"המירוץ למיליון" של רשת הפכה אמש לתוכנית הנצפית ביותר מאז הפיצול והראתה שהקרב הקשה והיקר עם קשת רחוק מסיום ועדיין: מ-1 בנובמבר קשת נוטלת הובלה ברורה בצפייה בתוכניות המשותפות ■ ערוץ 10 שומר על יציבות מרשימה בחדשות, אך ללא פרסומות, והנפגע העיקרי מכך הוא תאגיד "כאן"
גיאוקרטוגרפיה: ההשקעה הכספית הגבוהה ביותר היא בקמפיין של בזק בינלאומי, שבו מתארחת הזמרת דנה אינטרנשיונל
סטמבלר, דובר ראש הממשלה ב-3 השנים האחרונות, עוזב את תפקידו, לאחר ששרת התרבות מירי רגב קיבלה את המלצת ועדת האיתור למנותו למנהל לשכת הפרסום הממשלתית
זאת שנה לפני תום החוזה ■ בנק הפועלים, נותן החסות המשני של הנבחרת, צפוי לתפוס את מקומה
השניים, המנהלים קרב תקשורתי ארוך מול פייסבוק, הגיעו לכנס מפרסמים גדול שערכה החברה ודאגו מראש למלא את האזור בשלטים שהודיעו על ביטול הכנס ברגע האחרון ■ ואמנם, מפרסמים מסוימים התפתו להאמין לשלטים ועזבו את האזור
לטענת גופי התקשורת, מדד הייחוס של מחירי המדיה שהחברה מספקת למפרסמים מביא לפגיעה בתחרות, "שאינה נופלת מן הפגיעה שהייתה מושגת במצב שבו היו המפרסמים מחליפים ביניהם מידע על מחירים מדויקים המשולמים בגין כל דקת פרסום"
העירייה פרסמה היום פוסט, לפיו לא ניתן יהיה להגיב יותר על פוסטים בעמוד הפייסבוק העירוני ■ העירייה לא יכולה כמובן לעשות זאת, והכול נעשה כדי להמחיש "עד כמה כואב כשפוגעים בחופש הביטוי"
מובלין מתמחה בקידום הורדות אפליקציות במובייל ■ החברה הממוזגת מוערכת ב-30 מיליון דולר ■ בעלי מובלין יחזיקו ב-33% בחברה הממוזגת, ובשאר תחזיק ZOOMD
יוניון, בבעלות אורן יוניוב, ו-TMF, בבעלות משרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA, ישלבו את פעילותן? ■ בין היתרונות למהלך: קשרים ידידותיים בין הגופים ומיעוט ניגודי אינטרסים
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיינים של זכייניות הטלוויזיה היו זכורים ואפקטיביים והביאו לרייטינג מצרפי גבוה ■ הפרסומות המושקעות: רנואר ושוופס
4 שנים חלפו מאז אימצה הרשות השנייה את המלצות ועדת שחם ■ זניט, חברת המדיה של פובליסיס, מבקשת להורות לרשות לאכוף את החלטתה או לחשוף את יישומה
בשוק הפרסום נערכים לשינוי: מקאן ת"א, שמחזיק בתקציב ניו-פארם, צפוי לנסות לקבל נתח גדול יותר בתקציב שופרסל - על חשבון גיתם ואדלר-חומסקי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג
שנה וחצי לאחר פתיחת המשרד בניו-יורק, קבוצת מקאן עשויה למכור מניות בחברת הפרפורמנס סקינדו
ערוץ 10 קורא למפרסמים שעובדים עם חברת המדיה BAKARA לבחון שאין בהתנהלותם הפרה של חוק ההגבלים העסקיים
שבוע לפני פיצול ערוץ 2 וחילופי הערוצים, ענף הפרסום הפנים את השינויים הצפויים בערוצים 2 ו-10 ונערך לשימוש במקורות הכנסה ובשיתופי-פעולה חדשים ■ עתיד שוק הטלוויזיה - כתבה שנייה בסדרה
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13