בליכוד שלחו למערכה את הפרזנטור הטוב ביותר שלהם, בנימין נתניהו, והוא סיפק את הסחורה ■ נתניהו הבין שבסופו של יום רוב העם ימני, וברגע האמת הוא קרא להם - והם התגייסו לשמור עליו
קמפיין מנומנם, רוטציה לא ברורה ומנהיג לא כריזמטי היו תנאי הפתיחה של המחנה הציוני לפני חודש וחצי ■ אבל אז הגיע האיש שיודע לנצח מערכות בחירות ■ מאחורי הקלעים של הקמפיין הפוליטי המשמעותי בבחירות 2015
זאת בעקבות אובדן תקציב פרוקטר ■ חברת המדיה סטארקום תמוזג עם חברת המדיה זניט ■ מנכ"לית סטארקום הילית מגד פורשת ■ המהלך כולל גם פיטורים של מספר עובדים להם לא יימצא מקום במסגרת הממוזגת
זאת על רקע כוונת ההתרחבות של רשת בתי-הקפה ■ היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן
המשרד רשם בתקופה האחרונה ירידה בהיקפים של תקציבי עוגן ■ המנכ"ל המשותף אורי עיני: "אנחנו בעיצומו של שינוי המבנה הארגוני"
קבוצת עמינח פרסמה ב-2014 בהיקף של 22 מיליון שקל במחירים ריאליים
ענבר-מרחב G מטפל בתקציב רשת סטימצקי המחזיקה בתחומי פעילות שמשיקים לבאג ■ עפ"י הערכות, תקציב רשת באג - שהיקפו ב-2014 עמד על כ-18.6 מיליון שקל במחירי מחירון - יעבור לבורודה-קפלן
הצורך להשיק מוצר שלא קיים בשוק הטלוויזיה הישראלי; החשש מתגובת הוט ו-yes; והבחירה הלא שגרתית בקומיקאי אודי כגן שמגלם את דמותו של "משיח" ■ כל ההתלבטויות מאחורי הקלעים של קמפיין סלקום TV
אחרי שנים של ייצוג נשי חסר בצמרת הענף, לפרסומאיות שכן הצליחו להגיע לפסגה ברור שאף אחד אחר לא יעשה עבורן את השינוי, ושהוא תלוי בעיקר בהן ■ מה צריך לקרות כדי שאישה תצליח בצמרת ענף הפרסום?
היקף התקציב יעמוד על כ-3 מיליון שקל במחירים ריאליים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה
באחרונה החליטה עמינח להיפרד ממשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ולעבוד באופן עצמאי ללא משרד פרסום
צפוי להחליף בתפקיד את יוסי ירקוני, המנהל את החברה בשנתיים האחרונות
ועדת השיפוט: הקמפיין, שנוצר בבאומן-בר-ריבנאי, "מגלם גישה מיושנת של יחסי הכוח בין גברים ונשים" ■ מנכ"ל באומן: "אין סתירה בין פמיניזם לחוש הומור"
את המדיה של יש עתיד רוכשת סטארקום, ואת המדיה של הבית היהודי רוכשת סמארט מדיה - שתיהן מקבוצת פובליסיס ■ יורם באומן, יו"ר פובליסיס, הוא מנהל הקמפיין של יש עתיד
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13