משרד הפרסום אלנבי פורש מניהול קמפיין מרצ על רקע אי-הסכמות מקצועיות
התמורה תאפשר לערוץ 10 לייצר תזרים כספי ■ למרות האישור המוגבל בזמן שקיבל הערוץ, המו"מ מול חברות המדיה הוא על עסקאות לתקופה של שנה
היקף תקציב הקריאייטיב, הכולל את המותגים אלספה ומגה גלופלקס, צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל במחירים ריאליים
יורם באומן, יו"ר קבוצת פובליסיס האחראי גם על ליאו ברנט, ויריב אברהם, מבעלי פרסום אברהם, יובילו שוב את קמפיין מפלגת יש עתיד
הקבוצה משווקת את מותגי החשמל והאלקטרוניקה שארפ וזנוסי ■ עפ"י ההערכות, תקציב הפרסום של הקבוצה עומד על 5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית ■ גיאוקרטוגרפיה: הביקורת והשיח הציבורי על קמפיין "שישי ישראלי" סייעו לו להתברג בטבלאות השבועיות
סגירת רשות השידור, מאבק ההישרדות של ערוץ 10, חוק "ישראל היום", מחאת המילקי, האקזיט של יד2 ועוד
בכירי ענף הפרסום מסבירים באיזו מדיה צפויה התייקרות בתקופת הבחירות, מתי כדאי להעלות קמפיין לאוויר, וכיצד תבוא לידי ביטוי השנה סמיכותו של יום הבוחר לחג הפסח - תקופה של ביקושי שיא בפני עצמה
שלחו מכתב משותף וחריג לרה"מ, בו הם קוראים לו להתערב להצלת הערוץ: "לגבי המפרסמים בטלוויזיה החשכת ערוץ 10 תהיה בבחינת נסיגה, חזרה לימי המונופול של ערוץ ברודקאסט אחד והיעדר תחרות"
היקף התקציב של רשת המרפאות עומד על כ-4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
6 משרדי פרסום הציגו מצגות אסטרטגיה וקריאייטיב במכרז, אך טבע החליטה כי התקציב יטופל באדלר-חומסקי, המטפל כיום ברוב תקציביה
התקציב מטופל כיום במקאן ■ הערכות: אנשי AIG ייפגשו עם משרדי הפרסום ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע
מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 73 מיליון שקל במחירי מחירון
היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל ■ אשכנזי-זלצמן, המטפל בתקציב מזה 4 שנים, התמודד בשלב הגמר מול דרורי-שלומי, פוגל-אוגילבי ומקאן וואלי
"כלכלת שיתוף", "טכנולוגיה לבישה", "בריאות דיגיטלית" ומהפכת ה-"Ubering" - אלה הבאזז-וורדס ששלטו השנה בכנס אינטרנט בינלאומי בפריז ■ התובנה הבולטת: עולם השיווק והפרסום עומד להשתנות דרמטית
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13