הפרסומות הזכורות והאהובות: 9 מיליון האהובה; הוט הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של הוט, שבו נראה זוג חוגג בחינה, הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

קמפיין הוט / צלם:ראובן קפוצ'ינסקי
קמפיין הוט / צלם:ראובן קפוצ'ינסקי

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, פרזנטורית החברה, כשהיא מנסה ללמוד להשתמש במחשב, ללא הצלחה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.9%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת התקשורת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת נראה זוג חוגג בחינה, כאשר באמצע נגמרת חבילת הגלישה. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%.

קמפיין זה הוא גם קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על 2.48 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר, היה קמפיין הפרסומות של חברת שול (scholl) המושקע ביותר, עם סך השקעה נמוך יותר של 1.2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע, גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 551 (לעומת 548 בתקופה הקודמת). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ- 44.9 מיליון דולר (לעומת כ-46.8 מיליון דולר בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות