ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
דייב כהן / צילום: תמר מצפי

השכר בפרסום: 6,000 שקל לתקציבאי, 120 אלף שקל למנכ"ל

השלכות עצירת הפרסום במבצע "צוק איתן" עדיין לא הסתיימו - ואנשי פרסום בכל הדרגים עשויים לחפש עבודה חדשה כבר בתקופה הקרובה

ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2014
קמפיין טרה / צילום: שוקה כהן

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; טרה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2014
סובארו | לפני כולם

קבוצת סמל"ת תרכוש עצמאית את המדיה שלה

קבוצת הרכב הבהירה למשרדי הפרסום שלה, דרורי-שלומי ו-LEAD, כי אסור להם לקבל עמלות כלשהן מאמצעי המדיה, וכי הכספים יקוזזו מהם במקרה של הפרה

ענת ביין-לובוביץ' 01.10.2014

קוקה-קולה ו-yes - הזוכות הגדולות בתחרות השיווק אפי 2014

מהלך השמות של קוקה-קולה זיכה את החברה ב-3 פרסים, בהם פרס הגראנד אפי ■ yes זכתה בפרס היוקרתי אפי פלטינום המודד הישגים לאורך זמן, בזכות החלטתה לשים דגש על איכות התכנים ולא על מחיר החבילות

ענת ביין-לובוביץ' 29.09.2014
שגית צור להב/ צילום: תמר מצפי

הפרסומאית שגית צור-להב מנהלת רומן בהמשכים עם רומניה

היא ליוותה את הקמת תנובה ברומניה, וגויסה לאחר מכן לשלוחה הרומנית של משרד הפרסום מקאן ■ אחרי 3 שנים חזרה לארץ, רק כדי להבין שהיא "מתגעגעת בטירוף" - ואז סבה על עקבותיה והתיישבה שם על כיסא המנכ"לית

ענת ביין-לובוביץ' 27.09.2014
גיל סמסונוב / צלם: איל יצהר
גיל סמסונוב | לפני כולם

פובליסיס במו"מ לרכישת מניות גליקמן-נטלר-סמסונוב

עם זאת, אין כוונה למזג את גליקמן אל תוך פובליסיס ישראל, אלא לרכוש בגליקמן מניות בהדרגה, תוך שמירתו כמשרד עצמאי

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2014

בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2014

מסתמן: קקטוס הזהב ייערך בינואר ויבחן עבודות של שנתיים

‎תחרות הפרסום לא התקיימה בשנתיים האחרונות, והכוונה היא לתת הזדמנות לעבודות שנעשו במהלכן לקבל הכרה

ענת ביין-לובוביץ' 17.09.2014
יוסי ארועטי יורם דרורי וטובית שלומי / צילום: איל יצהר
גיתם | לפני כולם

דרורי-שלומי וארועטי-ברמן GPS במו"מ למיזוג

מדובר במיזוג כמעט מתבקש של שני משרדי פרסום מקבוצת אומניקום, שבשניהם מחזיק גיתם מניות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2014
יורם לוי / צלם: איל יצהר

שינויים במשרד הפרסום ברוקנר: יורם לוי מתווסף לשם המשרד

המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2014

סקר הפרסומות: בזק הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: את רמת הזכירות הגבוהה לקמפיין קוקה-קולה ניתן לייחס להשקעה הכספית הגבוהה בטלוויזיה ולקמפיין שילוט החוצות שתמך בו במקביל

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2014

"פרזנטור שהסתבך בשערורייה לא באמת פוגע במוניטין של המותג"

אסי עזר, אורנה בנאי, השף רפי כהן וירון ברלד הם הדוגמאות האחרונות לפרזנטורים שהסתבכו בשערוריות ■ האם יש קשר בין פרזנטור שהסתבך בשערורייה לבין המוניטין של המותג שהוא מפרסם? בכירי ענף הפרסום מסבירים

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2014
יורם באומן / צלם: תמר מצפי

מסתמן: דרור טנקוס ישתלב בהנהלה הבכירה של פובליסיס

טנקוס, לשעבר בכיר בגיתם BBDO, אמור לשמש כסמנכ"ל במשרד הפרסום ליאו ברנט, אך בעתיד צפוי לקבל משרה בכירה יותר

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2014

קפה טורקי עלית - האהובה; אופנת הילדים של קסטרו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הזכירות של קמפיין קסטרו גבוהה מהממוצע, בין היתר בשל שידורו ב"ברייק הזהב" בגמר ה"אח הגדול"

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2014
הדר גור אריה / צילום: תמר מצפי

המסר של הדר גור אריה לגברים ששולטים בענף הפרסום

קריירה ארוכה במשרדי הפרסום של תל-אביב הכינה את הקרקע לשינוי הגדול שעברה הדר גור אריה, כיום מנכ"לית מקאן וואלי ■ "המשחק השתנה. אני לא מכוונת רק לשורת הרווח"

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2014

בקשה לייצוגית נגד סלקום: קמפיין דור 4.5 מטעה את הצרכנים

בתביעה, בהיקף 54 מיליון שקל, נטען כי הטכנולוגיה המכונה דור 4.5 לא קיימת ■ התובע: "עקב הקמפיין הצטרפתי לשירות, אך מהירות הגלישה שלי לא השתנתה"

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2014

   195196197198199200201202203204205206207208209   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 202 מתוך 265