ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום
גדעון עמיחי | לפני כולם

כלמוביל מעבירה את תקציבי יונדאי ומרצדס מגליקמן לגדעון עמיחי

אף שגליקמן-שמיר-סמסונוב ויתר בעבר על תקציב רנו לטובת תקציבי כלמוביל, מערכת היחסים בין הצדדים לא התנהלה על מי מנוחות, ומתחת לפני השטח נתגלעו לא מעט מהמורות מקצועיות

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2017
אתר ספורט 5 / צילום מסך
ONE | לפני כולם

ארטימדיה משנה את מודל ההתקשרות מול אתרי ONE וספורט 5

רשת הפרסום הדיגיטלית מסירה את התחייבותה למינימום תשלום, המהווה עבור הפבלישרים רשת ביטחון, ועוברת למודל חלוקת רווחים

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2017
קמפיין הגבינה של נעם / צילום מסך

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; נעם של טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2017
אורי עיני ועמית משיח / צילומים: יוסי כהן ואיל יצהר

דירוג משרדי הפרסום ב-2016: אדלר מצמצם את הפער ממקאן

מאזן הכוחות בין המשרדים הגדולים לא השתנה דרמטית ב-2016 ■ מקאן ת"א שומר על הבכורה, אך אדלר-חומסקי הוא המשרד הגדול היחיד שרושם גידול ■ AVRAHAM וענבר-מרחב מציגים גידולים נאים, מנצ' ממצב עצמו כשחקן קבוע ב-20 הגדולים, ויהושע TBWA סופג מכה

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2017

דירוג המפרסמים לשנת 2016: סופר-פארם המפרסמת המובילה

שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2017
פרסומת בזק /  צילום: מסך

מדד הפרסומות המדוברות בדצמבר: הבית החכם של בזק בראש

בדצמבר השתלטו רשמית סלבריטאים גם על הפרסומות בדיגיטל ■ דורין אטיאס, נועה קירל ושחר חסון הצטרפו לפיוז טי, שרון פרי בפרובוקציה של פלאפון ונדב גדג' בקליפ למותג גרנייה

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2017
מתוך קמפיין פיוז טי ביוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בדצמבר: פיוז טי בראש

מדד דצמבר כולו כולל סרטונים שונים לאותו קמפיין - מפעלולי איפור בפרסומת למותג פיוז טי, דרך סרטון משותף של גידי גוב ותום יער לבזק ועד זינה המאמנת הקשוחה להוט בגילומו של שלום מיכאלשווילי

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2017
רוב ניולן / צילום מסך

"חשוב לפרסם איפה שאנשים נמצאים היום, לא איפה שהיו פעם"

רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2017

שת"פ של דיגיטלנט וחברות פרסום להכשרת בני 40+ לדיגיטל

התלמידים יקבלו מנטור בכיר מתעשיית הדיגיטל שילווה אותם עד למציאת מקום עבודה ■ בין המשרדים שהתחייבו להעסיק בוגרים שיסיימו בהצטיינות: אדלר-חומסקי, גיתם וצ'יינה ביי

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2017
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

הכול ביטוח: 9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שני כהן והאסקימוסים חזרו למסך - ולצמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף הוא של הוט, שהגיע למקום השני בזכירה ובאהדה

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2017
פרסומת לגולן טלקום / צילום מסך

אחרי מכירת גולן טלקום: מי יזכה בתקציב הפרסום?

משפחת זלקינד, מבעלי אלקטרה, נוטה להעביר את תקציב הפרסום של גולן טלקום ל-JWT ישראל ■ זאב קלימי, מנכ"ל החברה, מעדיף כי התקציב יטופל ביהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2017
ענבל אור עם אילנה גולץ   / צילום: אביב חופי

בקשת פירוק נגד אילנה גולץ - הפרסומאית של ענבל אור

בבקשה, שהגישו עובדים לשעבר של גולץ, נטען כי בנוסף לחובות של מיליונים לנושים, גולץ חייבת להם סכומים ניכרים עבור חודשיים שבהם לא קיבלו שכר וכן בשל הודעה מוקדמת, פיצויי פיטורים והפרשות לפנסיה שלא שולמו

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2017
פייסבוק /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"שואלים אותי: 'פייסבוק יהיה רלוונטי?'; המספרים מראים שכן"

בניגוד למה שחושבים, הצעירים לא עוזבים את פייסבוק אלא ממשיכים לגלוש בה - בעיקר במובייל ■ הגולשים הקליקו בממוצע על 13 פרסומות בחודש וכתבו יותר תגובות, אך עשו פחות שיתופים

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2017
מתוך קמפיין השקיות / צילום: מתוך הקמפיין

חוק השקיות - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאתר האינטרנט של שופרסל היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2017
קניות באינטרנט / צלם: thinkstock

טאבולה רוכשת את החברה הישראלית קומרס סיינסס

commerce sciences היא בחברה שמשתמשת בטכנולוגיות שמנתחות ולומדות התנהגות גולשים באתרי קניות כדי לשפר את הסיכוי שיבצעו רכישה

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2017
אבי בן טל / צילום: ירון ברנר

טאבולה תחליף את אאוטבריין בהמלצות תוכן לגולש ב-ynet

מדובר בהישג משמעותי, שכן שיתוף-הפעולה מקנה לטאבולה את השליטה בתחום קידום התוכן בשני האתרים הגדולים בישראל: וואלה ו-ynet

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2017

   153154155156157158159160161162163164165166167   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 160 מתוך 265