ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
אסי שביט / צילום: איל יצהר

תקציב טרייד מובייל יטופל במשרד הפרסום "שביט וזהו"

טרייד מובייל היא אחת השחקניות הגדולות בשוק רכבי היד השנייה ■ זהו המהלך הגדול הראשון שעושה שביט מאז העז להמר וללכת על משרד בבעלותו

ענת ביין-לובוביץ' 17.05.2015

9 מיליון עם שני כהן - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבזק היא הזכורה ביותר השבוע ■ מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע החולף: 524

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2015
יוניליוור | לפני כולם

תקציב הפרסום של המותג קליק עובר למקאן ואלי

זאת כ-3 חודשים לאחר החלטת יוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2015
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך

"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"

מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2015
אופטיקנה | לפני כולם

תקציב הפרסום של אופטיקנה עובר ממקאן לגיתם

התקציב, בהיקף של כ-18 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, טופל במקאן מאז 2009

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2015

קמפיין החודש באפריל: "כולם דומים מתחת לבגדים" של פוקס

ביום שאחרי בר רפאלי החליטו בפוקס לא להמר על פרזנטורית אחרת, אלא להתבסס על אסטרטגיית הבייסיק ולהוסיף לה ערך רגשי

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2015

הפרסומת של קופ"ח מכבי עם אדיר מילר - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מכבי שירותי בריאות כבשה השבוע את מדד האהדה - אך הגיעה אחרונה במדד הזכירות

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2015
אלה גולדשטיין / צילום:איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

אלה גולדשטיין, מנכ"לית דרורי-ארועטי-ברמן, פורשת

הערכה: חשה תחושת מיצוי לאחר שהושלם המיזוג של משרדי הפרסום דרורי-שלומי וארועטי-ברמן

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2015
אמיר וייס / צילום:איל יצהר

"במשרדי הפרסום כאן לא מבינים שהם לא מבינים בדיגיטל"

אמיר וייס חזר ב-2007 לקבוצת מקאן עם מטרה ברורה: לפתח את זרוע המדיה בדיגיטל ולצאת לשוק הבינלאומי ■ הדרך לשם עברה ברכישת חברת סקינדו ■ כתבה ראשונה בסדרה על אנשי פרסום בולטים בתחום הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2015
Y&R | לפני כולם

מנהלי דיגיטל חדשים למשרד הפרסום y&r ישראל

y&r מינה את אייל טל ושחר נחשוני למנהלי הדיגיטל ■ גם משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מגייס מנכ"ל חדש: רפי יער

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2015
קמפיין קרולינה למקה  / צילום: מסך

סקר הפרסומות: yes - הכי אהובה; קרולינה למקה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קרולינה למקה רשמה השבוע שיעור זכירות שלא נראה במדד כבר זמן רב

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2015
נעלי קרוקס
יהושע TBWA | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת קרוקס יטופל ביהושע TBWA

רשת הנעליים עוברת מיתוג מחדש בהשקעה של 5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2015

חברות רכש המדיה צופות: ביקושים גבוהים לפרסום בטלוויזיה בקיץ

חודש אפריל מפתיע לטובה, ובשוק רכש המדיה מתכוננים לחודשים החמים של הקיץ שבדרך-כלל מצליחים להעיר את שוק הפרסום ■ האם זכייניות הטלוויזיה יקבלו פיצוי על אובדן ההכנסות במבצע "צוק איתן"?

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2015
אודי פרידן / צילום: אריק סולטן

פרידן בראיון סוער: "ביבי הוא השטן. בלי ת"א אין ישראל"

אודי פרידן בראיון סוער ל"פירמה": "רגשי הנחיתות הכל-כך עמוקים שטבועים אצל המזרחים מביאים לשנאת הגזע הלבן האשכנזי" ■ והעתיד? פסימי

ענת ביין-לובוביץ' 20.04.2015

קמפיין החודש של מארס: הפרסומת הבינלאומית של אבן קיסר

בענף הפרסום רגילים שהלקוח מגיש בריף, ואחרי כמה שבועות כבר יש קמפיין באוויר ■ במקרה של אבן קיסר, שביקשה קמפיין שיתאים גם לחו"ל, העבודה נמשכה כשנה ויצרה פרסומת מיוחדת שצולמה כולה ממצלמת רחף

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2015
מוצרי חלב על מדפי שופרסל / צילום: תמר מצפי
אדלר חומסקי | לפני כולם

פובליסיס וגיתם מתחרים על תקציב מותג החלב של שופרסל

אדלר-חומסקי, שמחזיק בחלק מתקציב שופרסל, לא יוכל לטפל במותג החלב של הרשת, כיוון שהוא מטפל בתקציב שטראוס

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2015

   185186187188189190191192193194195196197198199   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 192 מתוך 265