ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

קפה טורקי עלית - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קוקה-קולה מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2015
ארי מלמוד | לפני כולם

מסתמן: תקציב קלאב מד עוזב את פובליסיס ישראל

ב-2014 פרסמה קלאב מד בהיקף של 15 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2015
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של אספרסו קלאב עובר לליאו ברנט

היקף התקציב: 6 מיליון שקל בשנה ■ הפרסומות של אספרסו קלאב עלו בעבר לכותרות כשעשו שימוש בכפיל של ג'ורג' קלוני

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2015
אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

קבוצת אדלר-חומסקי נערכת לפיטורי 25-30 עובדים

זאת כחלק מהתאמות לירידה בהיקפי הפרסום של פלאפון ושופרסל ולעזיבה של תקציבי צ'מפיון מוטורס ■ במקביל נערך המשרד להרחבת תחום הדיגיטל ■ אדלר-חומסקי: "נצא ממהלכים אלה מחוזקים"

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2015
WPP | לפני כולם

אדלר-חומסקי פותחת חברת מדיה לטיפול בתקציב P&G

פותחת בשותפות עם WPP יחידה בשם MediaCom Connections שתטפל בתקציב ■ לא מן הנמנע כי בעתיד תורחב הפעילות לתקציבים בינ"ל נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2015
דן אכדיה בהרצליה / צילום: איל יצהר
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי נפרד מתקציב הפרסום של מלונות דן

הפרידה מגיעה על רקע החלטת רשת המלונות לרכוש את המדיה באמצעות גורמים מחוץ למשרד הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2015

בזק - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: חג שבועות הכניס למדד 3 מותגים שונים של מעדני חלב

ענת ביין-לובוביץ' 28.05.2015
סניף אופיס דיפו / צלם: סיון פרג'
אופיס דיפו | לפני כולם

רני צים מעביר את תקציב אופיס דיפו לזרמון DDB

צים קיבל את מלוא הבעלות על אופיס דיפו, לאחר שיצא מהשותפות בריטייל 3000 ■ טוען: "לרשת פוטנציאל עצום" ■ היקף התקציב השנתי: כ-5 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2015
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
מכרז | לפני כולם

הרכבת תוציא מכרז לבחירת זכיין לפרסום בתחנות

אחד הדגשים החשובים במכרז יהיה שדרוג פני הפרסום בתחנות והפיכתם לדיגיטליים

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2015
הדס גרוסמן / צילום: איל יצהר

"הטכנולוגיה היא לא המהות, אבל היא כלי הכרחי בשיווק"

הדס גרוסמן, מנכ"לית Mint, זרוע הטכנולוגיה של פובליסיס ישראל, מאמינה שהטכנולוגיה היא האמצעי להגיע לצרכן בצורה מתמשכת ולתת לו ערך

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2015
אילן שילוח | לפני כולם

עמית משיח במו"מ על תפקיד המשנה למנכ"ל מקאן

מאחורי המהלך עומדת הכוונה לפנות זמן למנכ"ל מקאן, ריצ'י הנטר, לצורך הרחבת פעילות הקבוצה בתחום האינטרנט ובחו"ל ■ התפקיד הוצע גם לאלדד וינברגר, המשנה למנכ"ל מאקו

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2015

סקר הפרסומות: קוקה-קולה - הכי אהובה השבוע; מילקי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממשיכה את קו הפרסום הוותיק של המותג, השואב השראה מעולם מחזות הזמר

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2015
מגנוליה | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת מגנוליה עובר לראובני-פרידן

היקף הפרסום של רשת התכשיטים עמד אשתקד על כ-5.7 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2015
יוניליוור | לפני כולם

מקאן מוותר על תקציב הפרסום של מותג השוקולד קליק

קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015
דודי ויסמן רות שטרית / צילום: איל יצהר
דודי ויסמן | לפני כולם

תקציב רשת מגה עוזב את שטרית מדיה גרופ

היקף התקציב: כ-4 מיליון דולר בשנה ■ רות שטרית, המזוהה כאחת הדמויות הקרובות לדודי ויסמן שהודח מקבוצת אלון: "אני משלמת את מחיר הנאמנות - ציפינו למצב הזה, ולמזלי נערכתי מבעוד מועד"

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015
גיא שמחון/ צילום:איל יצהר

"בעוד 10 שנים לקנות מדיה לפי משקי-בית ייראה פרימיטיבי"

למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015

   184185186187188189190191192193194195196197198   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 191 מתוך 265