ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
אורי גלר / צילום: תמר מצפי

מקצצים? פיקוד העורף השקיע מיליונים בקמפיין המרחב המוגן

פיקוד העורף השקיע בשנתיים האחרונות 10 מיליון שקל בפרסום שנועד להכין את הציבור לכניסה למרחבים מוגנים ■ בין השאר עלה קמפיין עם אורי גלר בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ מקאן: גלר קיבל תשלום קטן יחסית ותרם אותו לצדקה

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2014
חברון זלצמן | לפני כולם

תקציב הפרסום של עבאדי עובר לחברון-זלצמן-שביט

תקציב ההשקה של חטיפי עבאדי עומד על 1.5 מיליון שקל שיופנו בעיקר לאינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 01.09.2014
דיזנגוף סנטר - צוק איתן  / צילום: רויטרס

"צוק איתן" - היום שאחרי: חותם עמוק מ-50 ימי לחימה

50 ימי הלחימה בדרום הותירו חותם עמוק בתחומים רבים - קמעונאות, מדיה, פרסום, אינטרנט, תרבות ואפילו ספורט ■ סיכום ביניים - פרויקט מיוחד

כתבי גלובס 28.08.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2014
ליאת צבי / צילום: איל יצהר

"מי שלא שואל מה המותג שלו יתרום לאנושות, יהיה בבעיה"

ליאת צבי הייתה במסלול המהיר לקריירה ארוכה בענף הפרסום, אבל אחרי שנים ארוכות בתעשייה היא עברה כמעט לצד השני של המתרס ■ היום היא בעלת משרד "הקליניקה" המתמחה בפרויקטים של נושאי סביבה וקיימות

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2014

מכרז הפרסום של רכבת ישראל יפורסם עד סוף השנה

מאז הפרידה מראובני-פרידן לפני מספר חודשים, תקציב הפרסום של הרכבת מתנהל באמצעות משרד הפרסום פיגמנט, אך עד כה טרם פורסם מכרז חדש

ענת ביין-לובוביץ' 25.08.2014

גורי אלפי יוביל סדרת אינטרנט על עולם הפרסום

זאת כחלק מקמפיין לחוג לפרסום ותקשורת שיווקית של הקריה האקדמית אונו

ענת ביין-לובוביץ' 25.08.2014
ארי מלמוד | לפני כולם

משרד הדיגיטל ווב אימג' ימוזג לתוך פובליסיס ישראל

יפעל מעתה כמחלקה נפרדת בתוך משרד הפרסום פובליסיס שתנוהל ע"י אייל הובר - עד עתה מנכ"ל משותף בווב אימג' ■ המנכ"ל השני, לירון זהבי, יעזוב

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2014

שוב בפסגה: הוט מובייל - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2014

זכייניות הטלוויזיה לא מצליחות למכור את כל מלאי הפרסום

הרשות השנייה אמנם אישרה לזכייניות להגדיל את הגדלת דקות הפרסום, אך הן לא מצליחות למלא אפילו את המכסה המותרת ■ נבו כרמי, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA: "חלק מהקמפיינים שבוטלו ביולי כבר איבדו את המומנטום"

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2014
גיל סמסונוב ויוסי לובטון/צילומים: איל יצהר
אורנג' (ORANGE) | לפני כולם

פרטנר: באומן יטפל במותג אורנג', גליקמן ב-012

עד עתה טופל המותג פרטנר באמצעות שני המשרדים ■ במקביל, זניט הגישה הצעה מסחרית לרכישת המדיה של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2014
יעל ברזם/ צילום: איל יצהר

"הצרכנים עברו מציפיות נכזבות מהתאגידים להיעדר ציפיות"

יעל ברזם, לשעבר סמנכ"לית לקוחות במקאן-אריקסון וכיום בעלת חברת המחקר והייעוץ וויזדום דוט קום, מזכירה שחברות מסחריות לא קמו רק בשביל רווח ■ "תמיד תוקפים יותר נשים מגברים - למשל זהבית כהן ורקפת רוסק-עמינח"

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2014
הולמס פלייס | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת הולמס פלייס עובר למקאן ת"א

בשנה האחרונה טופל התקציב במשרד הדיגיטל טוויסטד ■ היקף התקציב יעמוד על מספר מיליוני שקלים בודדים

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2014
זניט מדיה | לפני כולם

זניט מקבלת דריסת רגל בתקציב המדיה של לובינסקי

חברת זניט מדיה תרכוש את המדיה לקמפיין הקרוב של מותג הרכב סיטרואן

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2014

סקר הפרסומות: הוט מובייל - הכי אהובה השבוע; סלקום - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2014
גינדי החזקות | לפני כולם

תקציב הפרסום של גינדי החזקות עובר לגיתם BBDO

ב-2013 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של 14.8 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בחברה עשויים להמשיך גם בפעילויות נקודתיות עם משרד הפרסום דרורי-שלומי

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2014

   196197198199200201202203204205206207208209210   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 203 מתוך 265