ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

סופר-פארם - הפרסומת הזכורה השבוע; 9 מיליון שוב הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון עם יהודה לוי, שהייתה המושקעת ביותר השבוע, הגיעה למקום השישי בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2017
פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי
אזורים | לפני כולם

תקציב הפרסום של חברת הבנייה אזורים עובר לפרסום בלאנקו

החברה מדווחת על תקציב פרסום הצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2017
ניהול יצירתי תורם לארגון ולעובדים /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"מי שבעמדת כוח ולא משתמש בה כדי להיטיב - עושה עוול"

האם ישנם ענפי תעסוקה שיותר קל לחיות בהם מחוץ לארון?

ענת ביין-לובוביץ' 17.05.2017
תאגיד השידור כאן / צילום: שלומי יוסף

בשל תקלה: שידורי התאגיד עלו בלי פרסומות ברדיו

התקלה גרמה לתאגיד ולזכיין הפרסום החדש טרגט מרקט אובדן הכנסות של מאות אלפי שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2017
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית

300 מיליון שקל מחפשים מנהל: החל איתור מנכ"ל ללפמ

לשכת הפרסום הממשלתית מתנהלת כבר כמעט שנה ללא מנכ"ל נבחר ■ בין הדרישות לתפקיד: לפחות 6 שנות ניסיון בניהול פרסום, ניהול דוברות או ניהול הפקה, מתוכן 4 שנות ניהול בפועל ■ משך ההעסקה: 4 שנים, עם אפשרות להארכה של 4 שנים נוספות

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2017

וואלה משיקה את ערוץ Buzzit: יציע תכנים של כוכבי רשת

בוואלה מדגישים כי החלק המשמעותי של הערוץ החדש יהיה תוכן אורגני ולא תוכן שיווקי, כשהדגש הוא על וידאו ■ וואלה תפיק ותקדם עבור אותם כוכבי רשת תכנים מקוריים ובלעדיים

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2017
ערן שיאון ומיכל חיון / צילום: אמיר מאירי

"מכירות האונליין עולות דרמטית כשמקימים חנות פיזית"

מיכל חיון וערן שיאון, בעלי 2DO! המתמחה באי-קומרס, מסבירים איך לנהל את הקרב על הצרכן, ולמה כולם רוצים להיות אמזון, אבלאין להם סיכוי - לפחות כרגע

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2017

מה שבטוח: ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2017
טעם טבע אלטמן | לפני כולם

עינת יוזנט-רביד תמונה למנכ"לית אלטמן מקבוצת מעברות

זאת שבועות ספורים לאחר פרישתה מתפקיד מנכ"לית משרד הפרסום יהושע TBWA ■ תחליף בתפקיד את גלי ניר

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
מפעל הפיס | לפני כולם

4 משרדים מתמודדים במכרז הפרסום של מפעל הפיס

המשרדים הם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי וראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום הכולל של מפעל הפיס עמד עפ"י מסמכי המכרז על כ-75 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2017
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי יטפל בהשקה המחודשת של נוקיה

יוסי לובטון: "אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרת המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2017

סופית: טרגט ספירט ינהלו את זמן הפרסום של התאגיד

בג"ץ דחה היום את עתירת שפ"מ נגד זכיית טרגט ספירט במכרז, ובכך איפשר למעשה תחילת עבודה מסודרת מיד עם תחילת השידורים

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2017

עדו הר-טוב הופך לשותף במשרד הפרסום גיתם BBDO

חודשים ספורים לאחר הפקדת מושכות הניהול בידיו של עדו הר-טוב, הולכים בעלי קבוצת התקשורת גיתם BBDO צעד נוסף קדימה ומודיעים כי הוא הופך לבעל מניות במשרד

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2017

"חלאסרטן" - ההשקה המנצחת של איגוד השיווק לשנת 2016

מדובר בפרויקט של מרכז טל שהשיק זירה דיגיטלית שתפקידה לסייע לחולי סרטן צעירים

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2017
מתוך קמפיין של משרד התיירות / צילום מסך מיוטיוב
לפ"מ | לפני כולם

לפ"מ נערכת למכרז על תקציב רכישת המדיה הדיגיטלית

לפ"מ נחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בדיגיטל, שהוצאתה השנתית מוערכת ב-60-80 מיליון שקל - רובם מופנים לגוגל ולפייסבוק ■ בלפ"מ פנו לאחרונה לשתי החברות והתייעצו עמן כיצד לנהל מכרז כזה

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2017
אלוט תקשורת | לפני כולם

פלאפון עוצרת את מהלך העברת הדאטה ל-BehavioReal

זאת בעקבות חשיפת "גלובס" ■ בקבוצת בזק, שאליה שייכת פלאפון, נושא הדאטה רגיש, שכן היא מקימה, באמצעות וואלה, חברת דאטה עצמאית ■ למה הופסקה ההתקשרות עם BehavioReal? תלוי את מי שואלים

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2017

   147148149150151152153154155156157158159160161   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 154 מתוך 265