ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; גבינת נעם של טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון שוברת שיאי אהדה שלא נראו מאז הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן ב-2011

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2015
חברות מדיה | לפני כולם

קשת תגבה מחירי מחירון ממפרסמים שיעברו חברת מדיה

מפרסמים ללא הסכמים שנתיים, שיבחרו בכל זאת לעבור לחברת מדיה אחרת, עלולים לספוג עליית מחיר של עשרות אחוזים ■ קשת מבצעת את המהלך על רקע מלחמות המדיה שגררו למטה את מחירי הפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2015
בריקמן | לפני כולם

בריקמן ודרורי במכרז על תקציב כרטיס האשראי של שופרסל

לפני כשבועיים הציגו שני משרדי הפרסום פרזנטציות בפני הנהלת שופרסל ובפני נציגים מהחברות השותפות למהלך, ויזה ופז

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2015
מילקי / צילום: מתוך אתר חברת שטראוס
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי זכה בתקציב פרויקט דיגיטל אסטרטגי בשטראוס

במכרז דיגיטל אחר זכה משרד הפרסום מקאן, שיטפל בתקציב ברגר קינג

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מזנקת לראש דירוג הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לממיר המולטי החדש של הוט, בכיכובה של ניקול ראידמן, מצטרפת לפרסומות קודמות של הוט שהובילו את טבלת הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2015
אקספון 018 לוגו
JWT | לפני כולם

018 אקספון עורכת מכרז על תקציב הפרסום

פנתה בין היתר למשרד הפרסום JWT ישראל, שהיה חתום על הכניסה של פלאפון לשוק, וכן למשרד הפרסום ענבר-מרחב

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2015
המבורגר / צילום: בלומברג

"לחברות שמוכרות בשר מעובד כדאי לרדת למקלט"

ארגון הבריאות העולמי הטיל פצצה על תעשיית הבשר, והאפשרות של ירידה במכירות ברשתות המזון מסתמנת כריאלית ■ היצרנים נמצאים בצומת דרכים: האם להוריד את הראש - או לצאת למהלכים כדי למזער נזקים?

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2015

9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2015
אמיר גיא  / צילום: איל יצהר

האתגר של אדלר-חומסקי במעבר לעולם החדש

במשרד הפרסום אדלר-חומסקי מבינים שהשירותים הנדרשים בפרסום החדש עולים הרבה כסף, אבל הם לא מוכנים לממן אותם לבד, בלי השתתפות של הלקוח בנטל ■ לכן הם מנסים להוביל את לקוחותיהם לשיטת תגמול של ריטיינר, שתאפשר תכנון שנתי ■ אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד, בשיחה גלויה

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2015

ניתוח מיוחד: חברת החשמל נאבקת כדי לרדת במדד השנאה

בעוד שחברה מסחרית רגילה נאבקת לעלות במדד האהבה של צרכניה - חברות כמו חברת החשמל נאבקות לרדת במדד השנאה, שהרי המונופול רוצה להישאר מונופול

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2015
בניין של עמידר / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב עמידר יוצא למכרז בין משרדי העשיריייה השנייה

החברה הממשלתית מתכננת לפרסם בהיקף של 5 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2015
אמבולנס של מגן דוד אדום / צילום: תמר מצפי

תקציב הפרסום של מד"א יוצא למכרז

בתחילה פנו נציגי מד"א למספר משרדי פרסום, אך בהמשך פורסם מכרז רשמי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2015
גיל סמסונוב חנן גליקמן ויגאל שמיר/ צילום: אופיר אייב

עדי ברונר מצטרף לפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב

ברונר, ששימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות וקריאייטיב בחברת השיווק הישיר פרומרקט, ימונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2015
הפרסומת של קרן קלע /צילום מסך

קרן קלע חייבת 2 מיליון שקל למשרדי הפרסום והמדיה

החוב, למשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ולחברת המדיה יוניברסל מקאן, הוא נמוך יחסית, היות שמרבית הכספים שולמו מראש מטעמי זהירות ■ בתוך כך, הוקפאה פעילות קרן הפורמטים של קבוצת רוביקון

ענת ביין-לובוביץ' ולי-אור אברבך 25.10.2015
פרוייקט של חנן מור / צילום: איל יצהר
חנן מור | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב של חנן מור

הקבוצה נכנסת לפעילות חדשה בתחום הנדל"ן המניב, בעיקר בעיר החדשה חריש ■ על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ויהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2015

9 מיליון וביטוח ישיר שומרות על מקומן בראש דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מצעד הפרסומות האהובות זה השבוע השביעי ברציפות ■ ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2015

   177178179180181182183184185186187188189190191   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 184 מתוך 265