ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
יין / צילום: שאטרסטוק

אם שותים, כן מפרסמים: עולם היין גילה את עולם הפרסום

תעשיית היין כבשה את ברייק הפרסומות, וההוצאה לפרסום הוכפלה לעומת אשתקד והגיעה לכ-22 מיליון שקל • מנכ"לי יקבים ופרסומאים מסבירים איך מוצאים דרכים לפרסם מוצר שאסור להציג בקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2018
ניזרי. להפוך את שוק המשפיענים / צילום: איל יצהר

סוכנות משפיעני הרשת לידרס חוברת לקבוצת פובליסיס בפראג

הסניף החדש בפראג צפוי לספק שירות של שיווק באמצעות משפיעני דעה בשוק הצ'כי, ההונגרי והסלובקי • החיבור בין השתיים אמור להוביל להתפתחות של לידרס בשווקים נוספים בעולם, ובשלב זה כבר נבחנת פעילות משותפת ביפן ובפולין

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2018
שאול אולמרט וטומ פקיס/ צילום:ויקטור לוי

פלייבאזז תממן את השימוש בתמונות וסרטונים של גטי אימג'ס

יצרני התוכן העושים שימוש בפלייבאז כפלטפורמה תוכן להשתמש במלאי התמונות של מאגר התמונות וסרטוני הווידאו של גטי אימג'ס ללא עלות

ענת ביין-לובוביץ' 01.04.2018
תשעה מיליון / צילום מסך

הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; סופר פארם - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של GOLF & CO לא נכנסת לדירוג, למרות שהיא המושקעת ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2018
רמי לוי / צילום: איל יצהר
מותג פרטי | לפני כולם

חומוס עם מאיר אדוני: רמי לוי ישיק סדרת מוצרי פרימיום

הסדרה תכלול כ-50 מוצרים במגוון קטגוריות, בהן חומוס וסלטים, פסטות ובשרים מטוגנים • בנוסף תשווק רמי לוי מוצרי פסטה יבשה המיוצרת במפעל זארה באיטליה, לצד פסטות טריות של פסטה ריקו

שני מוזס וענת ביין-לובוביץ' 27.03.2018
רמי לוי / צילום: איל יצהר
מקאן תל-אביב | לפני כולם

מסתמן: תקציב הפרסום של רמי לוי יטופל במקאן ת"א

השת"פ של רמי לוי עם מקאן ת"א צפוי להפוך לקבוע החל מאפריל, ויכלול את כל הפעילויות של הקמעונאית, כולל סלולר ופארם • היקף התקציב: 12 מיליון שקל • החבירה למקאן מאותתת על הכיוון שהרשת נדרשת אליו: בניית מותג שמושתת על ערכים בנוסף למחיר הנמוך

ענת ביין-לובוביץ' 27.03.2018
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פייסבוק מגבילה פרסומאים לייצר מראש אומדן וזיהוי קהלים

חברות מדיה ודיגיטל גילו בימים האחרונים כי הרשת החברתית כבר לא מאפשרת לדעת את גודל הקהלים המותאמים אישית ואת פוטנציאל החשיפה אליהם • ככל הנראה, מדובר בניסיון של פייסבוק להתמודד עם פרשת חשיפת המידע על 51 מיליון משתמשים ע"י קיימברידג' אנליטיקס

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2018
הקולה של שופרסל / צילום: איל יצהר

הצצה לתוך אתר הסחר המקוון של שופרסל 'אמריקן אאוטלטס'

'טעות' של שופרסל, מאפשרת הצצה אל התכניות העתידיות של אתר הסחר המקוון החדש שהיא צפויה להשיק תחת השם 'אמריקן אאוטלטס'

שני מוזס וענת ביין 25.03.2018

ביקושים ערים לזמני פרסום נרשמים לקראת חג הפסח

לקוחות שהם לא בהגדרה "מפרסם לחג" מושכים או טיפה לפני החג או קצת לאחריו ■ זה גם יותר זול וגם הברייקים פחות עמוסים ■ בחג הזה כולם משכו אחורה - במקום שלושה שבועות לפני החג חמישה וחצי שבועות לפניו

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2018
רן פינקלשטיין / איל יצהר

רן פינקלשטיין ישמש סמנכ"ל קריאטיב ב-fresh

פינקלשטיין, לשעבר עורך אתר ראש אחד, מצטרף למשרד החדש שהקימו בני מנשה ואבי מורגנשטרן

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2018
קמפיין סופר פארם / צילום מסך

מדד הפרסומות: סופר-פארם הזכורה, 9 מיליון האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום TV ושל 9 מיליון צמודות גם השבוע בשיעור האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2018
משרד פרסום / צילום: שאטרסטוק

בני מנשה ואבי מורגנשטרן הקימו משרד פרסום המתמחה בצעירים

המשרד ייקרא "fresh" וינוהל על ידי רביד מזור, עד לאחרונה סמנכ"לית המדיה של זרמון גרופ ■ מנשה מגיע מתחום ההפקה והאמרגנות ומורגנשטרן הוא בעלי חברה המתחמה במסחור מוצרים ■ באחרונה פנו השניים ליוטיוברים מובילים במטרה ליצור עמם שיתוף פעולה

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2018
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

המערכת החדשה של פורטוויז'ן רוצה לייעל את הפרסום המקוון

חברת הפרסום המקוון השיקה פלטפורמה שמאפשרת לכל מפרסם ויצרן תוכן לשלוט על כל הקו של ייצור המסר והפצתו

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2018
קופת חולים לאומית / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית ייצא למכרז

היקף התקציב מוערך בכ-7 מיליון שקל לשנה ■ משרד הפרסום המטפל כיום בתקציב הוא ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2018
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת ויקטורי עובר למשרד מנצ'

היקף התקציב, שטופל קודם לכן ע"י זרמון גרופ, עומד על כ-5 מיליון שקל שנה, וההתקשרות כוללת טיפול בקריאייטיב ובמדיה

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2018
אביב גפן / צילום: רונן פדידה

הולכים למופע של אביב גפן? קבלו אפקט מציאות רבודה מיוחד

רבי אינטראקטיב פיתחה אפקט מציאות רבודה על גבי מצלמה של פייסבוק, שישולב במסגרת "נשף רוק 7" ויאפשר לקהל לייצר סטורי לפייסבוק ולאינסטגרם עם האיפור המזוהה של גפן בשילוב עם חלק מהשירים שלו

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2018

   129130131132133134135136137138139140141142143   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 136 מתוך 265