במקביל נדחה זאת הפעם השנייה מועד הגשת המסמכים במכרז כדי לענות על עוד שאלות הבהרה
המשרד, שזו לו הזכייה הראשונה בתחרות, זכה במדליות עבור קמפיין "האח הגדול" שיצר לאיקאה
באירוע, שיזם ארגון Vibe Israel עם Shorty Awards, יוענקו פרסים לתכנים שיצרו רעש תקשורתי בארץ ובחו"ל ותרמו לחיזוק המותג ישראל
המדליה היא עבור עבודה למותג Head & Shoulders של פרוקטר& גמבל בקטגוריית המדיה
הגישה בארה"ב בקשה לצו מניעה קבוע נגד השירות "I’m Feeling Lucky" של גוגל, שלטענתה מפר את הפטנט הרשום "WWW Addressing" שהמציא אביב רפואה
ההתקשרות עם הצמד, המזוהה עם מערכוני רשת וסדרה ב"ארץ נהדרת", היא לשנתיים ■ סמנכ"לית הדואר: "לא רצינו השקעה גרנדיוזית, והתוכן עושה עבודה של פרזנטור"
תקציב הפרסום של עזריאלי, שהיקפו מעל 10 מיליון שקל, נחשב לתקציב עוגן בפובליסיס ■ לדברי בכירים, הדבר מבשר על צמצום עתידי של משרדי פובליסיס מארבעה לשלושה
תקציב הפרסום של עיריית ת"א מטופל במקאן, ותקציב נת"ע מטופל במקאן וואלי
כך עולה ממדד הפרסומות המדוברות ■ שירותי בריאות כללית השתמשו בפייסבוק לייב כדי להראות יום אחד בבית החולים בילינסון
במכרז יהווה מרכיב האיכות 60% מהניקוד המשוקלל, וההצעה המסחרית תקבל 40%
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בנק הפועלים הוא המושקע ביותר השבוע ■ הפרסומת של הוט טריפל יורו עם משפחת פוליאקוב אהודה יותר ככל שההכנסה עולה
בקבוצת פובליסיס נמנעו אמנם עד עתה ממיזוג ליאו ברנט ופובליסיס ישראל, אך פרישתו של מלמוד עשויה לזרז את מה שנחשב בשוק לתוכנית מגירה
למקום השני הגיעה הוט עם פרסומת בכיכובו של שחקן הכדורגל רונלדו, שאף שיתף את הפרסומת בעמוד הפייסבוק שלו ■ הסרטון למפעל הפיס נכנס לדירוג למרות אורכו - מעל 3 דקות
חברת הפרסום יוצאת נגד העובדה שתנאי המכרז אינם שוללים מראש השתתפות של מפרסם, דבר העשוי ליצור ניגוד עניינים, ותבקש צו מניעה נגד קיומו במתכונת הנוכחית
הם פתחו דף פייסבוק כבלון ניסוי והפכו לדבר החם בעולם השיווק המקומי ■ אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן מסבירים איך הפכה קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שייסדו לגוף משמעותי בן אלפי חברים
למרות ההחלטה הגורפת על הסרת הסרטונים ופסילת הפרסומת, בחר השופט להניח כי בשני המקרים ייתכן שפסק הדין המקורי לא הובן עד תומו
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13