אלמגור, שחוזר לארץ אחרי 6 שנים בענף הפרסום בניו-יורק, יחלוק את ניהול הלקוחות באדלר-חומסקי יחד עם אלעד ארמל המשמש גם הוא כסמנכ"ל לקוחות במשרד
למרות שמשרדי הפרסום LEAD ומנצ' הודיעו רשמית על פרישה ממכרז הפרסום של טיב טעם, אומר עדי כהן: המכרז פתוח בפני כולם, מי שמעוניין יכול להשתתף
אחרי מכירת חברת המדיה החברתית ריפרש, אדם שוב לא ממהר לחפש כיוון חדש: "לא נולדתי ברמת-אביב ג' עם כפית כסף בפה. כל מה שקירב אותי לדירה, זה מה שעשיתי"
הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
במכרז נותרו מקאן ת"א וגליקמן-שמיר-סמסונוב, שיידרשו להציג מצגות קריאייטיב, אסטרטגיה ומיתוג
עם זאת, השופט סירב לעכב את ביצוע ההחלטה בנוגע לשתי נקודות שאליהן התייחסה ההחלטה הקודמת: הצגת סוכני הביטוח כנהנתנים וכמאותגרים טכנולוגית
מדובר בפרסומת ל"קונספס" - סדרת רשת חדשה של הבמאי משה רוזנטל, העוסקת בעולם הדייטים באינטרנט ובמפגשים המיניים שמגיעים בעקבותיהם
את מקומו של המנכ"ל הפורש, גדי מרגלית, ימלא בינתיים אחד מסגניו, שלמה עדיאל
חברת Mobite Media, העוסקת בפרסום במובייל, משוועת לעובדים בשל גידול מסיבי
שוב: "אחרי שנים של עבודה בניהול לקוחות, החלטתי למכור את הפעילות ולפנות לאפיקים עסקיים אחרים" ■ בין לקוחות ריפרש: AM:PM, דור-אלון, KPMG והסתדרות המורים
מועד הגשת מכתב הערבויות על סך 15 מיליון שקל - שאמור היה להיות מופקד עד היום והינו חלק מהותי ביכולת לקחת חלק במכרז - נדחה
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן רושמת שיעורי אהדה גבוהים במיוחד בקרב גילאי 35-45, אקדמאים ובעלי הכנסה גבוהה ■ הפרסומת ללוטו, שהיא המושקעת ביותר השבוע, לא נכנסה לדירוג
מניתוח השיח ברשת שביצעה באזילה עולה כי המסר של קמפיין משרד החינוך עבר בבירור, הוטמע והובן - אבל הסנטימנט שעורר היה ברובו שלילי עד שלילי מאוד
זניט התלוננה על התנהלות קשת במו"מ מולה וטענה כי היא עוברת על חוק ההגבלים ■ קשת: "התנאים שזניט דרשה אינם עולים בקנה אחד עם תנאי השוק"
חברת כנען מדיה, שחזרה לפרסם על האוטובוסים של דן אחרי שנתיים, העלתה שלטים עם כיתוב כמו "סמדר ברבר, אנחנו בדרך אלייך" ■ מנכ"ל כנען מדיה: "אין לנו כוונה לאיים"
המתמודדים: מקאן ת"א, LEAD וגליקמן-שמיר-סמסונוב ■ מקאן ת"א, שטיפל בתקציב קבוצת מגה, נחשב למשרד המועדף בשלב זה
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13