הצעד הוא הסלמה במאבק בין פייסבוק לבלוגר והפרסומאי דורי בן ישראל קריו - שהפך בשנים האחרונות לאחד ממבקריה הקולניים של הרשת החברתית
לשני המשרדים אותו ניקוד (39 נקודות) אך התפלגות זכיות שונה: לאדלר יותר פרסי זהב וכסף, לבאומן יותר ארד ■ גיתם במקום השלישי ■ ליאו ברנט רשם זכיות נאות והגיע למקום הרביעי
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא לקוקה-קולה עם 2 מיליון דולר, והוא הגיע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
זאת למרות שעדיין לא הוסדר נושא הופעת הפרסומות ביוטיוב לצד תוכני טרור ■ לפני 3 חודשים פנה ח"כ עודד פורר לשרה מירי רגב כדי לוודא כי קמפיינים של ישראל לא יממנו בטעות תוכני שטנה, אך לדבריו, במאי ההשקעה של לפמ ביוטיוב גדלה ל-800 אלף שקל
הכיתוב על החולצות שמוצעות למכירה ברשת בתי הכלבו האמריקאית מופיע מעל תמונה של אגרוף מונף, שמתחתיו כיתוב רחב יותר הקורא לשים קץ לכיבוש הישראלי
אף שיש חברות נוספות בשוק הפועלות בתחום בקרת המדיה, במפעל הפיס טוענים כי רק חברת BAKARA יכולה לספק להם את השירות ■ אמנם הפיס אינו מחויב בחוק חובת המכרזים, אך בעבר קבע מבקר המדינה כי עליו לאמץ מדיניות כזאת
למקאן ולאדלר יש 14 מועמדויות ■ בפער ניכר מאחור - ראובני עם 8 מועמדויות ובאומן עם 4
עפ"י הערכות יעברו כמה שבועות עד שהתקלה תיפתר - ובינתיים מפסיד התאגיד כ-1.5 מיליון שקל בשבוע ■ המרוויחה הגדולה: קבוצת שפ"א, שתחנות הרדיו האזורי שלה נהנות משפע חסר תקדים של פרסומות שמוזרמות אליהן
תביעות נגד פייסבוק בישראל: לא הסירה אילוסטרציה של עובדת עיריית ת"א שהוצגה כחוטפת ילדים תוך אזכור שמה ותמונת בני משפחתה, כינויים כגון "זונה פמינאצית" ועוד
זאפ הרחיבה את פעילותה בתחום הקומרס ובפעילות מול עסקים ומתעתדת להשיק מוצרים חדשים
שיימינג בפייסבוק: כך הגיע המאבק בין קבוצת "חושפים את אנשי השיווק הרשתי" לבין חברת סמארטי להאשמות על סטייה ונוכלות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין לפיוז טי היה המושקע ביותר השבוע עם 1.5 מיליון דולר, אך לא השתלב כלל בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
חברת altice, בעלת השליטה בהוט, החליטה לפעול בכל העולם באמצעות מותג אחד ולמחוק את שמות המותגים המקומיים, כחלק מהפיכתה לתאגיד תקשורת בינלאומי חזק
קשת לא קיבלה פנייה מהפיס לגבי אפשרות לשדר את ההגרלות, מה שמחזק את הספקולציות לגבי הניסיון של קבוצת אדלר-חומסקי לייצר ברית עם רשת
החברה, מקבוצת אדלר חומסקי, חתמה על הסכמי מדיה ארוכי טווח עם זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת, עם ערוץ 10 ועם תאגיד השידור "כאן", על רכישת דקת הפרסום הנחשקת
זאת בשל התמשכות התקלה במערכת החדשה ■ המשמעות: אובדן הכנסות לתאגיד בהיקף של 3 מיליון שקל לפחות
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13