על רקע העתירה המינהלית שהגישה שפ"מ, תאגיד השידור מסר לביהמ"ש כי יעשה מאמץ להשלים את קביעת כללי המכרז ואת תיקון המסמכים עד סוף החודש
פרוטוקולים מהדיונים שקיים הממונה על ההגבלים, שהגיעו לידי "גלובס", חושפים עד כמה יש השפעה לגודל של חברת המדיה על המיקומים, העמלות, זמני השידור והכוח מול הזכייניות
החברה, הנצפית ביותר ביוטיוב ישראל, שצברה כבר יותר מ-200 מיליון צפיות, תוסיף ליומן אפליקציה שישודרו בה סרטוני תלת-ממד ופרסומות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת שבה מצטרפת קרין גורן לפרזנטור גידי גוב נכנסה היישר לראש הזכורות, בין השאר הודות להשקעה של 2.5 מיליון דולר
חצי שנה אחרי שקמפיין ההשקה עלה בטלוויזיה ליום אחד, חוזרת החברה לפרסם בטלוויזיה ■ המשבר עם קשת לא נפתר אולם הקמפיין ישודר בימי הזכיינית
הספרי משמש כמנהל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל שצפוי להיסגר
הקריסה של y&r והצמצומים בקבוצת פובליסיס הם רק הדוגמאות האחרונות את המחיר משלמים - ועוד ישלמו - בעיקר המשרדים הבינוניים, שאין להם המשאבים הדרושים כדי לעבור שינוי
גיא בר, יובל וינגסט ובכירים מ-y&r העולמית ניהלו עם בעלי המשרדים חוליגנס, אלנבי וטינק סדרת פגישות, אולם לאחר שהנציגים הישראלים הגישו הערכות שווי ניתקו הנציגים הבינלאומיים קשר
המכרז להתקשרות עם חברה המתמחה ברשתות חברתיות אינו קשור לתקציב הפרסום, המתנהל כולו באדלר חומסקי ■ סמנכ"ל הרגולציה: "גם חברה בת 93 רוצה להיכנס לעולמות האלה"
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, והושקעו בו כ-1.3 מיליון דולר, בדומה לשבוע שעבר
חודשים ספורים לאחר פרישת משפחת אבנון מהמשרד, השניים נואשו מהתנהלות קבוצת WPP בישראל והודיעו כי הם עוזבים ■ מבט אל הקריסה המהדהדת ביותר בענף הפרסום
2 מיליון יוזרים ייחודיים מדי חודש - יותר מאשר קשת, רשת או ערוץ 10 - זה הנתון שבעזרתו מנסה גוגל למשוך תקציבי פרסום מערוצי הברודקאסט ליוטיוב
לאחר שמשרד הפרסום פינה את משרדיו במגדל אלקטרה לטובת גוגל תמורת 40 מיליון שקל, הוא יעבור בינואר לבניין בדרך מנחם בגין בת"א בשטח 4,000 מ"ר למשך 10 שנים
חלק מהמפרסמים חיכו עם הקמפיינים עד לאחר סיום המשחקים, ולכן הרבה קמפיינים עלו לאוויר בבת-אחת ■ מדי ערב נשארות מחוץ למסך הרבה דקות פרסום שאי-אפשר לשבץ
מדד יו-טיוב לחודש יוני: שטראוס כובשת את שלושת המקומות הראשונים, המהלך של סופר-פארם עם הביוטריות זוכה להצלחה, ומזכירתו של שוקה שוברת גם את האינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes, שמתאפיינת בסגנון שונה מהרגיל, הייתה אהובה במיוחד על בעלי השכלה אקדמית
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13