ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

נחתם המיזוג בין סוכנויות הפרסום הבינלאומיות אומניקום ופובליסיס

שתי החברות ייצרו יחד את קבוצת הפרסום הגדולה בעולם בשווי 23 מיליארד דולר ■ עדיין לא ברור מה יהיו ההשלכות של המיזוג על ענף הפרסום בישראל

ענת ביין-לובוביץ' ואדוורטייזינג אייג' 28.07.2013

הפרסומות הזכורות והאהובות: ביטוח ישיר - האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המשותפת של לאומי קארד ופלאפון היא הזכורה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2013

"אנו מנהלים את האגו שלנו יותר טוב מהמקובל בענף"

משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב זינק במחצית השנה האחרונה היישר אל החמישייה הראשונה של משרדי הפרסום בישראל ■ בראיון ל"גלובס" מסמן יגאל שמיר, שותף ומנהל הקראייטיב הראשי במשרד, את מקורות ההצלחה

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2013
מקאן תל-אביב | לפני כולם

מסתמן: אלדד וינברגר יפרוש מקבוצת מקאן אריקסון

וינברגר משמש כמנכ"ל מקאן דיגיטל ונחשב לאחד הכישרונות המשמעותיים במשרד

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2013

מקאן וגליקמן פנו לממונה בבקשה להאריך את השת"פ ביניהם

הפטור לגבי שיתוף-הפעולה בתחום המדיה יפוג בחודש נובמבר הקרוב ■ הממונה על ההגבלים העסקיים הבהיר בעבר כי הוא מעוניין לבזר את הכוח בתחום המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 22.07.2013

מסתמן: תקציב הפרסום של פיצה האט יעבור לפובליסיס ישראל

תקציב פיצה האט טופל בשנתיים האחרונות בידי משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2013

יש מחליף לכידון: אמיר גיא מונה ליו"ר איגוד חברות הפרסום

המנכ"ל המשותף באדלר-חומסקי יהיה הראשון מהדור הצעיר בענף שיכהן בתפקיד ■ גיא: "האיגוד צריך להיות אקטיבי יותר ולשרת טוב יותר את הענף בפן המקצועי"

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2013

קמפיין מזרחי-טפחות עם דביר בנדק - הפרסומת הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח 9 מיליון עם שני כהן היא האהובה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2013

מחצית 2013: רשתות השיווק ממשיכות להוביל את ענף הפרסום

עם זאת, מדירוג המפרסמים עולה כי רשתות השיווק רשמו ירידה של 4% במחצית הראשונה של 2013 ■ שטראוס ממשיכה להיות המפרסמת הגדולה בישראל, אך גם היא הקטינה את תקציבי הפרסום ב-5% לעומת המחצית המקבילה אשתקד

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2013

מחצית 2013: הפער בין אדלר למקאן מצטמצם דרמטית

דירוג משרדי הפרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב מצליח להיכנס לראשונה לחמישייה המובילה, רגב-קויצקי בעידן ליאו ברנט מתמקם במקום שמיני, ו-LEAD מתקדם בצעדי ענק לכיוון העשירייה ■ גיתם, פובליסיס ישראל ו-y&r מאבדים גובה

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2013
ועידת MAD | ועידת MAD

אבי ארמוזה: להפעיל רגולציה כדי למנוע ריכוזיות בתוכן

מנכ"ל ארמוזה פורמטס בוועידת MAD: "גופי השידור גם בעלים, גם מפיקים וגם מפיצים; עלינו לצאת למאבק לשינוי הרגולציה של מבנה הבעלות על היצירה"

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2013
מקאן תל-אביב | לפני כולם

חלק מתקציב סמסונג עבר ממקאן לשמעוני-פינקלשטיין-ברקי

תקציב הפרסום הנוגע לפעילות הקמעונאית של סמסונג טופל במקאן מאז 2006

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2013
און גולדשטיין | לפני כולם

יהושע TBWA רוכש 33% ממניות "לעומק התודעה"

משרד הפרסום "לעומק התודעה" מראה גידול בהיקפי הפרסום שלו מאז הקמתו ■ זיו פופלבסקי, מבעלי המשרד: "צעד אסטרטגי חשוב לביסוס מעמדנו"

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2013

למרות שלא שודרה: הפרסומת של דואר ישראל - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט, בכיכובם של כוכבי "הבורר" ו"ריקי כהן", עולה לראש טבלת הפרסומות הזכורות, לאחר 3 שבועות שבהם דורגה נמוך יותר

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2013
אורן יוניוב | לפני כולם

ועדת המדרוג דורשת מחברת יוניון להפסיק להשתמש בנתוניה

חברת המדיה יוניון נמנעת מלשלם עבור נתוני ועדת המדרוג למדידת הגלישה באינטרנט, בטענה כי חלוקת הנטל בין המשרדים החברים בה במימון פעילות הוועדה אינה הוגנת ■ יוניון: "ועדת המדרוג הפכה לכלי שרת בידי יוניברסל מקאן"

ענת ביין-לובוביץ' 10.07.2013
ברעם פרסום מקורי | לפני כולם

לביא מדיה תנהל את הפרסום ברכבת למשך 3 חודשים

זאת לאחר שברעם פרסום מקורי הודיעה כי לא תמשיך לנהל את הפרסום ברכבת ישראל, ולאחר שני תהליכי "קול קורא" נוספים שפרסמה הרכבת

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2013

   214215216217218219220221222223224225226227228   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 221 מתוך 265