בתקציב הפרסום של בוש, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, מטפל בשנים האחרונות משרד הפרסום גיתם BBDO
למקאן ואדלר יש 10 מועמדויות לכל משרד, לעומת 7 לבאומן-בר-ריבנאי, 6 לראובני-פרידן ו-3 ליהושע TBWA
הבורסה מעוניינת להתאים ולהעמיק את התוכן שלה לקהל הרחב ולחזק משמעותית את נוכחותה הדיגיטלית - בדומה לבורסות המובילות בעולם
גיאוקרטוגרפיה: מפתיע לראות שהפרסומת לסלקום בכיכובו של "משיח" זכתה לשיעורי זכירה גבוהים יותר מהפרסומת של 9 מיליון, המופיעה בקביעות
לקבוצת סמל"ת יש מספר הולך וגדל של מותגי רכב ■ תקציב הפרסום שלה, שעד לאחרונה טופל בדרורי-ארועטי-ברמן, מוערך ב-20 מיליון שקל
מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד
"גלובס" חושף את מאחורי הקלעים של המכרז: תנאי הסף הקשים, אנשי המדיה שמחפשים משקיעים והפוטנציאל העסקי הנובע מהפרסום ברדיו ומהמנכ"ל החדש
לחברת הפרופרמנס סקינדו למעלה מ-6 מיליארד חשיפות פרסום בחודש בפלטפורמות דיגיטליות ומחזור של יותר מ-200 מיליון שקל בשנה
זניט: "קשת מנצלת את כוחה המונופוליסטי בשוק הפרסום בטלוויזיה באופן הפוגע בתחרות" ■ קשת: "זניט מהלכת אימים במטרה להפיק יתרונות מסחריים"
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט
באומן צובר 50 נקודות ומספר ניכר של מדליות ■ מפתיעים: גיתם במקום השני עם 31 נקודות, וענבר-מרחב במקום החמישי עם 8 מדליות
בחברת הפרסום במובייל קליקסמוב יודעים לצפות עבור המפרסמים מי מהמשתמשים שמתקינים אפליקציה גם ירכשו באמצעותה ■ אבישי שושן, מנכ"ל החברה, מסביר איך זה עובד
ואולם, הקמפיין של פרטנר עם השף אסף גרניט זכה לתגובות סותרות ■ קמפיין קסטרו רשם צפייה ארוכה יחסית, ומותגי הרכב השכילו לנצל את יתרונות הפלטפורמה
ארבעת הצרכים האנושיים שכל ארגון השואף לחדשנות צריך לחשוב עליהם
אלוש, מהבולטים בדור הצעיר של הקריאייטיב דיגיטל, מכהן היום כסמנכ"ל דיגיטל במקאן ת"א
במכרז אדידס מתמודדים על מדיה וקריאייטיב בנפרד, אך לצד TMF עלה שלב גם גיתם, ולצד יוניברסל עלה גם מקאן
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13