ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום

להיות גדעון עמיחי: "הטריק היה ונשאר היכולת לספר סיפור"

עזיבת שלמור-אבנון-עמיחי ■ נפילת המשרד ■ המעבר לניו-יורק ■ גדעון עמיחי, 53, מבכירי הפרסומאים בישראל: "קיבלתי הרבה 'לא' בניו-יורק - ולא הייתי מורגל למצב כזה"

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2016
צחי גראד בפרסומת להפניקס / צילומי מסך
אדלר חומסקי | לפני כולם

משבר בין שטראוס לאדלר-חומסקי סביב קמפיין הפניקס

בפרסומת החדשה של הפניקס מגלם צחי גראד דמות גרוטסקית המזוהה עם הדמות שגילם בעבר בפרסומת למעדן ג'וי ■ בשטראוס, שהפסיקו לתמוך במותג לפני שנתיים, הגיבו בכעס

ענת ביין-לובוביץ' 20.09.2016
גיא זו-ארץ בפרסומת / צילום: סמדר אשכנזי

יקב טפרברג מעלה בבית ליסין פרסומת שהיא הצגה לפני הצגה

בפרסומת של משרד הפרסום מקאן ת"א, שמצליחה לעקוף את מגבלות חוק איסור פרסום אלכוהול, יככב השחקן גיא זו-ארץ

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2016
אינטרנט עם ערך מוסף / קרדיט: שאטרסטוק

"את המשוואה Value for Money החליפה המשוואה Value for Data"

כולם פוחדים מאובדן הפרטיות ומהמידע שגוגל ופייסבוק אוספות על הגולשים, אולם סקר שנערך לאחרונה בארץ מגלה כי למרות החשש, רובנו מוכנים לוותר על פרטיותנו בתמורה להטבות ולפרסום מותאמים אישית

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2016
יורם דמבינסקי / צילום: איל יצהר
Y&R | לפני כולם

דמבינסקי עושה סדר ב-y&r: נפרד מלקוחות לא רווחיים

במסגרת ההתייעלות שחרר המשרד בימים האחרונים שני לקוחות - אוויס והמכללה האקדמית ת"א-יפו - שהמשרד זכה בתקציביהם ב-2015-2014

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2016

נשבר השיא: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה 17 שבועות ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר היא של סופר-פארם, פעם שנייה ברציפות ■ הקמפיין של "משיח" לסלקום TV הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם 1.5 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2016
רשות התחרות | לפני כולם

הממונה על ההגבלים פנה לחברות המדיה בנוגע ל"מכתב ליבליך"

צביקה ליבליך, סמנכ"ל קשת, שלח לחברות המדיה מכתב, שבו הבהיר כי לקוח שיעבור חברת מדיה בלי שיש לו הסכם ישיר עם הזכיינית, יידרש לשלם מחירי מחירון ■ זניט מדיה הגישה תלונה - וכעת מעמיקה הבדיקה שנפתחה בעקבותיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2016
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף
מקאן תל-אביב | לפני כולם

עיריית ת"א דחתה את מועד הסגירה של מכרז הפרסום שלה

זאת לאחר שהתעוררו שאלות רבות מצד משרדי הפרסום המעוניינים להשתתף במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2016
לוגו YOUTUBE יוטיוב

מדד הפרסומות ביוטיוב באוגוסט: עומס החום הורגש היטב

החום הורגש הן בנושאים והן בדרך הקלה והבטוחה לפנות לצופים - הומור ונונסנס

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2016
עופר מילר / צילום: תמר מצפי
גוגל | לפני כולם

ארטימדיה תאפשר שימוש בדאטה של קמפיינים שלה בגוגל ובפייסבוק

החברה, המשווקת את הפרסום בווידיאו של אתרי התוכן הישראליים, לא הודיעה על המהלך לפבלישרים, שלמדו עליו מרוכשי המדיה והגיבו במכתבים זועמים שמזהירים מפני גרימת נזק לשוק

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2016
הושקה בישראל: ניסאן סנטרה החדשה  המשפחתית שמחזירה את המותג לתחרות

קבוצת קרסו ומשרד four בקמפיין המגדיר מחדש מהי משפחה

הקמפיין שמציג לראשונה על המסך התייחסות משפחות חד מיניות מקבל תגובות נרגשות ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2016
פסטיבל האור בירושלים

בדיקת "גלובס": על מה מוציאות הרשויות המקומיות את הכסף?

"גלובס" ויפעת בקרת פרסום בדקו את היקף הפרסום וההוצאה לתושב בכל עיר, עבור אילו קמפיינים הוצא רוב הכסף, ואיזה נתח קיבל כל מדיום מעוגת הפרסום המוניציפלית

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2016

פרסומות: 9 מיליון שוב האהובה, סופר-פארם הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של איקאה, בכיכובו של הדוור המזוהה ביותר בעולם - ניומן מ"סיינפלד" - הגיעה למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות ■ 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל במירוץ

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2016
פסטיבל האור בירושלים

מתג לי עיר

התפישה שניתן לשווק עיר כמותג מחלחלת בשנים האחרונות, ומתחילת העשור הוציאו 75 היישובים היהודיים הגדולים בארץ 187 מיליון שקל על פרסום "גלובס" ויפעת בקרת פרסום בדקו את היקף הפרסום וההוצאה לתושב בכל עיר, עבור אילו קמפיינים הוצא רוב הכסף, ואיזה נתח קיבל כל מדיום מעוגת הפרסום המוניציפלית בין הממצאים: חיפה מוציאה הכי הרבה על פרסום לתושב, באר שבע ממעטת לפרסם ותל אביב מהווה מודל לחיקוי

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2016
חלי ממן / צילום מסך

לקראת החגים: חלי ממן מתקשרת לראשונה עם משרד פרסום

ממן, שמפעילה קבוצות תמיכה להרזיה כבר 16 שנה ומחזיקה כיום בנתח השוק השני בגודלו בתחום, בחרה בגליקמן שמיר סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2016
סמארטפון LG v20 מובייל, טכנולוגיה, סלולר / צילום: וידאו

מדד הפרסומות המדוברות באוגוסט: קמפיין קסטרו סקול בראש

הפרסומות המדוברות בחודש האחרון פנו לצעירים ודיברו בשפתם ■ קסטרו, במקום הראשון, עשתה זאת עם הקולקציה לבית הספר, והמשטרה עשתה זאת בקמפיין גיוס מפתיע

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2016

   159160161162163164165166167168169170171172173   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 166 מתוך 265