בזק - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: חג שבועות הכניס למדד 3 מותגים שונים של מעדני חלב

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בפרסומת נראה גידי גוב, הפרזנטור הקבוע של בזק, כשהוא נמצא במצבים שונים - רוכב על אופנוע, מרים משקולות ומנגן בפסנתר. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.4%.

פרסומת זו היא גם הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, עם שיעורי זכירות לפרסומת הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.1%.

קמפיין הפרסומות של חברת התעופה אל-על, באמצעות משרד הפרסום מקאן, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של חברת התקשורת בזק, עם סך השקעה זהה.

עמרי לפל, ראש צוות מחקר בקבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את ריבוי הכניסות למדד של פרסומות למעדני חלב - 3 מותגים שונים, ככל הנראה בשל חג השבועות שחל בתחילת השבוע.

525 פרסומות וחסויות השבוע

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 525 (לעומת 536 בתקופה הקודמת).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42.9 מיליון דולר (לעומת כ-43.9 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות