גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קוקה-קולה מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות
ב-2014 פרסמה קלאב מד בהיקף של 15 מיליון שקל במחירי מחירון
היקף התקציב: 6 מיליון שקל בשנה ■ הפרסומות של אספרסו קלאב עלו בעבר לכותרות כשעשו שימוש בכפיל של ג'ורג' קלוני
זאת כחלק מהתאמות לירידה בהיקפי הפרסום של פלאפון ושופרסל ולעזיבה של תקציבי צ'מפיון מוטורס ■ במקביל נערך המשרד להרחבת תחום הדיגיטל ■ אדלר-חומסקי: "נצא ממהלכים אלה מחוזקים"
פותחת בשותפות עם WPP יחידה בשם MediaCom Connections שתטפל בתקציב ■ לא מן הנמנע כי בעתיד תורחב הפעילות לתקציבים בינ"ל נוספים
הפרידה מגיעה על רקע החלטת רשת המלונות לרכוש את המדיה באמצעות גורמים מחוץ למשרד הפרסום
גיאוקרטוגרפיה: חג שבועות הכניס למדד 3 מותגים שונים של מעדני חלב
צים קיבל את מלוא הבעלות על אופיס דיפו, לאחר שיצא מהשותפות בריטייל 3000 ■ טוען: "לרשת פוטנציאל עצום" ■ היקף התקציב השנתי: כ-5 מיליון שקל במחירים ריאליים
אחד הדגשים החשובים במכרז יהיה שדרוג פני הפרסום בתחנות והפיכתם לדיגיטליים
הדס גרוסמן, מנכ"לית Mint, זרוע הטכנולוגיה של פובליסיס ישראל, מאמינה שהטכנולוגיה היא האמצעי להגיע לצרכן בצורה מתמשכת ולתת לו ערך
מאחורי המהלך עומדת הכוונה לפנות זמן למנכ"ל מקאן, ריצ'י הנטר, לצורך הרחבת פעילות הקבוצה בתחום האינטרנט ובחו"ל ■ התפקיד הוצע גם לאלדד וינברגר, המשנה למנכ"ל מאקו
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממשיכה את קו הפרסום הוותיק של המותג, השואב השראה מעולם מחזות הזמר
היקף הפרסום של רשת התכשיטים עמד אשתקד על כ-5.7 מיליון שקל במחירי מחירון
קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור
היקף התקציב: כ-4 מיליון דולר בשנה ■ רות שטרית, המזוהה כאחת הדמויות הקרובות לדודי ויסמן שהודח מקבוצת אלון: "אני משלמת את מחיר הנאמנות - ציפינו למצב הזה, ולמזלי נערכתי מבעוד מועד"
למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13