לרכבת יש היסטוריה של הסתבכויות במכרזי פרסום ■ גם חברת האוטובוסים דן מפרסמת מכרז לאחר תקופה ארוכה ללא פרסום כלל
■ ההצגה "מושלמת", שעולה בתיאטרון המדיטק חולון, מתעסקת בהפרעות אכילה בקרב בני-נוער באופן אמיץ ומטלטל ■ רוני פינקוביץ', המנהל האמנותי של התיאטרון: "אין נושא שמבחינתי הוא טאבו, כל זמן שהוא כתוב טוב"
למרות שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק, בין היתר על רקע הערכות כי בכללית מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם טוויסטד
התקציב הועבר מבורודה-קפלן לליאו ברנט, שמטפל גם ברשת טיב טעם ■ הרשת תעלה בימים הקרובים קמפיין תחת הסיסמה: "עדן טבע מרקט - מלא מלא בריאות"
התביעה - בעקבות הפרסום על קבלת קמפיין בעקבות קשרים אישיים לכאורה בין יהושע לשרת התרבות והספורט מירי רגב ■ ערוץ 10: "נאמר את דברנו בבית המשפט"
החברה צפויה להגדיל את תקציב הפרסום שלה להיקף של 20 מיליון שקל בשנה
מדוע הנרטיב הפלסטיני גובר על הישראלי, האם חסר לנו מערך מסודר שיפעל מול התקשורת העולמית, והאם הפתרון הוא ספין לסיפורים אחרים בעולם? ■ פרסומאים ויועצי תקשורת מציעים פתרונות לנחיתות הישראלית בזירה התקשורתית
הדרישה - במסגרת צעדי הרשות ליישום מסקנות ועדת שחם להגבלת כוחן של חברות המדיה כבר על שנת 2015
מוסקל שימש כסמנכ"ל לקוחות במשרד ב-3 השנים האחרונות ■ וינברגר נכנס לתפקיד המשנה למנכ"ל
גיאוקרטוגרפיה: מספר הפרסומות ותקציביהן נמוך מבדרך כלל, ככל הנראה בשל סיום תקופת החגים
רשימת המשתתפים הסופית במכרז טרם גובשה סופית
הקמפיין המחויך של קטנועי קימקו כאילו חיכה לתחילת העבודות על הרכבת הקלה בתל-אביב, שהציפו את בעיית פקקי התנועה הצפויים במשך שנים
בשוק מעריכים כי מדובר בחיזוק לקבוצת פובליסיס בהיקף של כ-30-40 מיליון שקל, אך הפער מול יוניברסל מקאן עדיין גדול
"תן ביס", שפעלה עד עתה במגזר העסקי בלבד, מתעתדת להרחיב את פעילותה גם למגזר הפרטי ותגבה את המהלך בצעדים פרסומיים
התזמון של ימי החג באמצע השבוע והפרסום המוגבר שהיה בקיץ הותירו את חודש החגים בלי קמפיינים גדולים ■ הנפגע העיקרי: ענף שילוט החוצות
שילוח, יו"ר מקאן, הואשם בימים האחרונים כי הוא מגלה הבנה לפיגועים; לכן, נטען, יש לשלול ממנו טיפול בתקציבים ממשלתיים כגון קק"ל ופיקוד העורף ■ אתמול הבהיר שילוח בציוץ בטוויטר כי הוא נגד טרור, אלימות ורצח
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13