ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
yes | לפני כולם

yes מחפשת משרד פרסום למיזם טלוויזיה אינטרנטית

המיזם החדש, שיוקם כגוף נפרד, צפוי לתת מענה לשחקניות תוכן חדשות כמו סלקום TV ופרטנר מצד אחד, וקודי ודומיו מצד אחר ■ בשל ניגודי אינטרסים, רוב המשרדים הגדולים לא יוכלו לטפל בתקציב

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2017
משרד המשפטים / צילום: תמר מצפי
הגנת הפרטיות | לפני כולם

מ' המשפטים יעקוב אחרי שימוש במאגרי מידע בקמפיינים

זאת, בעקבות הפרסום ב"גלובס" ■ על רקע כוונתם של גופים כמו קבוצות וואלה-בזק וזאפ להשתמש בדאטה שנאספת אצלם לצורך השבחת קמפיינים, סוגיית הפרטיות הגולש תיבחן על ידי הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2017
סופי מלניק - אמיתי ואלון ברנר / צילומים: עופר חג'יוב ואיל יצהר

התוכן הוא המלך - אז מהם המחסומים שעוצרים את השוק?

בעולם חברות כמו ג'נרל אלקטריק, אמריקן אקספרס ולגו הפכו ליצרניות תוכן שלא היה מבייש אף פבלישר אמיתי אבל בארץ התחום עדיין בתחילת דרכו ומפרסמים לא ממהרים לאבד שליטה על המסרים

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2017
קמפיין סלקום / צילום מסך

דאבל לראובני פרידן: מזרחי טפחות הפרסומת הזכורה, הוט האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2017
אילן זרמון / צילום: איל יצהר

מה הביא את איגוד הפרסום לצאת נגד דירוג יפעת?

הדרישה של איגוד הפרסום מיפעת להפסיק לדרג את משרדי הפרסום תוך איום בפנייה לבית המשפט, החלה להתגלגל בעקבות עימות של זרמון עם אנשי יפעת ■ כשהצדדים לא הגיעו להסכמה, הציע זרמון בישיבה של האיגוד לנקוט צעדים משפטיים - וההצעה התקבלה ברוב מוחץ

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2017
אינפיניטי | לפני כולם

קרסו מרכזת את כל תקציבי המדיה בידי ענבר מרחב G

זאת לאחר שמ-2013 נוהלו תקציבי העיתונות, השילוט והרדיו בידי סמארט מדיה, וענבר היה אמון על רכש הטלוויזיה בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2017
לוגו יפעת בקרת פרסום

איגוד חברות הפרסום ליפעת: חדלו לפרסם את דירוג הפרסום

האיגוד טוען כי נתוני דירוג הפרסום של יפעת בקרת פרסום רחוקים מהאמת - ומאיים לפנות לביהמ"ש בשל לשון הרע ופגיעה בתחרות ■ יפעת: "מספר משרדים, הפעילים מאוד באיגוד, לא היו מרוצים מתוצאותיהם השנה"

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2017

זאפ מתחילה לשווק ללקוחותיה מוצרי פרסום מבוססי דאטה

הקימה אגף ביג דאטה שיכול לייצר קמפיינים המתבססים על המידע הנאסף ב-22 האתרים שלה ■ הקהל המיידי של המהלך: בעלי העסקים בינוניים וקטנים ■ פיילוט שנערך במטרה לבחון את תוצאות הקמפיינים המושבחים הניב פי 3 לידים איכותיים ביחס לקמפיינים אחרים במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2017
גלית גוטמן / צילום: גיא כושי ויריב פיין
פרסומות | בלעדי

נדחה ערר לשידור פרסומת העוסקת בזכות להינשא למי שבוחרים

המשפטים שבעטיים נפסל התשדיר הם משפט שאומרת מירה עוואד, זמרת ושחקנית ערביה, לגבי הזכות לדבר ערבית בלי לחשוש; ומשפט שאומר סלב נוסף המתייחס לזכות להתחתן עם מי שרוצים, גם אם מדובר בהומו ■ התשדיר נפל על קולות נציגי המגזר הערבי והמגזר הדרוזי

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2017
מדליקים שוב את הטלויזיה / איור: shutterstock

מדליקים שוב את הטלוויזיה: הפרסום במסך הקטן עושה קאמבק

אחרי שנים לא מעטות שבהן תקציבי הפרסום הועברו מהטלוויזיה לדיגיטל, מתחילה להסתמן תופעה הפוכה ■ קווים לדמותו של הקאמבק הטלוויזיוני המפתיע

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2017
תחרות / איור: מאיה יוגב

כיצד ישפיע פיצול ערוץ 2 על מחירי הפרסום בטלוויזיה?

"מהפכה", "סדום ועמורה", "טרגדיה" - אלה רק חלק מתיאורי היום שאחרי פיצול ערוץ 2 ■ איך ישפיע המעבר ל-3 ערוצים מסחריים על מחירי הפרסום בטלוויזיה ועל המפרסמים וחברות המדיה?

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2017
קמפיין הוט / צילום מסך

חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2017
האוניברסיטה הפתוחה /  צילום: עינת לברון
אשכנזי זלצמן | לפני כולם

אשכנזי-זלצמן משך דרישה לחשוף את מחירון מקאן

המשרד, שהגיע למקום האחרון במכרז הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה, דרש לחשוף את תנאי הזוכה, ומשסורב עתר למחוזי ■ האוניברסיטה הפתוחה: "ניסיון לחלץ בחוסר תום-לב את תעריפי המתחרה" ■ ביהמ"ש המליץ למשוך את העתירה, והמשרד נענה

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2017
תמר רשף / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

תמר רשף תנהל את הפעילות העסקית של דאטורמה ישראל

פורשת אחרי עשור במשרד הפרסום אדלר-חומסקי ■ רשף: "אדלר-חומסקי היה לי בית, אבל אחרי שנים מצאתי אתגר חדש שבו אני יכולה למנף את הניסיון שלי בחברה חכמה"

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2017
אלון הוכדורף. הביא נדוניה / צילום: תמר מצפי
אלון הוכדורף | לפני כולם

משרד הפרסום M&C SAATCHI מיזג לתוכו את משרד KDA

הפרסומאית קרן קיי, מבעלי KDA, פורשת לאחר שחממת The Time והמדען הראשי השקיעו בסטארט-אפ שלה ■ תקציבי KDA יתנהלו ב-M&C SAATCHI של אלון הוכדורף וצור גולן, תחת ניהולו של אורן דיבון, מבעלי KDA

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2017
גדעון עמיחי | לפני כולם

משרד הפרסום אברהם יטפל בתקציב מותג הרכב פולקסווגן

זאת לאחר שהפרסומאי גדעון עמיחי החליט לוותר על תקציב הפרסום של המותג מקבוצת צ'מפיון מוטורס

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2017

   150151152153154155156157158159160161162163164   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 157 מתוך 265