גיאוקרטוגרפיה: השבוע נכנסו לטבלאות 3 פרסומות שונות שבהן מככבים ילדים
שטראוס היא המפרסמת הגדולה ■ קטגוריית כרטיסי האשראי היא הצומחת ביותר עם גידול של 17% ■ חברות הסלולר נעדרות מטבלת 20 המפרסמים הגדולים
יפעת בקרת פרסום: 3 משרדים התרסקו ב-2012, ומנגד משרדים כמו גליקמן ו-LEAD עלו בעשרות אחוזים ■ החמישייה הפותחת התחזקה יחסית לשאר השוק
מנכ"ל, ליאור זבורובר, פורש פחות מחודשיים לאחר שמונה לתפקיד ■ המנכ"ל הקודם, אחיה פריד, החזיק בתפקיד עוד פחות זמן ועזב לאחר 4 ימים בלבד
הולכת על עקבים אבל לובשת סינר, מרושעת אבל אימהית - דמות האישה הישראלית בפרסומות עברה שינוי בשנתיים האחרונות, והיא מהלכת היום על התפר הגס שבין עקרת-הבית הקלאסית לבין האישה החזקה שרודה בבעלה
לטענת זכיינית ערוץ 2, חברת בקרת המדיה מעבירה מידע סודי לגבי עסקאות פרסום בין לקוחותיה ופוגעת ברשת
גלברט, לשעבר מנכ"ל משותף בשלמור, יהיה כפוף ישירות ליו"ר יורם באומן
הפרסומת של נגב, שהובילה בשבוע שעבר את הזכורות, מובילה השבוע את האהובות
בשנת 2012 פרסמה הרשת בהיקף של 4.6 מיליון דולר במחירי מחירון
נעשתה פנייה גם לפובליסיס ישראל ■ הוט תחליט תוך מספר שבועות אם לשלב משרד נוסף במערך הפרסום שלה, לצד ראובני-פרידן המטפל בתקציב כיום
היקף הפרסום ב-2012 הסתכם ב-3.5 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה שומרת על כוחה, העיתונות נחלשת, וגם האינטרנט לא גדל ■ אופי הפרסום בעיקר מכירתי
התקציב, שטופל בפרסום אהרוני, עמד ב-2012 על כמיליון דולר במחירי מחירון
היקף תקציב הפרסום, שיכלול טיפול ברשת כולה ובכל אחד מ-20 הקניונים בנפרד, צפוי לעמוד על כ-20 מיליון דולר
חלק מהצעירים נשארים בחוץ בגלל שהסוקרים לא מתקשרים לסלולרי, מכוני הסקרים לא מתייחסים מספיק לבאזז ברשת, וכמות הנשאלים שטרם החליטו הולכת וגדלה ■ עד כמה הסקרים באמת משקפים את תוצאות הבחירות?
משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן קיבל בשבועות האחרונים שני תקציבים חדשים: מותגי הקמעונאות של חיים סקאל ומותג המזון mana
בתוך כך, ניב חורש וזיו קורן יקודמו למנכ"לים משותפים בפרסום ראובני-פרידן
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13