הפרסומת של קופ"ח מכבי עם אדיר מילר - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מכבי שירותי בריאות כבשה השבוע את מדד האהדה - אך הגיעה אחרונה במדד הזכירות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של מכבי שירותי בריאות, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. בפרסומת נראה אדיר מילר, הפרזנטור של קופת-החולים, כשהוא נכנס למרכז רפואי עם בתו לאחר שהוכשה על-ידי נחש. שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.5%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הפרסומת של מכבי שירותי בריאות, אשר למרות שהגיעה למקום האחרון ברמת הזכירות הצליחה לכבוש את מדד האהדה. כלומר, הפרסומת לא הייתה מספיק בולטת בהשוואה לפרסומות מושקעות אחרות ששודרו במקביל (ייתכן כי בשל השקעה נמוכה יחסית במדיה), אולם בזכות הקריאייטיב המשעשע עם אדיר מילר, הייתה האהובה ביותר השבוע.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומות נראה זוג היונים של החברה, כשהם מנסים להמציא אפליקציה חדשה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות בזכירות, העומד על 10.4%.

קמפיין הפרסומות של חברת התקשורת הוט, באמצעות ראובני פרידן IPG, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-2.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של חברת yes, עם סך השקעה נמוך משמעותית, אשר עמד על כמיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 510 (לעומת 473 בתקופה הקודמת).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.8 מיליון דולר (לעומת כ- 33.5 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות
 אהובות