הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם
גליקמן-שמיר-סמסונוב הוא המשרד היחיד שמתמודד כרגע על תקציב טיב טעם ■ LEAD, מנצ' ומקאן הבהירו: מוכנים לטפל בתקציב - אך לא נתמודד במכרז
גורמים בשוק: ההליכים המשפטיים שנוקטת שפ"מ נגד המכרז נועדו להביא לדחיית המכרז, מה שיאפשר את הארכת ההתקשרות עמה ■ גם יבואנית iRobot מתעתדת להתמודד במכרז
המשרד יטפל בתקציבי הפרסום של המותגים פיאט , אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט
משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר
עוגת הפרסום הצטמקה ב-2% במחצית הראשונה של 2016 ■ אדלר-חומסקי צמצם את הפער ממקאן תל-אביב ופתח מחדש את הפער בינו לבין באומן-בר-ריבנאי
גיאוקרטוגרפיה: זהו השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא האהובה ביותר ■ הפרסומת של ביטוח ישיר אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה
עירון, מנכ"לית וממייסדות אתר התוכן לנשים סלונה, חולמת לפרוץ את גבולות האינטרנט ועובדת על מנוע הצמיחה הבא - המרת הקוראות לקונות והקמת קניון דיגיטלי ממוקד לנשים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות אהודה למרות ההשקעה הנמוכה ■ הקמפיין של yes הוא המושקע ביותר
הפרסומת למילקי מוס של רועי כפרי זכתה בפרגון הן מהברנז'ה והן מהציבור, למרות השקעה כספית נמוכה יחסית
יובל אטד, יו"ר chinabuy: התחום הולך לקראת שילוב בין קמעונאות מסורתית לדיגיטלית
מנכ"ל מקאן, עמית משיח: "עונת החתונות במגזר הערבי היא הזדמנות שיווקית - זהו מגזר מכובד שמגיע לו יחס מכובד יותר של המשווקים"
יו"ר האיגוד: "חלק הולך וגדל מהוצאת המפרסמים לפרסום אינו נמדד על ידי יפעת, ולכן אינו משקף במדויק את פעילות משרדי הפרסום ואת גודלם"
המהלכים של באומן-בר-ריבנאי ליוניליוור ושל ראובני-פרידן לקרולינה למקה זכו בפרסי הצטיינות על מהלכי שיווק ארוכי-טווח ■ קמפיין YOLO של מקאן זכה בתואר קמפיין השנה
אף שאינה מוכנה להתחייב להיקף התקציב, הרשות דורשת שתי פרזנטציות, לרבות אסטרטגיה ופתרון קריאטיבי לשני בריפים
לפני מעט יותר משנה איבד המשרד את תקציב צ'מפיון מוטורוס ■ יטפל בתקציבי הפרסום של פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-20 מיליון שקל בשנה
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13