ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
פייפאל / צילום: רויטרס

"פייפאל לא מפצה לקוחות על תקלות שנגרמו בהמרת מט"ח"

בקשה לתובענה ייצוגית: החברה גובה עמלות המרה גם מלקוחות שיש בחשבונם מטבע זר, בניגוד לתנאי ההסכם ■ ב"כ התובע: פייפאל לא יידעה את הלקוחות שנפגעו אודות התקלה ונמנעת מלהשיב הכספים

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2018
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

"תוך 4 שנים כמות המקליקים על מודעות בפייסבוק קפצה פי 4"

מנתוני פייסבוק על גלישת הישראלים ב-2017, שריכזה סוכנות פיאלקוב, עלו שתי מגמות עיקריות: גידול של 50% בהקלקה על מודעות והמשך התחזקות הכניסה מהמובייל ■ במקביל, אופי השימוש ברשת החברתית משתנה מהותית: "הישראלים רוצים לקנות יותר בפייסבוק ופחות לעקוב אחרי מפורסמים"

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2018
קמפיין aig

AIG מאיימת על ההגמוניה של 9 מיליון כפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא למזרחי-טפחות, והפרסומת המושקעת ביותר היא לדור-אלון

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2018
888 / צילום: אתר החברה
888 אחזקות | לפני כולם

מעין טירנגל ימונה למנהל שיווק חטיבת הספורט ב-888

טרינגל, מוותיקי הדיגיטל בישראל, שימש כמנכ"ל משותף בזרוע הטכנולוגיה של קבוצת פובליסיס וכמנהל יחידת הטכנולוגיה בגיתם

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2018
מקאן תל-אביב | לפני כולם

מקאן ת"א מקימה יחידה לפרסום ברשתות חברתיות

35 לקוחות מקאן שפעילות הדיגיטל שלהם נעשתה במקאן ואלי, יועברו חזרה למקאן ת"א ברבעון הראשון של השנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2018
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

נסטלה הורידה שוב את הפרסום מכל פלטפורמות גוגל

בחברה לא שבעי-רצון מהצעדים שענקית החיפוש נקטה לסינון תכנים

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2018
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

חברת ADIO מתחילה לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים

על רקע הפופולריות הגוברת של הפודקאסטים בישראל, מתחילה ADIO, רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי, לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים ■ מדובר בפינות תוכן של דקה-דקה וחצי שיוגשו בדרך-כלל ע"י מנחה הפודקאסט וישולבו בו כחלק אינהרנטי

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2017

האם אקסל שפרינגר תהיה ספקית הדאטה הגדולה בישראל?

בשוק מעריכים כי אם עסקת זאפ תצא לפועל, אקסל תמזג את פעילותה עם יד2, אותו רכשה ב-2014 ■ המידע שיתקבל משילוב כל אתרי יד2 וזאפ הוא מידע משלים ויקר-ערך בכל הקשור לכוונות קנייה ■ בכיר בשוק: "יש להם פוטנציאל להתחרות חזיתית בגוגל ובאמזון מבחינת איכות הדאטה"

ענת ביין-לובוביץ' 28.12.2017

פוחדים מלוח שפיצר? מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע

גיאוקטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא פעם נוספת ל-9 מיליון, והפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV

ענת ביין-לובוביץ' 28.12.2017
יופלה | לפני כולם

המכירות ירדו - ותנובה חוזרת להשקיע בפרסום

ברבעון הבא תנובה תעלה עם כמה קמפיינים במקביל, בהיקף שלא נראה מצדה בעשור האחרון, לאחר שבעבר הייתה המפרסמת הגדולה במשק ■ צפויה גם לחזור לתמוך בקוטג', שהסלוגן שלו הפך לחרב פיפיות אחרי המכירה לסינים

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2017
גיא בר / צילום: איל יצהר
בתי קפה | לפני כולם

הפרסומאי גיא בר מונה למנכ"ל רשת בתי הקפה אילנ'ס

מי שהיה אחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף הפרסום, עובר לתפקיד ניהולי בצד הלקוח

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2017
זאפ (ZAP) | לפני כולם

אייפקס במגעים למכור את זאפ ב-400-450 מיליון שקל

אייפקס, שרכשה לפני כשנתיים את זאפ ב-150 מיליון שקל, מנהלת מגעים למכירתו לאקסל שפירנגר במחיר גבוה משמעותית

ענת ביין-לובוביץ' 26.12.2017
קמפיין בזק/ צילום מסך

מה יעלה בגורל תקציב הפרסום של בזק אחרי החלפת הבעלות?

תקציבי פרסום של כ-100 מיליון שקל עשויים להיות על המדף עם שינוי הבעלות בבזק, המפרסמת השלישית בגודלה בארץ ■ המהלך מסכן בעיקר את אדלר-חומסקי, המחזיק בתקציבי בזק ופלאפון, אך גם את מקאן, המטפל ב-yes ■ האם הם יכולים להתנחם בכך שהרוכש המסתמן לא מחובר לענף?

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2017
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר

תקציבי קוקה-קולה עוברים לגליקמן-שמיר-סמסונוב

מדובר במותגים קוקה-קולה,  דיאט קולה וקולה זירו, שטופלו במשך שנים במשרד הפרסום דחף ■ בנוסף יקבל גליקמן את כל תקציב הדיגיטל והחדשנות שהיה בגפן טים

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2017
קמפיין בזק/ צילום מסך

כוח הג'דיי: הפרסומת של בזק - הזכורה ביותר בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון היא האהובה ביותר, ואחריה הפרסומת של בזק ■ בזק הייתה גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר עם סך השקעה של 3.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2017
מודי כידון / צילום: יונתן בלום

חברות המדיה יוניון ו-TMF סיכמו על מיזוג - איך יגיב הממונה?

בשונה מבקשות לשיתופי פעולה שהרשות לא אישרה בעבר, בטענה שלא זו הדרך לפתור את בעיית הריכוזיות בשוק המדיה, הפעם הכוונה היא להגיש בקשה למיזוג מלא לחברה אחת בתוך שבועות ספורים ■ יוניון ו-TMF הן החברות השנייה והרביעית בגודלן, וסך נתחי השוק שלהן כיום הוא 28%

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2017

   135136137138139140141142143144145146147148149   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 142 מתוך 265