משרדי הפרסום המתמודדים: גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן וענבר-מרחב G ■ עד לפני כמה חודשים טופל התקציב במקאן ואלי
גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות של שבוע חוזרת הפרסומת בכיכובה של שני כהן לדירוג ■ הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
עדי כהן, שכיהן בשנתיים האחרונות כיו"ר חברת המדיה זניט, התפטר מתפקידו ■ במקביל מתחזקות ההערכות של גורמים מתחום המדיה כי קשת וזניט קרובות לחתימת הסכם
כך קבע ביהמ"ש ■ מדובר בקמפיין שבו שימשה הזמרת נינט טייב כפרזנטורית של המותג דלתא כחלק ממהלך מיתוג מחדש - קמפיין שהפך למריבה בין שני המשרדים
קבוצת SAMGAL עוסקת במטבחי יוקרה, מוצרי חשמל לבית ותכנון וייצור ארונות ■ היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל
הקמפיינים של רכבת ישראל ושל משרד החקלאות הגיעו למקומות הראשונים במדד הפרסומות המדוברות, והחיים האמיתיים של הדוגמניות נדחקו לתחתית הטבלה - אולם לא מעט מהשיח שהתעורר החודש ברשת היה שלילי
לאחר שבסוף השבוע האחרון נחסמו חשבונות ברשת החברתית של עשרות יוצרי תוכן ועיתונאים, הם קוראים למנכ"לית פייסבוק ישראל להסיר את החסימות ולפרסם תקנון ברור המגדיר את התכנים האסורים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של 9 מיליון הגיעה רק למקום השני בדירוג האהובות ■ הפרסומת לסלקום TV היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
סוכנות הפרסום והתוכן לנוער ולצעירים מקימה מחלקה בראשות חאדר אבו-סייף ■ 30% מכלל בני-הנוער הישראלים הם ערבים
סוכנות הפרסום והתוכן לנוער ולצעירים מקימה מחלקה בראשות חאדר אבו-סייף 30% מכלל בני הנוער הישראלים הם ערבים
על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו גם משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם
גיאוקרטוגרפיה: לאחר 20 שבועות הודחה 9 מיליון מפסגת האהובות ואף נעלמה מהדירוג חברת הלוויין yes השקיעה בפרסומת החדשה שלה 2.6 מיליון דולר
את קהת, ששימשה כסמנכ"לית לקוחות מקומיים, עשוי להחליף אורן חפץ, בעבר סמנכ"ל יו-טיוב ישראל
מקאן עשויים לקבל את תקציבי הדיגיטל של חלק ממותגי החברה המרכזית למשקאות, שתקציביה אסטרטגיים ונחשקים
הזכיינית הבהירה לחברות המדיה: כל עוד יישמר יתרון ההסכמים השנתיים - לא נתערב במלחמות ביניכן ■ הגיעה להבנות עם רוב החברות כי מול הגמישות שתיתן להן, הן יתחייבו להגדיל את המחזורים לפרסום בטלוויזיה
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13