ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
משרדי פרסום | לפני כולם

צור גולן מצטרף כשותף למשרד הפרסום בן-נתן

איש הקריאייטיב צור גולן יצטרף כשותף שווה במשרד, שישנה את שמו לבן-נתן-גולן

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2013

"עם כל הכבוד לפרסום, הוא לא זה שמייצר פדופיליה או אונס"

שתי פרסומות שעלו באחרונה - לדואר ישראל ולמיני כריות - מעלות תהיות לגבי השימוש בקוד האתי שעליו חתומים רוב משרדי הפרסום ■ פרסומאים: "תמיד יהיו יפי-נפש עם סטנדרט כפול. מחמירים עם הפרסומאים יותר מאשר עם הריאליטי"

ענת ביין-לובוביץ' 08.07.2013

תחרות פרסי האפי: השקת פיוז טי זכתה בפרס הגרנד אפי

הקמפיין להשקת המותג פיוז טי בישראל נוצר ע"י משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ מקאן-אריקסון ואדלר-חומסקי זכו במרב הפרסים בתחרות

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2013

הפרסומת לדואר - הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות בכיכובו של דביר בנדק גבוהים ב-30% מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2013

גילה דורש מחברת המדיה יוניברסל מקאן לאשר עמו מראש כל שת"פ

ברוקנר-נטע-יער, ענבר-מרחב-ניסן וזרמון DDB יידרשו לאשר את שיתוף-הפעולה שלהם עם יוניברסל מקאן בתחום הטלוויזיה ■ הממונה על ההגבלים הודיע בנוסף כי שיתוף-הפעולה בין יוניברסל וגליקמן-נטלר-סמסונוב מעורר חשש תחרותי משמעותי

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2013

איגוד הפרסום לוועדת שחם: לקיים שימוע לפני קבלת החלטות

באיגוד מבקשים מהוועדה לתת למשרדי הפרסום זכות להישמע בהקדם ■ ועדת שחם בוחנת נושאים כגון עמלות הפרסום, כוחן של חברות המדיה וכו'

ענת ביין-לובוביץ' 02.07.2013
יוניברסל מקאן | לפני כולם

תקציב המדיה של משען עובר ליוניברסל מקאן

היקף הפרסום של רשת הדיור המוגן עמד ב-2012 על כ-2.8 מיליון דולר בשנה, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2013

למרות הביקורת: הפרסומת של דואר ישראל - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר זוכה לשיעורי אהדה גבוהים מהממוצע החצי-שנתי ■ הפרסומת עוררה גל של תגובות בטענה כי היא מעודדת הטרדה מינית

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2013

מה יהיה ההרכב החדש של הנהלת איגוד חברות הפרסום?

הבחירות ייערכו באמצע יולי ■ רוב המתמודדים הם בכירים מהדור הצעיר של הענף

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2013

"הרשות השנייה מנהלת כבר 15 שנה כשל שוק בשידור המסחרי"

‎פרסום סמוי, תוכן שיווקי - איך שלא מכנים את זה, ברור לכולם שהוא קיים בטלוויזיה ושיש לו השלכות כלכליות וצרכניות ■ האם הרשות השנייה יכולה לפקח על השוק? "גלובס" מביא את העמדות השונות מאחורי הכסף הסמוי שזורם למסך

ענת ביין-לובוביץ' 24.06.2013

הצרכן מחפש משמעות: סיכום פסטיבל הפרסום בקאן 2013

הקמפיינים הזוכים בפסטיבל קאן מוכיחים כי המותגים שבולטים הם כאלה שנוקטים תפקיד אקטיבי בהפיכת העולם למקום טוב יותר ■ וגם: למה הישראלים לא זכו?

נדב פרסמן וענת ביין-לובוביץ' 23.06.2013

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; מזגני טורנדו - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: משרד באומן-בר-ריבנאי הכניס השבוע לטבלאות 4 פרסומות שונות

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

ענבר-מרחב לא יטפל בשלב זה בקריאייטיב של רקיט

תקציב רקיט הגיע כנדוניה של הסכם הייצוג עם HAVAS, אך רוב הקמפיינים הקרובים כבר הופקו ■ עם זאת, תקציב המדיה יועבר לענבר-מרחב-ניסן כבר עתה

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2013
Y&R | לפני כולם

גיא בר ימונה למנכ"ל משותף ב-y&r ישראל

בני ברונסקי, שניהל את הקריאייטיב במשרד בשנה וחצי האחרונות, פורש מתפקידו

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2013

שבוע שני ברציפות: הפרסומת של הוט - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין yes הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2013
גלר נסיס | לפני כולם

תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה יצא למכרז

היקף הפרסום של האוניברסיטה עמד ב-2012 על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 12.06.2013

   215216217218219220221222223224225226227228229   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 222 מתוך 265