ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
בוש לוגו
בוש | לפני כולם

תקציב הפרסום של מותג מוצרי החשמל בוש יוצא למכרז

בתקציב הפרסום של בוש, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, מטפל בשנים האחרונות משרד הפרסום גיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2016
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

הקרב על האפי: מקאן ואדלר ראש בראש במספר העבודות בגמר

למקאן ואדלר יש 10 מועמדויות לכל משרד, לעומת 7 לבאומן-בר-ריבנאי, 6 לראובני-פרידן ו-3 ליהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2016
הבורסה בת"א | לפני כולם

גרייט נבחרה למשרד הדיגיטל של הבורסה לני"ע בת"א

הבורסה מעוניינת להתאים ולהעמיק את התוכן שלה לקהל הרחב ולחזק משמעותית את נוכחותה הדיגיטלית - בדומה לבורסות המובילות בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 29.05.2016
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק

קמפיין השירות של הוט - הזכור ביותר השבוע, 9 מיליון - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: מפתיע לראות שהפרסומת לסלקום בכיכובו של "משיח" זכתה לשיעורי זכירה גבוהים יותר מהפרסומת של 9 מיליון, המופיעה בקביעות

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2016
Y&R | לפני כולם

אדלר-חומסקי ו-y&r מתמודדים על תקציב קבוצת סמל"ת

לקבוצת סמל"ת יש מספר הולך וגדל של מותגי רכב ■ תקציב הפרסום שלה, שעד לאחרונה טופל בדרורי-ארועטי-ברמן, מוערך ב-20 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2016
זניט מדיה | לפני כולם

K Logic רוכשת את פרסום הווידאו הדיגיטלי עבור פרטנר

מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2016
ערוץ 1 | לפני כולם

מי יתמודדו במכרז הפרסום של תאגיד השידור החדש?

"גלובס" חושף את מאחורי הקלעים של המכרז: תנאי הסף הקשים, אנשי המדיה שמחפשים משקיעים והפוטנציאל העסקי הנובע מהפרסום ברדיו ומהמנכ"ל החדש

ענת ביין-לובוביץ' 24.05.2016
יוניברסל מקאן | לפני כולם

יוניברסל מקאן דיגיטל פותחת סניף של סקינדו בניו-יורק

לחברת הפרופרמנס סקינדו למעלה מ-6 מיליארד חשיפות פרסום בחודש בפלטפורמות דיגיטליות ומחזור של יותר מ-200 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 23.05.2016
הפרסומת לטורנדו / צילום מהיוטיוב
זניט מדיה | לפני כולם

מחריף הסכסוך: קשת השאירה לקוחות זניט מחוץ לפריים-טיים

זניט: "קשת מנצלת את כוחה המונופוליסטי בשוק הפרסום בטלוויזיה באופן הפוגע בתחרות" ■ קשת: "זניט מהלכת אימים במטרה להפיק יתרונות מסחריים"

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2016

שני כהן חוזרת: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2016

באומן-בר-ריבנאי הוא המנצח בגדול של קקטוס הזהב 2016

באומן צובר 50 נקודות ומספר ניכר של מדליות ■ מפתיעים: גיתם במקום השני עם 31 נקודות, וענבר-מרחב במקום החמישי עם 8 מדליות

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2016
אבישי שושן / צילום: תמר מצפי

"לחלק מתעשיית הפרסום בארץ נוח לשלם לפי חשיפות וקליקים"

בחברת הפרסום במובייל קליקסמוב יודעים לצפות עבור המפרסמים מי מהמשתמשים שמתקינים אפליקציה גם ירכשו באמצעותה ■ אבישי שושן, מנכ"ל החברה, מסביר איך זה עובד

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2016
אסף גרניט / מתוך יו טיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש אפריל: קמפיין פרטנר בראש

ואולם, הקמפיין של פרטנר עם השף אסף גרניט זכה לתגובות סותרות ■ קמפיין קסטרו רשם צפייה ארוכה יחסית, ומותגי הרכב השכילו לנצל את יתרונות הפלטפורמה

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2016
שלט חוצות שמאפשר לבדוק אם חום הגוף גבוה / צילום מסך מיוטיוב

חדשנות 2016: האדם במרכז - לא הלקוח

ארבעת הצרכים האנושיים שכל ארגון השואף לחדשנות צריך לחשוב עליהם

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2016
מינוי בכירים | לפני כולם

עמי אלוש מונה למספר 2 במשרד הפרסום ליאו ברנט

אלוש, מהבולטים בדור הצעיר של הקריאייטיב דיגיטל, מכהן היום כסמנכ"ל דיגיטל במקאן ת"א

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2016
TMF | לפני כולם

יוניברסל ו-TMF עלו לגמר במכרזי המדיה של לוריאל ואדידס

במכרז אדידס מתמודדים על מדיה וקריאייטיב בנפרד, אך לצד TMF עלה שלב גם גיתם, ולצד יוניברסל עלה גם מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2016

   166167168169170171172173174175176177178179180   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 173 מתוך 265