ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
גיתם | לפני כולם

זרוע התוכן השיווקי של גיתם תהפוך לסוכנות תוכן עצמאית

הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2016
סניף טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו

טיב טעם מחדשת את הניסיונות למצוא משרד פרסום

גליקמן-שמיר-סמסונוב הוא המשרד היחיד שמתמודד כרגע על תקציב טיב טעם ■ LEAD, מנצ' ומקאן הבהירו: מוכנים לטפל בתקציב - אך לא נתמודד במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2016

המחוזי הורה לתאגיד השידור לבחון מחדש את תנאי מכרז הפרסום

גורמים בשוק: ההליכים המשפטיים שנוקטת שפ"מ נגד המכרז נועדו להביא לדחיית המכרז, מה שיאפשר את הארכת ההתקשרות עמה ■ גם יבואנית iRobot מתעתדת להתמודד במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2016
פיאט 500 החדשה / צילום: יח``צ
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי זכה בתקציב סמל"ת בהיקף כ-20 מ' ש' בשנה

המשרד יטפל בתקציבי הפרסום של המותגים פיאט , אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2016

בגלל טרנד הבריאות? חברות המזון בקיצוץ מסיבי בפרסום

משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2016

פני הפרסום ב-2016: הקיפאון העמיק, התקציבים הצטמקו

עוגת הפרסום הצטמקה ב-2% במחצית הראשונה של 2016 ■ אדלר-חומסקי צמצם את הפער ממקאן תל-אביב ופתח מחדש את הפער בינו לבין באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2016

סקר הפרסומות: 9 מיליון - עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: זהו השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא האהובה ביותר ■ הפרסומת של ביטוח ישיר אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2016
אימי עירון / צילום: איל יצהר

מנכ"לית סלונה, אימי עירון: "הקול הנשי מתבקש, כלכלי וכדאי"

עירון, מנכ"לית וממייסדות אתר התוכן לנשים סלונה, חולמת לפרוץ את גבולות האינטרנט ועובדת על מנוע הצמיחה הבא - המרת הקוראות לקונות והקמת קניון דיגיטלי ממוקד לנשים

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2016
קמפיין יס / צילום: אנדריי לובוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות אהודה למרות ההשקעה הנמוכה ■ הקמפיין של yes הוא המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2016

מדד הפרסומות המדוברות לחודש יוני: קמפיין מילקי מוס בראש

הפרסומת למילקי מוס של רועי כפרי זכתה בפרגון הן מהברנז'ה והן מהציבור, למרות השקעה כספית נמוכה יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2016
סניף אופיס דיפו / צלם: סיון פרג'

אתר הסחר chinabuy מגיע לקניון: משתף פעולה עם אופיס דיפו

יובל אטד, יו"ר chinabuy: התחום הולך לקראת שילוב בין קמעונאות מסורתית לדיגיטלית

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2016
המשביר לצרכן / צילום:תמר מצפי

המשביר מעלה בגמר היורו פרסומת בערבית למגזר הערבי

מנכ"ל מקאן, עמית משיח: "עונת החתונות במגזר הערבי היא הזדמנות שיווקית - זהו מגזר מכובד שמגיע לו יחס מכובד יותר של המשווקים"

ענת ביין-לובוביץ' 10.07.2016
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי
אדלר חומסקי | לפני כולם

איגוד הפרסום יבקש מיפעת לשפר מהימנות דירוג הפרסום

יו"ר האיגוד: "חלק הולך וגדל מהוצאת המפרסמים לפרסום אינו נמדד על ידי יפעת, ולכן אינו משקף במדויק את פעילות משרדי הפרסום ואת גודלם"

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2016

מקאן, אדלר וראובני - המשרדים הבולטים השנה בתחרות האפי

המהלכים של באומן-בר-ריבנאי ליוניליוור ושל ראובני-פרידן לקרולינה למקה זכו בפרסי הצטיינות על מהלכי שיווק ארוכי-טווח ■ קמפיין YOLO של מקאן זכה בתואר קמפיין השנה

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2016
לוגו הרשות למלחמה בסמים

שאיפות מסוכנות: מכרז פרסום בעייתי של הרשות למלחמה בסמים

אף שאינה מוכנה להתחייב להיקף התקציב, הרשות דורשת שתי פרזנטציות, לרבות אסטרטגיה ופתרון קריאטיבי לשני בריפים

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2016
פיאט 500 החדשה / צילום: יח``צ
אדלר חומסקי | לפני כולם

מסתמן: אדלר-חומסקי יטפל בתקציב מותגי הרכב של סמל"ת

לפני מעט יותר משנה איבד המשרד את תקציב צ'מפיון מוטורוס ■ יטפל בתקציבי הפרסום של פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2016

   162163164165166167168169170171172173174175176   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 169 מתוך 265