השאיפה היא ל"מסך נקי" ולא להעמיס חסויות קטנות ■ בחברות המדיה חוגגים: "המונדיאל הוא הזדמנות חריגה. מפרסמים שרוצים קהל גברי כמעט לא יכולים למצוא אותו בערוצים מנוטרים"
מה ההשלכות האפשריות של ההכרעה בפרשת "סטטוסים מצייצים" על מידת השליטה של פייסבוק, והאם מדובר במכה קלה בכנף - או תחילתו של טיפול רגולטורי? ■ פרשנות
עו"ד גיא אופיר, המנהל 30 תיקים נגד תאגידי ענק, מצוי בימים אלו במאבק עם פייסבוק סביב סאגת "סטטוסים מצייצים" ■ בראיון ל"גלובס" הוא טוען כי ההבדל בין גוגל לפייסבוק הוא שפייסבוק נקמניים יותר, וצופה גל תביעות על הסרת עמודים
ענקית האינטרנט תעתור לבית המשפט העליון ■ עו"ד גיא אופיר: "פייסבוק רק דוחים את הקץ" ■ ביום חמישי האחרון קבע ביהמ"ש כי עמוד הפייסבוק "סטטוסים מצייצים" של אבי לן יוחזר לאוויר
כ-60 עובדים (מתוך 350) של החברה, העוסקת בפיתוח תוכנות לניהול רשתות טלוויזיה, זומנו לשימועים ■ בשנה שעברה נרכשה החברה עבור 400 מיליון דולר
סדרת ההפגנות נגד השחיתות השלטונית, שעברה בשבועות האחרונים מפתח-תקווה לתל-אביב, המשיכה גם הערב עם הפגנת אלפים שמחו נגד השלטון, בדגש על ראש הממשלה נתניהו
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, שבשילוב נתון הזכירות מעידה על עקביות וחיבה מצטברת
עפ"י קביעת ביהמ"ש, פייסבוק נדרשת להשיב את עמוד "סטטוסים מצייצים" לאוויר עד יום ראשון הקרוב ■ עמוד "סטטוסים מצייצים" הוסר מפייסבוק לפני כ-3 שנים, לאחר שב"גלובס" נחשף כי העמוד מכר סטטוסים לצד שלישי
המהלך נעשה במסגרת שינוי ארגוני שהוכתב לנציגות המקומית מחו"ל ■ השלושה הם סמנכ"לי השיווק והמכירות, ואליהם מתווספת עזיבתו של סמנכ"ל הכספים בתחילת החודש
התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה
התשלום המינימלי שהזוכה תשלם לרשות ירד ל-10 מיליון שקל בשנה או 40% מפדיון המכירות ■ חוסר היכולת לשנות את הפרסום בקיץ יישאר בעינו ■ המכרז כולל את הפעלת מערך שירותי הפרסום וקידום המכירות בשדות התעופה ומעברי הגבול היבשתיים ואת הפרסום באתר
מפעילת פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי מורידה את הכפפות עם שתי תלונות נגד ענקית החיפוש: "גוגל מפעילה ללא שום פיקוח בורסה המקשרת בין כל המפרסמים מצד אחד ובין כל אתרי התוכן מצד שני"
טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם
גיאוקרטוגרפיה: בשיעורי האהדה אין תחרות אמיתית לפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שמובילה גם השבוע את הדירוג בפער ניכר
וונטייז מתמחה בפיתוח והפצת פלטפורמת תוכן וטלוויזיה רב-ערוצית על גבי האינטרנט, והרכישה תאפשר לה להציע ללקוחות לצפות בפרסומות במקום לשלם דמי מנוי
אתמול פרסם הבלוגר סטטוס בו הודיע כי בקרוב יפרסם כתבה על מקאן ת"א ועל איש התקשורת של פייסבוק בישראל ■ שעתיים לאחר מכן פייסבוק סגרה לו את הפרופיל ■ מפייסבוק נמסר בתגובה: "אדם זה הפר שוב ושוב את כללי הקהילה והתנאים לשימוש בפייסבוק"
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13