ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

כשנה אחרי שרכשה את buy2: עזריאלי מעלה אתר סחר מקוון

האתר החדש יחליף את buy2 ומסמל למעשה את המעבר של הקבוצה מחברת נדל"ן לקמעונאית ■ בשלב הראשון יימכרו באתר מגוון מוצרים ואף טיסות ונופשים - אך לא אופנה

ענת ביין-לובוביץ' ומיכל רז-חיימוביץ' 27.02.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

שקיפות: ארטימדיה תאפשר ביקורת צד שלישי על נתוני הקמפיינים

מנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן, ללקוחות: "אנו בתהליך אינטגרציה מתקדם עם חברת MOAT, שאוכפת סטנדרטים בינלאומיים של מדידה ופיקוח"

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2017
אבי ניר (מימין) ועמית משיח / צילומים:  אביב חופי ואיל יצהר
מקאן תל-אביב | לפני כולם

מקאן ת"א ילווה את קשת במיתוג שלה כמפעילת ערוץ

בזכיינית ערוץ 2 רשת עדיין לא בחרו משרד פרסום ■ מקאן יפעל עם קשת ביצירת המיתוג והחיבור של הערוץ למספר החדש בממיר ולמעבר לשידור 7 ימים בשבוע

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2017
קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך

סקר הפרסומות: 9 מיליון - שוב הכי אהובה; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי נושפת בעורפה של שני כהן, בפער של פחות מ-1%

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2017
חברת טבע / צילום: רויטרס

משרד הפרסום מקאן ת"א יטפל בתקציב טבע ישראל

התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל בשנה, טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2017
גילי מאי /  צילום: אפרת גל און

ממשרד רה"מ לגיתם: גילי מאי ימונה למנכ"ל BBDO IM

מאי, שיחליף את אסף אזולאי בראש חברת הייעוץ האסטרטגי של גיתם, כיהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד ראש הממשלה

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2017

זמרים ישראלים בקמפיין פרו-בונו להגברת המודעות למחלת ה-ALS

בקמפיין שמעלה משרד הפרסום ענבר-מרחב G עבור עמותת ישראליס ישתתפו עידן עמדי, אייל גולן, עילי בוטנר, עידן רייכל, עברי לידר, אברהם טל, קרולינה, אריק ברמן, נתן גושן, נדב גדג', נורית גלרון, אלון אולארצ'יק ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2017
פייסבוק / צילום: מאיה יוגב

"המפרסמים מעדיפים לשלם פחות - ואז מקבלים נתוני מדיה שגויים"

פייסבוק מסרה נתונים שגויים על הצפיות בווידאו, וביוטיוב עלו סרטונים של ארגוני טרור עם פרסומות של חברות גדולות ■ למה המפרסמים לא מוחים?

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

תואר כפול: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא זו של משרד החינוך להעצמת מורשת יהדות המזרח - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2017
יונדאי ברוכים הבאים לעתיד / גליקמן שמיר סמסונוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בינואר: מותג הרכב יונדאי בראש

לרוב הפרסומות במדד יו-טיוב החודש יש ארטילריה של פרסום רחב בטלוויזיה וקמפיינים משלימים וסגמנטליים בעלי מסרים מותאמים בדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2017

משרד הפרסום מקאן ת"א לא ישתתף בתחרות קקטוס הזהב

עמית משיח: התחרות עוסקת במאבקי כוחות פנים-ברנז'איים שאינם תורמים ומקדמים את לקוחות משרדי הפרסום ואף לא מצוינות קריאטיבית

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2017
 עודד פורר / צילום: אוריה תדמור

ח"כ עודד פורר: לעצור פרסומים ממשלתיים בעיתון "הפלס"

העיתון החרדי "הפלס" מוביל קו קיצוני נגד הגיוס לצה"ל ■ ח"כ פורר: "מצב אבסורדי בו ממשלת ישראל משלמת לאלו המתפרעים ומסיתים כנגד חיילים"

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2017
דידי הררי / צילום: איל יצהר

דידי הררי עושה ג. יפית - ישתתף בפרסומות שימליצו על מוצרים

במסגרת "חוכמת ההמונים", פורמט שפיתחו אולפני מימד ומשרד הפרסום סולומון מדיה, יציג הררי המלצות המבוססות על סקרים של מוצרים ושירותים

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2017

החברות הגדולות בלחץ: "הקהל הישראלי קונה בחו"ל וטוב לו"

הקמעונאיות בישראל הפנימו שהן מפסידות מיליארדים שיוצאים על קניות בחו"ל, והן מתחילות להיכנס לעולם הסחר המקוון ■ אולם עדיין לא כולן מבינות איך עושים זאת נכון

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2017
אורן יוניוב / צלם: תמר מצפי
WPP | לפני כולם

ניצחון לאורן יוניוב על WPP: יוניון תישאר בבעלותו הבלעדית

הבורר קבע כי ההסכם בין הצדדים הושג בהטעיה, ולא קיבל את תביעות WPP להשבת חובות אבודים ודיבידנדים

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2017

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מחלבות גד למוצרלה פרסקה בכיכובו של השף אייל שני הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.2 מיליון דולר - אך הוא דורג רק תשיעי בזכורות ושביעי באהובות

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2017

   151152153154155156157158159160161162163164165   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 158 מתוך 265