AIG מאיימת על ההגמוניה של 9 מיליון כפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא למזרחי-טפחות, והפרסומת המושקעת ביותר היא לדור-אלון

מריאנו בקמפיין AIG / צילום: יחצ
מריאנו בקמפיין AIG / צילום: יחצ

נדיר לראות פרסומות במדד הפרסומות האהובות המאתגרות את הפרסומת של 9 מיליון כשהיא משודרת. השבוע זה קורה - עם פרסומת אחרת מתחום הביטוח. אמנם גם השבוע הפרסומת של 9 מיליון, באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא האהובה ביותר, אך ממש בפער קטן מאחוריה מדורגת הפרסומת ל-AIG, באמצעות ראובני-פרידן.

ראובני-פרידן אחראי גם לפרסומת הזכורה ביותר - של מזרחי-טפחות. שיעורי הזכירה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%. הפרסומת של 9 מיליון רושמת שיעורי זכירה הנמוכים בכ-23% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.7%. 

פרסומות
 פרסומות

הפרסומת לדור-אלון היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע מבחינת מדיה. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מנצ', הושקע להערכת יפעת בקרת פרסום כ-889 אלף שקל.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 692, פחות מהשבוע שעבר (757). סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים עומד על כ-39.6 מיליון שקל - נתון נמוך בהשוואה לשבוע שעבר (41.8 מיליון שקל).

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988