סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מובילאיי, במקום השני בטבלת האהובות, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת, זה השבוע השני ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח "שוקה", כשהיא מחופשת לאינדיאנית ומציעה לעשות ביטוח לאיש שבט מקומי. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.8%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של מחלבות טרה למותג שוקו מוו, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. בפרסומת נראה מנשה נוי כשהוא נמצא בסופרמרקט ליד מדף מוצרי החלב, שר על שוקו ללא תוספות סוכר. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.1%.

פרסומות
 פרסומות

קמפיין הפרסומות של חברת מובילאיי, באמצעות משרד הפרסום בורודה-קפלן, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של הוט מובייל, עם סך השקעה גבוה יותר אשר עמד על כ-1.7 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את משרד ברודה-קפלן, אשר מוכיח כי גם משרדים שאינם נמצאים בעשירייה הראשונה יכולים להכניס פרסומות למדד. הפרסומות של מובילאיי נכנסה למדד שבוע שני ברציפות ומגיעה השבוע למקום השני בטבלת האהובות.

לדבריו, אמנם הפרסומת היא המושקעת ביותר השבוע, אולם כניסה לטבלת הזכורות והאהובות איננה רק פונקציה של השקעה כספית, כי אם גם של קריאייטיב טוב.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר ועומד על 507 (לעומת 466 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-41.8 מיליון דולר (לעומת כ-38.2 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).