ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

פשרה: נדב פרסמן יתחיל לעבוד במקאן בינואר 2016

כך נקבע בפשרה בין משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ומקאן שהתקבלה בהליך גישור ■ בנוסף ל-3.5 חודשי הצינון בפועל, פרסמן יקבל על עצמו צינון של 6 חודשים נוספים מטיפול בכל לקוח שהוא מנוגד אינטרסים ללקוחות של באומן

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2015
המשביר לצרכן/צילום:תמר מצפי
אדלר חומסקי | לפני כולם

המשביר לצרכן בוחנת את המשך ההתקשרות עם מקאן

זאת לקראת תום החוזה ■ בקבוצה יבקשו הצעה מאדלר-חומסקי, אך עפ"י הערכות התקציב יישאר בסופו של דבר במקאן

ענת ביין-לובוביץ' 20.09.2015
קמפיין הגילוח של סופרפארם

קמפיין החודש של אוגוסט: פרסומת גילוח הזקן של סופר-פארם

איך נאבקים במותג בינלאומי ענק? זה האתגר שעמד בפני סופר-פארם ובאומן-בר-ריבנאי, שהשיקו סכין גילוח חדש וביקשו לקחת נתחי שוק מג'ילט ■ הפתרון: פרסום אמוציונלי רק בדיגיטל, שאפילו בחו"ל לא נותרו אדישים אליו

ענת ביין-לובוביץ' 16.09.2015

הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר - שבוע חמישי ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2015
משרדי פרסום | לפני כולם

משרד הפרסום אברהם זכה במכרז של רשת קלאב מד

בשלב הסופי התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום jwt ישראל ו- lead

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2015
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

האם ולכמה זמן צינון יידרש איש הקריאייטיב נדב פרסמן?

משרדי הפרסום מקאן אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי יפנו להליך גישור, לאחר שלפני כמה שבועות החליט פרסמן לעזוב את באומן ולעבור למקאן

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2015
נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

מקאן: באומן מונע מנקמנות ומהיסטריה ומטעה את ביהמ"ש

כתב ההגנה של משרד הפרסום מקאן, בפרשת המעבר של איש הקריאייטיב נדב פרסמן, תוקף חזיתית את משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2015

רשת השיקה את לוח השידורים: מחזירה למסך את "הישרדות"

בנוסף כולל הלוח מותגי ריאליטי ותיקים כמו "המרוץ למיליון", "The Voice" ו"משחקי השף", לצד דרמות מקור כמו "המדרשה", "פרודים", "בלתי הפיך" ו"משפחה דלמטית"

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2015
קמפיין טרה /צילום:עופר חג'יוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מדד האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2015

החגים בפתח: האם זו ההזדמנות הגדולה של המפרסמים?

תחילת הקיץ התאפיינה בביקושים יפים בענף הפרסום, אך אווירת החופש השתלטה על אוגוסט והורידה את היקפי הקמפיינים ■ כעת החלה התעוררות לקראת החגים, אך מדובר בחלון הזדמנויות צר בשל התזמון המוקדם של ראש השנה

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2015
קלאב מד  / צלם:בלומברג
מדיה קום | לפני כולם

משרדי הפרסום הגדולים לא ישתתפו במכרז קלאב מד

זאת מאחר שהמכרז אינו כולל את המדיה, אלא רק את תקציב הקריאייטיב ■ תקציב המדיה יישאר בידי חברת מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 01.09.2015
אילן שילוח ורמי יהושע / צילומים: איל יצהר ויוסי כהן

רמי יהושע לאילן שילוח: "אתה חלש. היסטרי. פחדן"

לאחר שהשרה רגב העבירה תקציב פרסום ליהושע TBWA ללא מכרז, יו"ר מקאן אילן שילוח צייץ: "תבדקו איך יהושע קיבל את תקציבי הטוטו" - ויהושע הגיב במתקפה משלו ■ ברקע עומדת היסטוריה רצופת מאבקים סביב תקציבי הטוטו

ענת ביין-לובוביץ' 01.09.2015
אפליקציית אובר / צילום: בלומברג

פרשת רגב: הקשר בין הפרסומאי לפוליטיקאי - מברכה למכשול

חלפו הימים שבהם פרסומאים ופוליטיקאים הלכו יד ביד בפומבי ■ האקלים הפוליטי-תקשורתי השתנה, וכך גם הקשר ביניהם

ענת ביין-לובוביץ' 31.08.2015

אספרסו כפול לפרסום גליקמן: זכה בשני תקציבי קפה

המשרד יטפל בתקציבי הקפה שחור של לנדוור ומכונות הקפה של illy

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2015
קמפיין הוט / צלם:ראובן קפוצ'ינסקי

הפרסומות הזכורות והאהובות: 9 מיליון האהובה; הוט הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של הוט, שבו נראה זוג חוגג בחינה, הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2015
אילון זרמון  / צילום: אליה מלניקוב
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של מכללת תל-חי עובר לזרמון DDB

בכוונת המכללה להשקיע בפרסום כ-4 מיליון שקל, רובם בדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 25.08.2015

   179180181182183184185186187188189190191192193   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 186 מתוך 265