הפרסומת של הוט, שדורגה במקום השני בזכורות, היא המושקעת ביותר השבוע
צמרת ענף הקריאייטיב עוזבת את משרדי הפרסום הגדולים: חלק מהטאלנטים רצו מניות ולא קיבלו, אחרים חשו שהם נתקלים בתקרת זכוכית ■ האם באמת הסטארים הגדולים נעלמו - או שפשוט משרדי הפרסום איבדו עניין בלטפח אותם?
היקף התקציב, הכולל את תקציבי רשתות האופנה ML men ,ML וג'אמפ, עמד בשנה החולפת על 15.5 מיליון דולר במחירי מחירון
שאר משרדי הפרסום הדירו את רגליהם מהמכרז, המציע למשרדים מקסימום עמלה של 8.5% עם דרישה לוותר על עמלות היתר
תקציב הפרסום של H&O עומד במחירים ריאליים על כ-10 מיליון שקל בשנה ונחשב לאחד מתקציבי האופנה הגדולים בישראל
מאחורי סרטון הפרסומת שבו נראים הדוגמנים כולם בצילומי שחור-לבן, והסרטון האחרון המקדם את אופנת הג'ינס, עומד דווקא צלם הסטילס דודי חסון שעמד מאחורי הפקת הסרטונים
קמפיין "כל אחד מביא אחד" של לשכת הפרסום הממשלתית הוכרז על-ידי ועדת השיפוט של תנועת ויצו כקמפיין הפוגעני ביותר כלפי נשים לשנת 2012
חברת שילוט החוצות תובעת 210 אלף שקל ממשרד הפרסום "רואים קונים", בטענה כי לא שילם לה בעבור הקמפיין של לבני
היחידה העסקית החדשה, שתפעל לצד מקאן-אריקסון, תתמקד בתקציבי פרסום בינלאומיים ■ בוחנת התמודדות על תקציב הפרסום הבינלאומי של סודה סטרים
בשנים 2010-2011 פרסמה רשת הדיור המוגן בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון ■ ברשת מכחישים כי בכוונתם להפסיק את ההתקשרות עם זרמון
המשרדים מתמרמרים נוכח התגמול המוצע, שאמור לעמוד לכל היותר על 8.5% מכלל ההוצאה לפרסום של החברה, תוך התחייבות הזוכה להחזיר את עמלות היתר
זאת למרות שלא עלה לשלב השני במכרז, בו התמודדו דרורי-שלומי ו-JWT ישראל
הפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, מדורגת שנייה בדירוג הזכורות
משרד הפרסום "לעומק התודעה" רשם גידול בהיקפיו בשנים האחרונות ■ יהושע TBWA כבר ביצע בעבר מספר עסקאות לרכישת משרדי פרסום קטנים
ענף הפרסום מחפש אלטרנטיבה לשיטת העמלות ששחקה את הרווחיות ■ בכנס מיוחד שנערך היום בחנו הצדדים: האם כדאי לעבור לתשלום לפי שעות? האם שיטת הריטיינר עדיפה? ואולי השיטה הקיימת היא המתאימה ביותר לענף המקומי?
שיעור הזכירות והאהדה לפרסומות המובילות נמוך ב-20% מהממוצע החצי-שנתי
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13