"ד שוקה יעשה לסוכני הביטוח יותר נזק מתועלת"

הפסיקה להוריד את קמפיין "שוקה" מהאוויר התקבלה בתדהמה בקרב הפרסומאים ■ במשך שנים תקפו המפרסמים זה את זה, ולראשונה ביהמ"ש מעמיד בפניהם תמרור עצור ■ בכירים בענף: "מעכשיו אי-אפשר יהיה לצחוק על מתחרים?"

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2016

קמפיין "שוקה" נפסל לפרסום: "משפיל את סוכני הביטוח"

השופט המחוזי אליהו בכר הוציא צו מניעה האוסר על ביטוח ישיר לצאת בקמפיין בו סוכני הביטוח מוצגים כנהנתנים, מיושנים ומאותגרים טכנולוגית ■ הטיל הוצאות בסך 351 אלף שקל על ביטוח ישיר ■ החברה: נערער לעליון

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2016
אוראו צ'אלנג' / צילום מסך

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש מארס: קמפיין אוראו צ'אלנג' בראש

הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2016

וואלה וטאבולה מרחיבות את השת"פ בהשקעה של 10 מיליון שקל

טאבולה תטמיע באתר וואלה כלים חדשים, בדגש על המלצות וידאו ■ בנוסף, חבילות תוכן שיווקי שתייצר וואלה יקודמו ע"י טאבולה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2016
פרסומות | לפני כולם

ארטימדיה במו"מ על שיווק פרסומות בתוך טקסטים

הכלי הפרסומי InRead (פרסומות בתוך טקסטים) שווק עתה ע"י ILX, אך מאחר שאין לה הסכמי בלעדיות, נפתחת אפשרות בפני ארטימדיה לנסות לשווק גם היא סוג פרסום כזה

ענת ביין-לובוביץ' 10.04.2016
ענבל אור עם אילנה גולץ יועצת תקשורת שתבעה אותה  / צילום: אביב חופי

הפרסומאית של ענבל אור תשלם חובותיה על פרסום בעיתונות

אילנה גולץ, שהייתה האחרונה שטיפלה בתקציב הפרסום של אור, הגיעה להסדרי פריסת חובותיה של אור עבור פרסומים בעיתונות, שהיקפם מוערך ביותר מ-2 מיליון שקל ■ גולץ ל"גלובס": "אני עומדת מאחורי כל שקל שהמשרד חייב. הסיפור עם ענבל אור הוא מכה קלה בכנף"

ענת ביין-לובוביץ' 07.04.2016

סקר הפרסומות: בזק בראש הזכורות, טמבור בראש האהובות

גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי מככב בשלושת הפרמטרים: אהדה, זכירות והשקעה כספית ■ אפקט חג הפסח כבר מורגש בשתי פרסומות לצבעים

ענת ביין-לובוביץ' 07.04.2016

   168169170171172173174175176177178179180181182   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 175 מתוך 265