ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
קמפיין יס / צילום: מסך

דאבל שלישי למקאן: yes - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes מדיחה שוב את הפייבוריטית 9 מיליון מראש הדירוג ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף: בזק אינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2017
דורי בן ישראל קריו / צילום: איל יצהר

תצהיר פייסבוק: בלוג "המזבלה" עודד פנייה לאנשי החברה

בתצהירים שהגישה הרשת החברתית במשפט שמנהל מולה הבלוגר דורי בן ישראל - לאחר שחסמה את האפשרות לפרסם בה לינקים לאתרים שלו - טענה פייסבוק כי פעולותיו הן חלק מדפוס הטרדה ■ בן ישראל: "מהתצהירים ניכרת צחנת פחד"

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2017
פרסומת לאתר WOBI עם נלי תגר/ צילום מסך

ייצוג הולם בפרסומות? מס' הפרזנטורים - פי 3 מהפרזנטוריות

לצד מספרן הנמוך של הפרזנטוריות בפרסומות nתקיימת בעיה גדולה לא פחות - הצגת הנשים בצורה סטריאוטיפית וסטיגמטית ■ מחקר שערכה יפעת בקרת פרסום עבור "גלובס" מראה כי בפרסומות בטלוויזיה נשים עדיין ממלאות תפקידים מסורתיים כמו ניקיון ובישול

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2017

מאור בן נעים תובע 2.5 מיליון שקל מ"פרסום אברהם"

איש הדיגיטל תובע את הפרסומאי יריב אברהם ומגולל בכתב התביעה את סיפור השותפות בין השניים - שהניבה רווחים אך עלתה על שרטון בדמות יחסי שותפות לא תקינים

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2017
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

פקע הפטור מרשות ההגבלים שהגביל את יוניברסל מקאן

בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?

ענת ביין-ליבוביץ' 31.07.2017
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock

למרות הרגולציה: יוניברסל מקאן עדיין חזקה מכל חברות המדיה

במחצית הראשונה של 2017 עומד הנתח של מקאן ברייטינג המשוקלל של הפריים-טיים על 28.4%, אף שהממונה על ההגבלים קבע תקרה שנתית של 25%, כך שבמחצית השנייה יהיה עליה לעשות תיקון מטה

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

העליון קבע סופית: לא יהיה דיון נוסף בקמפיין "שוקה"

בסוף אפריל קיבל העליון את ערעור חברת איי.די.איי ביטוח ישיר נגד פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שהורה להוריד מהאוויר את קמפיין הפרסום ההומוריסטי בכיכובה של שני כהן

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2017

מחפשים יו"ר חדש לאיגוד חברות הפרסום: יהושע ולובטון סירבו

אמיר גיא, היו"ר הנוכחי ומנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, צפוי לסיים את תפקידו בספטמבר ■ פנייה נעשתה גם לפרסומאי יורם לוי ממשרד ברוקנר-יער-לוי ■ האתגר הראשון של היו"ר הבא: לפחות 5 משרדי פרסום גדולים כנראה לא ישתתפו בתחרות קקטוס הזהב הבאה

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2017
קמפיין טורנדו / צילום: מסך

דאבל שני רצוף למקאן: הפרסומת הכי אהובה והכי זכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזגני טורנדו היא הפרסומת הזכורה ביותר ■ הפרסומת של yes ("קיץ קטסטרופ") לא שודרה השבוע אך נבחרה לפרסומת האהובה ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע: בזק אינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2017
עו``ד גיא אופיר / צילום: שלומי יוסף

תביעה נגד גוגל: "אין הבדל בין חשבון האדוורדס לחשבון בנק"

הרקע לתביעה: מתחרה שהקליק פעמים רבות על מודעה כדי לחסל את מכסת ההקלקות ולהוריד אותה מהאוויר ■ לפי התביעה, למפרסמים קטנים אין כתובת, ופירוט הפעילות בחשבון האדוורדס חסום בפניהם ■ "גוגל מכשילה כל אפשרות לבחון ולבדוק את ההקלקות"

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2017
הסוכנות היהודית

הסוכנות יוצאת בקמפיין לעידוד סובלנות לכל הזרמים ביהדות

זאת על רקע חוק הגיור והקפאת מתווה הכותל ■ במהלך שותף גם המכון הישראלי לדמוקרטיה, ובמסגרתו נעשתה פנייה למשרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ולעומק התודעה

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2017
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
גיא קלנר | לפני כולם

המכרז התפור? אלה המתמודדים על תפקיד מנכ"ל לפמ

בנציבות שירות המדינה הרחיבו את תחומי העיסוק שמאפשרים להתמודד על התפקיד ■ כפי שנחשף ב"גלובס", בועז סטמבלר, דובר רה"מ, נחשב למועמד מועדף ■ עוד מועמדים הפרסומאים גיא קלנר, אורלי ראובני ומתי וינברג, ואודי ירושלמי רמ"ט גל"צ ודובר המשטרה לשעבר רפי יפה

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2017
קמפיין טורנדו / צילום: מסך

דאבל למקאן: טורנדו - הפרסומת האהובה השבוע, yes - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום TV בכיכובו של "משיח" היא המושקעת ביותר השבוע עם סך השקעה של 1.2 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2017
אלון ברנר
OPEN | לפני כולם

open ו-K Logic זכו במכרז המדיה והדיגיטל של ביג פלוס

התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2017
לעומק התודעה | לפני כולם

לעומק התודעה, זרמון ו-four מתמודדים על תקציב רנו

בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2017
קמפיין יס / צילום: מסך

נופשת בפסגה: yes - שוב הפרסומת הזכורה והאהודה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes, "קיץ קטסטרוף", רושמת שיעורי זכירה גבוהים ■ גם טורנדו במקומות גבוהים בזכות הופעה עם כמה פרסומות במקביל

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2017

   143144145146147148149150151152153154155156157   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 150 מתוך 265