השלכות עצירת הפרסום במבצע "צוק איתן" עדיין לא הסתיימו - ואנשי פרסום בכל הדרגים עשויים לחפש עבודה חדשה כבר בתקופה הקרובה
גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו
קבוצת הרכב הבהירה למשרדי הפרסום שלה, דרורי-שלומי ו-LEAD, כי אסור להם לקבל עמלות כלשהן מאמצעי המדיה, וכי הכספים יקוזזו מהם במקרה של הפרה
מהלך השמות של קוקה-קולה זיכה את החברה ב-3 פרסים, בהם פרס הגראנד אפי ■ yes זכתה בפרס היוקרתי אפי פלטינום המודד הישגים לאורך זמן, בזכות החלטתה לשים דגש על איכות התכנים ולא על מחיר החבילות
היא ליוותה את הקמת תנובה ברומניה, וגויסה לאחר מכן לשלוחה הרומנית של משרד הפרסום מקאן ■ אחרי 3 שנים חזרה לארץ, רק כדי להבין שהיא "מתגעגעת בטירוף" - ואז סבה על עקבותיה והתיישבה שם על כיסא המנכ"לית
עם זאת, אין כוונה למזג את גליקמן אל תוך פובליסיס ישראל, אלא לרכוש בגליקמן מניות בהדרגה, תוך שמירתו כמשרד עצמאי
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה
תחרות הפרסום לא התקיימה בשנתיים האחרונות, והכוונה היא לתת הזדמנות לעבודות שנעשו במהלכן לקבל הכרה
מדובר במיזוג כמעט מתבקש של שני משרדי פרסום מקבוצת אומניקום, שבשניהם מחזיק גיתם מניות
המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו
גיאוקרטוגרפיה: את רמת הזכירות הגבוהה לקמפיין קוקה-קולה ניתן לייחס להשקעה הכספית הגבוהה בטלוויזיה ולקמפיין שילוט החוצות שתמך בו במקביל
אסי עזר, אורנה בנאי, השף רפי כהן וירון ברלד הם הדוגמאות האחרונות לפרזנטורים שהסתבכו בשערוריות ■ האם יש קשר בין פרזנטור שהסתבך בשערורייה לבין המוניטין של המותג שהוא מפרסם? בכירי ענף הפרסום מסבירים
טנקוס, לשעבר בכיר בגיתם BBDO, אמור לשמש כסמנכ"ל במשרד הפרסום ליאו ברנט, אך בעתיד צפוי לקבל משרה בכירה יותר
גיאוקרטוגרפיה: הזכירות של קמפיין קסטרו גבוהה מהממוצע, בין היתר בשל שידורו ב"ברייק הזהב" בגמר ה"אח הגדול"
קריירה ארוכה במשרדי הפרסום של תל-אביב הכינה את הקרקע לשינוי הגדול שעברה הדר גור אריה, כיום מנכ"לית מקאן וואלי ■ "המשחק השתנה. אני לא מכוונת רק לשורת הרווח"
בתביעה, בהיקף 54 מיליון שקל, נטען כי הטכנולוגיה המכונה דור 4.5 לא קיימת ■ התובע: "עקב הקמפיין הצטרפתי לשירות, אך מהירות הגלישה שלי לא השתנתה"
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13