ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
סודה סטרים / צילום: יוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בנובמבר: סודהסטרים בראש

הפרסומת לסודהסטרים של אלנבי זכתה ל-2 מיליון צפיות ב-4 ימים בעזרת שחקני "משחקי הכס" ■ מאזדה עשתה מהלך דיגיטלי עם באומן-בר-ריבנאי בכיכובו של הסטיג מ"טופ גיר", שזכה להערכה עולמית

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016
אייל בירן ודנה פריזמן / צילום: איל יצהר

"אין קסם. כדי להיות ארגון מונע דאטה חייבים לנהל תהליך"

כולם מדברים על דאטה, אבל רק מעט עובדים נכון ולא מסתבכים בנבכי השיווק הדיגיטלי ■ אייל בירן ודנה פרידמן, מחלוצי התחום בישראל, הקימו את Data Tapas, שמסייעת לארגונים לעשות את הטרנספורמציה המיוחלת

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016

בעקבות קשת: רשת תשווק פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת

בשלב הראשון תציע רשת שיווק משולב ב"The Voice", אך בהמשך תשווק בשיטה זו בכל תוכניות הפרימיום ■ כיום משווקת ארטימדיה את תוכני הווידאו של הזכייניות, אך בטווח הארוך ייתכן כי המהלך יציב שאלה לגבי מקומה בשיווק ולגבי מודל התמחור שלה

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016

ארגון מנהלי הדיגיטל הציע לגורמים המלצה תמורת 15% מהעסקה

זאת בהמשך לחשיפת "גלובס" על הצעת הארגון לתת למכללות ללימודי דיגיטל "תו איכות" תמורת תשלום ■ כאשר איש דיגיטל הומלץ בעמוד הפייסבוק של הארגון בפני מנהלת פרסום שחיפשה "תותח דיגיטל", פנה אליו יו"ר הארגון כרמל ברן וביקש שישלם תמורת ההפניה

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2016
חברת טבע / צילום: רויטרס
אדלר חומסקי | לפני כולם

יוניברסל מקאן ומדיה קום מתמודדות על תקציב המדיה של טבע

תקציב טבע נחשב לבינוני בהיקפו - כ-10 מיליון שקל בשנה - אולם הוא נחשק בעיני המשרדים הגדולים בשל היותו תקציב אסטרטגי

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2016
קמפיין הוט   / צילום מסך

9 מיליון בראש הפרסומות האהובות, הוט הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2016

האיש שהמציא תו איכות ללימודי דיגיטל - ודורש עליו כסף

באחרונה התבשרו מנהלי המכללות למקצועות הדיגיטל כי "ארגון מנהלי הדיגיטל" מייסד תו איכות שיוענק למוסדות שייבדקו על ידו תמורת תשלום ■ מתברר גם כי השימוש בשמם של חלק מהמנהלים כדי לקדם את תו האיכות נעשה שלא בתיאום איתם ואף בלי ידיעתם

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2016
רן לוי / צילום מסך

שת"פ בין ADIO ו"עושים היסטוריה": פודקאסט שיווקי

במסגרת שיתוף-הפעולה תושק סדרת פודקאסטים שיווקיים למפרסמים תחת הכותרת "עושים עסקים" ■ מדובר בתוכנית בהזמנה באורך של עד 45 דקות בנושאים כגון תזונה, פיננסים וביטוח

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2016
אבי ניר / צילום: תמר מצפי
mako (מאקו) | לפני כולם

קשת תאפשר לרכוש קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת

זאת בתוכניות הפרימיום ■ זכיינית ערוץ 2 רכשה טכנולוגיה שתאפשר "לתרגם" את הצופים הדיגיטליים לעיניים צופות ולחשב כמה הן שוות לנקודת רייטינג ■ המהלך יתחיל כפיילוט ב"האח הגדול" ■ הפרסום ישווק ישירות בידי קשת, כולל הפרסום במאקו

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2016
סודה סטרים / צילום: יוטיוב

מדד הפרסומות המדוברות בנובמבר: קמפיין סודהסטרים בראש

בחודש נובמבר דווקא משרדים קטנים יחסית הצליחו ליצור קמפיינים שזכו לתהודה הרבה ביותר: סודהסטרים בפרסומת נוספת עם דמויות מ"משחקי הכס", שימי תבורי בפרסומת לאבקת הכביסה קולון וקמפיין פוליטי לכאורה ליד2

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2016
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"

כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016
יניב ויצמן / צילום:איל יצהר

Teenk תשתמש במשקפי סנאפצ'ט בקמפיין לסופר-פארם

יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016
קמפיין תמיר / צילום מסך

סקר הפרסומות: הפועלים - הכי זכורה השבוע, תאגיד המיחזור תמיר - האהובה

החתול הג'ינג'י של תאגיד המיחזור תמיר זכה לשיעורי אהדה גבוהים במיוחד ■ בנק הפועלים היא גם הקמפיין המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2016

נחשף המוח שמאחורי המבורגר הסופגנייה של ברגר קינג

משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2016
ידיעות אחרונות | לפני כולם

מ"ידיעות" לערוץ 10: ציון פרץ מונה למשנה למנכ"ל הערוץ

איתן גיל, סמנכ"ל הסחר של ערוץ 10, יישאר בתפקידו, ומהערוץ נמסר כי "תפקידו יורחב עם דגש על תחום הדיגיטל" ■ פרץ, לשעבר המשנה למנכ"ל "ידיעות אחרונות", הודיע על עזיבת "ידיעות" בספטמבר האחרון

יונתן כיתאין וענת ביין-לובוביץ' 08.12.2016
גיא ברעם / צלם: יוסי כהן

תנאים מסחריים: ההתקשרות בין ברעם לרש"ת מגיעה לקיצה

ברעם: לצד הגידול החיובי בנתוני החשיפה לפרסום, מחיר הזיכיון עלה באופן משמעותי ללא יכולת שלנו להצמיד את מחירי הפרסום לעלייה

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2016

   155156157158159160161162163164165166167168169   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 162 מתוך 265