ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
חן ענבר / צילום: איל יצהר
G GROUP | לפני כולם

ענבר-מרחב יהפוך לשותף במשרד הדיגיטל ג'ימלאיה

ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2014

תקציב הפרסום של אריקה כרמל עובר ל-y&r ישראל

תקציב הפרסום של החברה, המפתחת ומשווקת את המכשיר בי קיור לייזר, יעמוד על 4-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.11.2014

הפרסומאי הצרפתי רפאל אפללו מספר על החיבור בין אמנים למותגים

בראיון ל"גלובס" מסביר אפללו למה די.ג'יי דיוויד גואטה לא מתאים לפרסם את פורשה, מדוע השימוש בשאקירה בקמפיין של אורל בי מפוספס, ולמה המוזיקאים צריכים היום יותר מתמיד לייצר תוכן בידורי-שיווקי

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2014

הפרסומת לביטוח 9 מיליון - בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ביטוח הראל מצליח להתברג למדד למרות שתשדיריו קצרים - 5 שניות בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2014
סניף יינות ביתן / צילום: תמר מצפי

יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת יינות ביתן

יינות ביתן נמנעה עד היום מפרסום בונה מותג והתמקדה בעיקר בפרסום מכירתי ■ מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 5.4 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2014
עדי כהן / צילום: איל יצהר
זניט מדיה | לפני כולם

עדי כהן במו"מ להתמנות ליו"ר זרוע המדיה של פובליסיס

שימש בעבר כסמנכ"ל השיווק של סלקום ושופרסל ■ המינוי מסמן ניסיון נוסף של קבוצת פובליסיס ישראל להפוך לשחקנית דומיננטית בתחום המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2014
אופטלגין / מתוך אתר חברת טבע
איריס בק | לפני כולם

מקאן ו-Q דיגיטל מצטרפים למכרז על תקציב אופטלגין

דרך מותג זה מקווים המתמודדים לקבל דריסת רגל בתקציב הפרסום של חברת טבע כולה ■ מקאן טיפל בעבר בתקציב

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2014
גיתם | לפני כולם

עקב המעבר לפוקס: תקציב מנגו צפוי לחזור לגיתם

תקציב הפרסום של מנגו מנוהל בשנים האחרונות בקבוצת מקאן ■ גיתם מטפל כיום בתקציבי פוקס, בהם רשת פוקס, פוקס הום, ללין ואמריקן איגל

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2014
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD ימזג לתוכו את אדלר ברנדס

מיזוג בתוך קבוצת אדלר-חומסקי: הרעיון הוא לייצר סינרגיה במסגרתה יקבל LEAD חיזוק קריאייטיבי, ואילו באדלר ברנדס ייהנו מיכולות הניהול של LEAD

ענת ביין-לובוביץ' 23.10.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: המחאה סביב מחיר המילקי העלתה את המעדן לתודעה - ולמרות שהפרסומת לא שודרה בשבוע החולף, היא נכנסה למדד

ענת ביין-לובוביץ' 23.10.2014
מדיה קום | לפני כולם

תקציב המדיה של P&G בהיקף עשרות מיליוני שקלים יצא למכרז

סטארקום ומדיה קום מתמודדות במכרז, שהיקפו יותר מ-70 מיליון שקל ■ בניגוד לעבר, המכרז כולל את תכנון המדיה ואת רכש המדיה יחד

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2014
נתיבי ישראל / צילום: איל יצהר
אשכנזי זלצמן | לפני כולם

תקציב הפרסום של נתיבי ישראל יוצא למכרז

התקציב טופל בשתיים האחרונות באשכנזי-זלצמן ■ מסתמן: היענות מועטה למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2014
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי מקבל דריסת רגל בתקציב גוגל ישראל

המשרד יעלה קמפיין אוף-ליין לקידום אירוע מכירות מקומי בסגנון סייבר מאנדיי

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2014
גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי

"משרדי הפרסום הם ספינות עבדים. לא נתתי לבתי לעבוד שם"

גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2014
אילן שילוח / צלם: עידו איז'ק

פובליסיס רוכשת 24.9% ממטומי הישראלית ב-81.7 מיליון דולר

‎‎אילן שילוח, מייסד ויו"ר מטומי, ימכור מניות תמורת 29.3 מיליון דולר ‏‏‎‎■ העסקה, שבה לא נכנס כסף חדש לתוך החברה, מהווה תחליף להצעת המכר שלא נכללה לבסוף בהנפקה שביצעה החברה בלונדון ביולי האחרון‏‏

‎‎טלי ציפורי‏ וענת ביין-לובוביץ'‏ 13.10.2014

פרסומאים בוחרים: 4 מהלכים שיווקיים ששינו את השוק

‎יעקב הלפרין או בר רפאלי? נסיעה על מונית אלמונית או ממותגת? אנטריקוט ללא רגשות אשם או שינוי אמיתי בצלחת? ■ אנשי פרסום ישראלים בוחרים מהלכים שיווקיים שממוטטים מודלים ארכאיים ושוברים את השוק ואת התפיסה

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2014

   194195196197198199200201202203204205206207208   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 201 מתוך 265