תפנית דרמטית: לעומק התודעה נשאר המשרד של בנק אגוד

זאת למרות שלא עלה לשלב השני במכרז, בו התמודדו דרורי-שלומי ו-JWT ישראל

תפנית בלתי צפויה במכרז על תקציב הפרסום של בנק אגוד: ל"גלובס" נודע כי לאחר מכרז שנמשך כמעט 8 חודשים, החליט הבנק להשאיר את התקציב במשרד הפרסום "לעומק התודעה" - זאת לאחר שהמשרד כבר היה מחוץ להתמודדות על התקציב.

כפי שנחשף ב"גלובס", במאי 2012 הוחלט בבנק אגוד להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום גלר-נסיס ולהפקיד את התקציב באופן זמני עד בחירת משרד חדש בידי "לעומק התודעה" - משרד שהחל את דרכו בתחום האינטראקטיב והמשיך גם לתחום הפרסום הקונבנציונלי.

"לעומק התודעה" טיפלו עד אז בתקציב הדיגיטל של הבנק, והפקדת התקציב בידיהם נתפסה כזמנית.

בשוק רבו ההערכות כי מי שנחשב לפייבוריט בהתמודדות על התקציב הוא משרד הפרסום דרורי-שלומי, הודות לקשר האישי-מקצועי הארוך בין יורם דרורי, מבעלי דרורי-שלומי, עם מנכ"ל בנק אגוד, חיים פרייליכמן, עוד מתקופת פעילותו כמנכ"ל אדנים וכמנכ"ל בנק טפחות.

דרורי-שלומי בחרו להמר על התקציב ולהפסיק לצורך ההתמודדות את ההתקשרות עם בנק יהב בו טיפלו לאורך מספר שנים - מה שגרם אף יותר לתחושה בענף שהסיכוי לזכייה בתקציב נמוכה.

בסופו של דבר ניגשו למכרז "לעומק התודעה", דרורי-שלומי ו-JWT ישראל. לאחר סבב אחד נשארו "לעומק התודעה" מחוץ להתמודדות, ואילו שני המשרדים האחרים עברו שני מקצי שיפורים נוספים - ללא הכרעה.

בינתיים הופקד קמפיין נוסף בידי "לעומק התודעה", בנק יהב הננטש כבר בחר משרד חדש ואף עולה עם קמפיין, ובבנק אגוד תוצאות אין...

היום (ה') הודיעו נציגי בנק אגוד למשרדי הפרסום המתמודדים כי התקציב יישאר לפחות עד 2014 ב"לעומק התודעה".