ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

הפרסומת המצוירת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שבוע החג התאפיין בירידה חדה במספר הפרסומות שהיו באוויר - 443 לעומת 556 בשבוע שלפני פסח

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2015
קופת חולים מאוחדת / צילום: תמר מצפי
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של קופת-חולים מאוחדת יוצא למכרז

התקציב טופל ב-3 השנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב, ומועד ההתקשרות עימו תם ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם | לפני כולם

מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה

יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2015
אמברוזיה סופהרב | לפני כולם

משרד הפרסום חברון-זלצמן יטפל בתקציב סולגאר

היקף התקציב, שנוהל בשנים האחרונות ע"י משרד הפרסום "לעומק התודעה", צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2015
אדלר חומסקי | לפני כולם

אחרי עשור: אדלר-חומסקי וצ'מפיון מוטורס נפרדים

באדלר החליטו לוותר על התקציב בעקבות הכוונה להוסיף משרד נוסף למערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 06.04.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות

היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 06.04.2015

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה; פוקס - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הרקדנים של סופר-פארם נמצאת בראש מדד האהובות שבוע שני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2015

אין יותר קוסמים: הפרסומאים לא יכולים לשנות מציאות

הפוליטיקה הישראלית ובכירי תעשיית הפרסום הלכו במשך שנים יד ביד ■ הקמפיינים הפוליטיים גלגלו מיליוני שקלים, והפרס לפרסומאי הזוכה היה שורה ארוכה של תקציבים ממשלתיים ■ אבל השנים חלפו, המציאות התקשורתית השתנתה, והבחירות האחרונות הוכיחו סופית שאין יותר קוסמים

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2015
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן

"כל משרדי הפרסום רוצים דיגיטל, כי הם מדממים לקוחות"

מהפכת הדיגיטל השנייה כבר כאן, ובדומה לראשונה היא תופסת את רוב משרדי הפרסום לא מוכנים ■ מה יקרה למי שיישאר מאחור? "כרגע עוד אפשר להאכיל את הלקוחות בבולשיט, אבל זה עניין של זמן עד שזה יתפוצץ בפנים"

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2015
לעומק התודעה | לפני כולם

תקציב מותג הסלולר Huawei עובר למשרד לעומק התודעה

בחברת אלפא טלקום, היבואנית הרשמית של המותג, הגיעו להסכם עם Huawei על הגדלה משמעותית של תקציב השיווק והפרסום בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2015

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סופר-פארם ממשיכה את הקו המוכר של הרשת - אסתטיקה אמנותית ■ שיעורי זכירות גבוהים במיוחד לפרסומת המאוירת של בזק

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2015
יוסי ארז | לפני כולם

אחרי כשנה וחצי: מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז, התפטר

את תחום הדיגיטל בקבוצת מקאן יוביל מעתה מאור חן, אך טרם נקבעה מתכונת הפעילות

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2015
אלון הוכדורף | לפני כולם

תקציב הפרסום של רב-בריח עובר ל-M&C Saatchi

תקציב רב-בריח קטן בשנה האחרונה באופן משמעותי ועמד על כ-5 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2015
AIG
AIG | לפני כולם

ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי בשלב הגמר במכרז AIG

חברת הביטוח פרסמה ב-2014 בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2015
בנימין נתניהו ויצחק בוז'י הרצוג / צילום: רויטרס

"הבועה התל-אביבית האכילה את עצמה באשליה חסרת אחיזה"

מאחורי הקלעים של בחירות 2015: חלק מהמצביעים שכחו שלייקים ושיתופים הם לא החיים עצמם ■ כשהימין חש התנכלות ורדיפה - הוא התאחד להצבעה בעד נתניהו ■ והשמאל? "הוא ניצח בראש אבל הפסיד בלב"

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מובילאיי, במקום השני בטבלת האהובות, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2015

   186187188189190191192193194195196197198199200   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 193 מתוך 265