חוזרת לפסגה: 9 מיליון בראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למשקה החלב ללא סוכר של טרה, בהשתתפות מנשה נוי, מדורגת בראש מדד הזכורות ■ הקמפיין לאתר WOBI - הכי מושקע בשבוע החולף

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית הפרזנטורית הקבועה, שני כהן, כשהיא יושבת בבית-קפה עם לקוח, וכדי למנוע ממנו לעבור לביטוח אחר, היא אוכלת את הדפים של ההצעה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.6%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת החלב טרה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. בפרסומת נראה הקונספט הקבוע, שבו מנשה נוי שר על משקה החלב ללא סוכר. שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.3%.

קמפיין הפרסומות של אתר WOBI להשוואה בין מחירי ביטוח הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של בזק, עם סך השקעה של 1.6 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את כניסתה של חברת המטבחים והריצופים פרפקט ליין למדד, לאחר תקופה ארוכה שלא נכחה בעשירייה הראשונה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 554 (לעומת 577 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ- 40.7 מיליון דולר (לעומת כ-50.5 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות