ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
משרדי פרסום | לפני כולם

למרות מכרז עם 6 משרדים: תקציב רנו נשאר ב-four

על תקציב הפרסום של רנו, בהיקף 15 מיליון שקל, התמודדו בין היתר זרמון, לעומק התודעה, בריקמן, בורודה-קפלן ודחף

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2017

קרולינה למקה וביג במו"מ עם קשת: מניות תמורת זמן אוויר

זכיינית הטלוויזיה קשת תקבל מניות בקבוצת קרולינה למקה תמורת התחייבות ארוכת-טווח לזמני אוויר ■ ביג מנהלת שיחות דומות על האפשרות להכניס את אחת הזכייניות, קשת או רשת, כבעלת מניות במיזם האינטרנט שלה

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2017
mako (מאקו) | לפני כולם

גיתם BBDO יטפל בתקציב אתר מאקו מקבוצת קשת

בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2017
הראל ויזל / צילום: איל יצהר

רשת נכנסה כשותפה במיזם האונליין של פוקס שיעלה בנובמבר

זכיינית הטלוויזיה תחזיק ב-25% מהחברה שתפעיל את טרמינל X תמורת פרסום בשווי של 50 מיליון שקל ■ מנכ"ל פוקס: "זו הבעת אמון ביכולת שלנו" ■ גם ביג וקסטרו-הודיס נמצאות בשיחות עם רשת וקשת על שת"פים דומים

שני מוזס וענת ביין-לובוביץ' 24.09.2017

"האינטרס המסחרי של גוגל מתנגש בעקרונות של שוויון וצדק"

גוגל החלה כמנוע חיפוש, אבל היום היא חולשת על מגוון תחומים שרבים מהם מחוץ לגבולות האינטרנט ■ ד"ר אלעד שגב, חוקר רשת העוקב אחרי גוגל זה עשור וחצי, מסביר מדוע היא אינה דמוקרטיה של מידע, למה אנחנו נאמנים לה למרות הפגיעה בפרטיות, ומזכיר שגם אחרי 20 שנה יש עוד מה לשפר בחיפוש

ענת ביין-לובוביץ' 22.09.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

גיתם ואדלר-חומסקי זכו מחדש בתקציב מפעל הפיס

על התקציב, בהיקף 75 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2017
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי

אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית

המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

פייסבוק עומדת מאחורי ניסיון למנוע הקרנת הסרט פייסבוקיסטן?

3 שעות לפני הקרנת הסרט "פייסבוקיסטן" בלובי של המגדל בו שוכנים משרדי פייסבוק ישראל, הופיע שלט המודיע כי בהתאם להנחיות בטיחות שהתקבלו ע"י יועץ הביטחון של הבניין, לא ניתן יהיה לקיים בו את אירוע הקרנת הסרט

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
אסי שביט /צילום:איל יצהר

הקו הדק בין ניימינג לשיימינג

תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
מנכ"לית שדולת הנשים / צילום: רן מלמד

שדולת הנשים: "לא נדבר יותר על המותג, רק על מי שמאחוריו"

פרסומת סקסיסטית לרשת יין עוררה את זעמה של השדולה, והיא החליטה לשבור את ריטואל המחאה סביב פרסומות כאלה - ובמקום לדון במותג, פרסמו את שמו ואת תמונתו של הפרסומאי אסי שביט והזמנה לכתוב לו למייל תגובות לקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
קמפיין בזק / צילום: מסך

הפרסומת של בזק לוקחת את כל הקופה שבוע שני ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק - הקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט - היא האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר בשבוע החולף ■ גם מלחמות השיווק בין רשתות השיווק ניכרות בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

מפרסמים: פייסבוק לא מתריעה על הפרות לפני השבתת חשבון

גופים עסקיים בדרך-כלל אינם מתעמתים עם מפעילת הרשת החברתית, אך שני מפרסמים תובעים אותה כעת בטענה כי היא אינה בודקת מראש את הפרסומים ומתריעה על הפרות

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2017
האגודה לזכויות האזרח

בג"ץ קיבל עתירת האגודה לזכויות האזרח נגד הרשות השנייה

השופטים קיבלו את עתירת האגודה על פסילת 3 משפטים מתשדיר של האגודה בנושא זכויות אדם ושוויון, וקבעו כי לא ייתכן שמסר של קידום זכויות אדם ייחשב כשנוי במחלוקת במדינה דמוקרטית

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2017
קמפיין לפ"מ של משרד התיירות. בין דרישות המכרז: חמישה עובדים ייעודיים / צילום מסך

"מי שייגש למכרז לפ"מ חושף עצמו לכדור שלג מול לקוחותיו"

ביקורת רבה על מכרז רכישת מדיה דיגיטלית של לפ"מ ■ בין הטענות: עמלה נמוכה מהמקובל ונתונים גלויים שימשכו את מחירי השוק כלפי מטה

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2017
מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך

"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"

היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2017
קמפיין בזק / צילום: מסך

זעם בפייסבוק על הפרסומת של בזק: "מעודדת נוער לאלימות"

הפרסומת, בה מככבות נועה קירל ואגם בוחבוט בקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד", זכתה בפייסבוק לאלפי שיתופים ותגובות - רבות מהן שליליות ■ אחד הגולשים: "תתביישו לכם - לעודד התנהגות מחפירה כזאת אצל בני-הנוער" ■ בזק: "אין סיבה לפרש את הקליפ אחרת ממה שהוא"

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2017

   140141142143144145146147148149150151152153154   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 147 מתוך 265