חברת הפרסום, שהחזיקה 20 שנה בזיכיון לשיווק זמן הפרסום של רשות השידור, עתרה לבית המשפט בטענה כי הזוכה - טרגט ספיריט - נמצאת בבעלות של פרסומאי, בניגוד לכללי המכרז
התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב
סוכנות אוגילבי היא חלק מקבוצת WPP, המיוצגת בין היתר ע"י אדלר-חומסקי, שהוא בעל השליטה ב-LEAD ■ הסוכנות ניהלה הליך בדיקה ארוך מול LEAD כדי לוודא כי המשרד עומד בסטנדרטים הנדרשים
10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי
לבני פורש על רקע חילוקי דעות עם עדו הר-טוב, מנכ"ל הקבוצה השני, שצפוי כעת להישאר מנכ"ל יחיד
גיאוקרטוגרפיה: הוט רושמת שיעורי זכירה גבוהים מעט מהמתחרה - אך yes מצליחה הרבה יותר בפרמטר האהדה
מטיסת השוקולד, דרך השחרור של שולה זקן מהכלא ועד גניבת הטלפון של שרון פרי - הז'אנר, שנקרא Real Time Marketing, צובר תאוצה, אבל יש בו גם סיכון
(עדכון) - עתה נותר לחכות ולראות האם בעירייה יותירו את ההתמודדות בין אדלר-חומסקי למקאן או יצרפו גם את המדורג במקום הרביעי - באומן-בר-ריבנאי
איגוד חברות הפרסום מתערב בסוגיית פסילת סרטון הפרסומת של האגודה לזכויות האזרח בישראל ומבקש מהרשות השנייה לאשר את שידור הסרטון שפסילתו, לטענתם, החלטה בלתי סבירה הפוגעת בחופש הביטוי
על התקציב, הנחשב לאסטרטגי, מתמודדים בין היתר אדלר-חומסקי ומקאן ת"א, וייתכן כי להתמודדות תצטרף גם קבוצת פרסום שלישית
התקציב טופל בשנים האחרונות בפובליסיס ישראל ■ הפרידה מפובליסיס נערכה על רקע רה-ארגון בקבוצה
מנתוני Spot.IM עולה כי כי 6.5% מהטוקבקים של הישראלים נמחקים, לעומת 5.5% מהרוסים, 5% מהאמריקאים ו-4% מהאירופים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק לבית החכם היא גם המושקעת ביותר ■ משרד הפרסום אדלר-חומסקי אחראי ל-4 פרסומות בדירוג השבועי
משרדי הפרסום בארץ התחילו לעשות את הטרנספורמציה הדיגיטלית רק בשנה האחרונה ■ בכירים בענף מסבירים איך נראה השינוי בעידן של ריבוי הפלטפורמות, מבחינת העבודה מול הלקוחות, כוח האדם במשרדים והתוצר הפרסומי עצמו
הנהלת הרשות השנייה הורתה לזכייניות לא להעלות סרטון שעסק בזכויות אדם ■ בסרטון מככבים סלבריטאים שמדברים על הזכויות שהם זכאים להם כמו שיוויון בשכר לנשים, הזכות לביטחון אישי וכדומה
הבחירה בבאומן-בר-ריבנאי לטיפול בהשקה אינה מובנת מאליה, שכן למרות החיבור לשוקולד ולממתקים מדובר במעדן של מחלבות שטראוס, שתקציבן מנוהל באדלר-חומסקי
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13