ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
OPEN | לפני כולם

תקציב הפרסום של שילב עובר מפוגל-אוגילבי ל-OPEN

רשת שילב משקיעה בפרסום כמיליון דולר בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2013

"הפרסומות צריכות ליישר קו עם המציאות הישראלית"

איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2013
אילן שילוח | לפני כולם

גילה ערך שימועים בנושא שיתוף-הפעולה בין גליקמן ומקאן

השימועים של הממונה על ההגבלים נערכו במסגרת הבקשה להמשך השת"פ בין המשרדים בתחום רכש המדיה ■ תוקף ההסכם בין הצדדים יפוג בנובמבר

ענת ביין-לובוביץ' 15.10.2013

תקציב הפרסום של רשת האופנה ONOT עובר לגיתם

מתחילת השנה פרסמה רשת ONOT בהיקף של 1.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2013

מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2013: הענף לא מתאושש

מדד הפרסום של איגוד חברות הפרסום מאותת שגם ברבעון השלישי לא נרשמה בשורה לענף ■ ההוצאה לפרסום תקועה, הביקוש לעובדים בירידה, ומספר ההפקות החדשות לא מתרומם ■ כנראה שהציפיות לחזרה לשגרה היו מוקדמות מדי

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2013

מסע הכומתה של סלקום - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת רושמת שיעורי זכירה גבוהים, אך שיעורי האהדה אליה נמוכים ב-10% מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2013

תקציב הפרסום של רשת הנעליים אוריג'ינלס עובר לפוקס-גורן-גלעדי

על-פי הערכות, בכוונת הרשת להשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין מיתוג חדש

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2013

פוסט טראומה: כמה מרוויחים עובדי ענף הפרסום בישראל?

אחרי טלטלות גדולות, ענף הפרסום נכנס ליציבות מסוימת, והעובדים יכולים קצת להירגע ■ המשכורות יציבות, ויש עלייה בביקוש לעובדים ■ פרויקט השכר 2013

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2013
AIG | לפני כולם

מקאן וראובני יתמודדו על תקציב הפרסום של AIG

תקציב הפרסום של חברת הביטוח מטופל כיום במשרד הפרסום LEAD, וב-2012 היקפו עמד על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2013
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

יורם לוי במו"מ להצטרף כשותף בברוקנר-נטע-יער

אם המהלך ייצא לפועל, לוי יהפוך לשותף מלא של טל ברוקנר ועופר יער ■ במקביל מתנהל מו"מ על כניסתו של לוי כשותף במשרד הפרסום LEAD

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2013

הופסק המו"מ בין אופטיקה הלפרין ומשרד הפרסום יהושע TBWA

באחרונה פורסם כי בין הצדדים מתקיים מו"מ מסחרי מתקדם לליווי השקת רשת חנויות אקספרס חדשה של אופטיקה הלפרין

ענת ביין-לובוביץ' 07.10.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת נייט סליפ יוצא למכרז

‎התקציב טופל בשנים האחרונות באופן עצמאי ע"י הרשת ■ מתחילת השנה פרסמה נייט סליפ בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 07.10.2013

אחרי 9 שנים: מיכל המאירי פורשת מתפקיד מנכ"לית גיתם

‎‎מדובר בהחלטה שקיבלה המאירי כבר לפני כשנה ■ את מקומה יתפסו עמית לבני ועדו הר-טוב כמנכ"לים משותפים

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2013

שוקה עושה זאת שוב: הפרסומת ל-9 מיליון - הכי זכורה ואהובה

‎גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה לפרסומת בכיכובה של שני כהן נמוכים יחסית, אך שיעור האהדה גבוה יותר מהממוצע של הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 03.10.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

משרד הפרסום The Box יטפל בתקציב ההשקה של סיאט לאון

מותג הרכב סיאט פירסם מתחילת השנה בהיקף של 4.7 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 02.10.2013

הקמפיין החדש של אורנג' - ירייה ברגל או מהלך מתוחכם?

הקמפיין של אורנג', עם מסר פרסומי שיוצא נגד שימוש בסלולר ברגעים מסוימים, מצטרף לגל עולמי של קמפיינים למותגים שיוצאים לכאורה נגד הצריכה של עצמם ■ האם מדובר בתגובה אמיתית או בניצול ציני של העדפות הצרכן החדש?

ענת ביין-לובוביץ' 02.10.2013

   211212213214215216217218219220221222223224225   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 218 מתוך 265