ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה תציע טרגוט על בסיס נתונים מרשתות סלקום ופלאפון

רשת הפרסום תשלב דאטה של הסטארט-אפ BehavioReal, האוסף נתוני גלישה ממנויים סלולריים תוך שיתוף פעולה עם המפעילות, מנתח אותם ובונה קבוצות מפולחות המיועדות לפרסום שני סוגי דאטה הנחשבים לאיכותיים יותר הם אלה המצויים בחברות כרטיסי האשראי ובחברות סלולר

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2017
הסרטון הפוגעני. תומכים בעקיפין / צילום מסך

חצי עבודה: הסרטון הניאו-נאצי שגוגל מסרבת להסיר לחלוטין

על רקע מחאת המפרסמים ביוטיוב והבטחת גוגל להדק את הסינון על תכנים פוגעניים, מידע שהגיע לידי "גלובס" מדגים את הבעייתיות במדיניות החברה

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2017

"אין כמעט אף סרטון של פוליטיקאי ישראלי שכולם מדברים עליו"

למרות ההצפה של תוכני וידאו ברשת, רוב הפוליטיקאים הישראלים עדיין לא יודעים להפוך אג'נדה פוליטית לאמירה קריאטיבית ■ בכיר בענף הפרסום: "כיום פוליטיקאי הוא גם גוף שידור; מי שלא ייצור תוכן מרתק בסטנדרטים של גופי תקשורת - ייעלם"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2017
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל לחברות המדיה והמפרסמים: אף מערכת לא בטוחה ב-100%

לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
מתוך קמפיין קסטרו / צילום מסך

הזהב של סטטיק ובן אל: קסטרו - הפרסומת הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למותג בגדי הילדים של קסטרו אהודה בעיקר על נשים ועל צופים בני 18-54

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
שרון שפורר/ צילום  מתוך פייסבוק

בעקבות גל החסימות: אנשי תקשורת נגד פייסבוק

העיתונאית שרון שפורר פועלת לגבש רשימה שתראה כמה רחבה תופעת החסימות בפייסבוק ■ "המצב חמור. זו סכנה אדירה לדמוקרטיה"

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
גוגל | לפני כולם

רשות המסים בודקת את פעילות גוגל ופייסבוק בישראל

לאחרונה נפגשו חוקרי הרשות עם סוכנויות פרסום ועם לקוחות כדי לבדוק טענות לגבי מערכות היחסים העצמאיות והמעורבות המסחרית של ענקיות הדיגיטל בשוק המקומי

ענת ביין-לובוביץ' ואלה לוי-וינריב 21.03.2017
דורי בן ישראל קריו / צילום: איל יצהר

"פייסבוק מתנהגת כאילו היא לא חייבת לאף אחד. זה מסוכן"

הבלוגר דורי בן ישראל קריו, בעלי אתר "המזבלה", מנהל כבר כמה שנים מאבק בפייסבוק, שהסלים בימים האחרונים לאחר שהגישה מהרשת החברתית לאתר שלו נחסמה

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2017
לוגו YOUTUBE יוטיוב

בניגוד לעולם: המפרסמים הישראלים אדישים לפרסום ליד תכני שטנה

קבוצת הפרסום האוואס ומפרסמות כמו HSBC הודיעו לאחרונה כי יפסיקו לפרסם ביוטיוב בגלל הופעה בסמוך לתכנים פוגעניים ■ חברות המדיה מנסות להעלות מודעות לנושא בקרב הלקוחות - אך זוכות בעיקר להתעלמות

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר

תקציב מפעל הפיס בהיקף 75 מיליון שקל בשנה יוצא למכרז

התקציב יתחלק בין שני משרדים, וכל משרד יקבל 125 אלף שקל בחודש ואף יוכל לגזור בנוסף 10% עמלה ■ צפויים להתמודד: גיתם BBDO, אדלר-חומסקי וראובני-פרידן ■ בבאומן-בר-ריבנאי עדיין לא התקבלה החלטה

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2017
קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך

פעמיים ראובני-פרידן: הוט - הפרסומת הכי אהובה; מזרחי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

אתר המזבלה מבקש צו מניעה נגד פייסבוק ופיצוי בגין לשון הרע

הבלוגר דורי בן-ישראל קריו - שאתר "המזבלה" שהוא מפעיל נחסם אתמול ע"י פייסבוק בתואנה שהפר את כללי הקהילה - פנה הבוקר לבית משפט

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2017
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

צירוף מקרים או מגמה? ביקוש שיא לפרסום בטלוויזיה

הסמיכות לחג הפסח וצמצום משך הפרסום בפריים-טיים ב-10 דקות הביאו להצפה בביקושים ■ התוצאה: מלחמה על כל ספוט ופגיעה באפקטיביות של הקמפיינים שעולים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2017
Y&R | לפני כולם

אחרי 15 שנים: שטראוס מפסיקה לחלוטין את ההתקשרות עם y&r

תקציב חטיבת המלוחים של שטראוס יועבר לאדלר-חומסקי, זאת על רקע המשבר האחרון שהותיר את y&r ללא מנהלים

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2017
סיגריה אלקטרונית / צילום: רויטרס

דובק לבג"ץ: להכיר במותג IQOS של פיליפ מוריס כסיגריה

חברת הסיגריות הישראלית דורשת להורות למשרד הבריאות להכיר במותג IQOS של פיליפ מוריס, המכונה "סיגריות אידוי", כסיגריות לכל דבר - ומתוקף כך לגזור עליו את המגבלות הרגולטוריות הכרוכות בשיווק סיגריות

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2017
הוט שכונה בהפתעה/ צילום: יוטיוב

מדד יוטיוב - "גלובס": הפער בין צפייה בפרסומת לתגובה אליה

ההבדלים בין שני הקמפיינים הממוקמים בראש - יותר צפיות להוט, יותר שיתופים ותגובות למילקי - ממחישים את החשיבות של שימוש ביוצרי רשת ותכנים מותאמים בדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2017

   149150151152153154155156157158159160161162163   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 156 מתוך 265