9 מיליון עם שני כהן - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבזק היא הזכורה ביותר השבוע ■ מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע החולף: 524

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב - כך עולה מסקר גיאוקרטוגרפיה.

בפרסומת האהובה ביותר נראית שני כהן, פרזנטורית החברה, כשהיא מפילה פעמון על אזרח צרפתי מורד בתקופת המהפכה הצרפתית. שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.2%.

את טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מובילה השבוע הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי.

בפרסומת נראה גידי גוב, הפרזנטור הקבוע של החברה, במצבים שונים: רוכב על אופנוע, מרים משקולות ומנגן בפסנתר. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.7%.

קמפיין הפרסומות של פיקוד העורף, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של הוט, עם סך השקעה גבוה משמעותית, אשר עמד על כ-2.1 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 524 (לעומת 510 בתקופה הקודמת).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-43.2 מיליון דולר (לעומת כ-39.8 מיליון דולר שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות