כך נקבע בפשרה בין משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ומקאן שהתקבלה בהליך גישור ■ בנוסף ל-3.5 חודשי הצינון בפועל, פרסמן יקבל על עצמו צינון של 6 חודשים נוספים מטיפול בכל לקוח שהוא מנוגד אינטרסים ללקוחות של באומן
זאת לקראת תום החוזה ■ בקבוצה יבקשו הצעה מאדלר-חומסקי, אך עפ"י הערכות התקציב יישאר בסופו של דבר במקאן
איך נאבקים במותג בינלאומי ענק? זה האתגר שעמד בפני סופר-פארם ובאומן-בר-ריבנאי, שהשיקו סכין גילוח חדש וביקשו לקחת נתחי שוק מג'ילט ■ הפתרון: פרסום אמוציונלי רק בדיגיטל, שאפילו בחו"ל לא נותרו אדישים אליו
גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע
בשלב הסופי התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום jwt ישראל ו- lead
משרדי הפרסום מקאן אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי יפנו להליך גישור, לאחר שלפני כמה שבועות החליט פרסמן לעזוב את באומן ולעבור למקאן
כתב ההגנה של משרד הפרסום מקאן, בפרשת המעבר של איש הקריאייטיב נדב פרסמן, תוקף חזיתית את משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
בנוסף כולל הלוח מותגי ריאליטי ותיקים כמו "המרוץ למיליון", "The Voice" ו"משחקי השף", לצד דרמות מקור כמו "המדרשה", "פרודים", "בלתי הפיך" ו"משפחה דלמטית"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מדד האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות
תחילת הקיץ התאפיינה בביקושים יפים בענף הפרסום, אך אווירת החופש השתלטה על אוגוסט והורידה את היקפי הקמפיינים ■ כעת החלה התעוררות לקראת החגים, אך מדובר בחלון הזדמנויות צר בשל התזמון המוקדם של ראש השנה
זאת מאחר שהמכרז אינו כולל את המדיה, אלא רק את תקציב הקריאייטיב ■ תקציב המדיה יישאר בידי חברת מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי
לאחר שהשרה רגב העבירה תקציב פרסום ליהושע TBWA ללא מכרז, יו"ר מקאן אילן שילוח צייץ: "תבדקו איך יהושע קיבל את תקציבי הטוטו" - ויהושע הגיב במתקפה משלו ■ ברקע עומדת היסטוריה רצופת מאבקים סביב תקציבי הטוטו
חלפו הימים שבהם פרסומאים ופוליטיקאים הלכו יד ביד בפומבי ■ האקלים הפוליטי-תקשורתי השתנה, וכך גם הקשר ביניהם
המשרד יטפל בתקציבי הקפה שחור של לנדוור ומכונות הקפה של illy
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של הוט, שבו נראה זוג חוגג בחינה, הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
בכוונת המכללה להשקיע בפרסום כ-4 מיליון שקל, רובם בדיגיטל
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13