למרות העובדה שמערך הפרסום של אל-על מונה את הן את מקאן ת"א והן את גליקמן-שמיר-סמסונוב, פנו בחברה לראשונה למשרד אחר
כשהיזם רועי קרתי, סמנכ"ל השיווק של Shine, אמר לפני שנה וחצי שהמוצר שלו יחסום פרסומות על גבי הרשת הסלולרית, כל המומחים אמרו לו שאין סיכוי שזה יקרה ■ היום הפכה Shine לאימת תעשיית הפרסום באינטרנט ■ ראיון לוחמני
למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יש 35 מועמדויות בתחרות, לעומת 16 מועמדויות למקאן ו-14 לאדלר-חומסקי
בעקבות זאת, בענף הפרסום מבקרים את יוזמת הוועדה למדרוג להשיק את המדד החדש ■ אדיר רגב, מנכ"ל חברת הפרסום GO, במכתב למנכ"ל הוועדה: "מדידה שתשאיר בחוץ את ענקי האינטרנט תציג תמונה מעוותת"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בכיכובו של גידי גוב היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע ■ הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן הגיעה למקום השני באהובות, אף שהורדה השבוע מהאוויר בהוראת ביהמ"ש
הלל פרטוק, מנהל המכרז: "שווי אזכורי האצטדיון בתקשורת, שעמד על 15 מיליון שקל, יכפיל עצמו" ■ גורי אלפי, שקידם קמפיין מימון המונים כדי שהאצטדיון ייקרא ע"ש אייקון ספורטיבי: "גדל פה דור שיידע מה זה נוקיה אבל לא מי זה מיקי ברקוביץ'"
שוופס הצליחה להעמיק את האסטרטגיה שלה לרגע מעורר הזדהות אחד בתחום שהמפרסמים בדרך-כלל נמנעים ממנו ■ סמנכ"לית השיווק של יפאורה תבורי: "עשרות אנשים תייגו את חבריהם עם מסרים בסגנון של 'תראה, זה בדיוק אתה/אני'"
ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד עידן זמיר ■ את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי
למרות שתקציב הפרסום הוגדר על 10 מיליון שקל, רוב המשרדים בחרו שלא להתמודד עליו נוכח התנאים שנדרשו במכרז
הפסיקה להוריד את קמפיין "שוקה" מהאוויר התקבלה בתדהמה בקרב הפרסומאים ■ במשך שנים תקפו המפרסמים זה את זה, ולראשונה ביהמ"ש מעמיד בפניהם תמרור עצור ■ בכירים בענף: "מעכשיו אי-אפשר יהיה לצחוק על מתחרים?"
השופט המחוזי אליהו בכר הוציא צו מניעה האוסר על ביטוח ישיר לצאת בקמפיין בו סוכני הביטוח מוצגים כנהנתנים, מיושנים ומאותגרים טכנולוגית ■ הטיל הוצאות בסך 351 אלף שקל על ביטוח ישיר ■ החברה: נערער לעליון
הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה
טאבולה תטמיע באתר וואלה כלים חדשים, בדגש על המלצות וידאו ■ בנוסף, חבילות תוכן שיווקי שתייצר וואלה יקודמו ע"י טאבולה
הכלי הפרסומי InRead (פרסומות בתוך טקסטים) שווק עתה ע"י ILX, אך מאחר שאין לה הסכמי בלעדיות, נפתחת אפשרות בפני ארטימדיה לנסות לשווק גם היא סוג פרסום כזה
אילנה גולץ, שהייתה האחרונה שטיפלה בתקציב הפרסום של אור, הגיעה להסדרי פריסת חובותיה של אור עבור פרסומים בעיתונות, שהיקפם מוערך ביותר מ-2 מיליון שקל ■ גולץ ל"גלובס": "אני עומדת מאחורי כל שקל שהמשרד חייב. הסיפור עם ענבל אור הוא מכה קלה בכנף"
גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי מככב בשלושת הפרמטרים: אהדה, זכירות והשקעה כספית ■ אפקט חג הפסח כבר מורגש בשתי פרסומות לצבעים
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13