ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

עתירה לבג"ץ: לא להגביל פרסום מוצרי אלכוהול באינטרנט

עו"ד אלי זהר, המייצג את העותרים: "באינטרנט יש צורת דיבור חדשה, שהכללים הישנים לא מתאימים לה. הגבלת הפרסום תפגע בתעשייה המקומית"

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2014

קקטוס הזהב עדיין רלוונטי? "צריך להוכיח שיש ערך כלכלי לקריאייטיב"

שנה לאחר שתחרות "קקטוס הזהב" עברה המתת חסד, מנסה ההנהלה הצעירה של איגוד הפרסום להשיבה לחיים ■ עכשיו נשאר להתווכח איך רותמים מחדש את המפרסמים לתהליך, וכמה משקל צריך לתת לבחינת האפקטיביות של קמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2014
גיא קלנר | לפני כולם

משרד הפרסום ליאו ברנט מחזק את מחלקת הדיגיטל

גייס בכירים בשוק הדיגיטל לניהול המחלקה ■ רשם במחצית 2013 גידול של 74%

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2014

איגוד הפרסום דורש שימוע לגבי מסקנות ועדת שחם

האיגוד דורש ממועצת הרשות השנייה לקיים שימוע בנושא רכישת המדיה, וזאת לפני שייערך דיון בהמלצות ועדת שחם שאמורות להגיע להנהלה בימים הקרובים

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2014
Y&R | לפני כולם

תקציבי הפרסום של מרידול ואלמקס חוזרים ל-y&r ישראל

שיווק שני מותגי משחות השיניים עבר לחברת ההפצה שסטוביץ, שתקציב הפרסום שלה מטופל ב-y&r ישראל ■ המשרד טיפל בעבר במותגים

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2014

שוב: הפרסומת הסנטימנטלית לסלקום - האהובה והזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום מדורגת שבוע שני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות ■ הפרסומת ל"שוש" עדיין מדורגת אף שכבר אינה משודרת

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2014

"סלוגן ומצגת שנוצרו במשרד פרסום - יצירה מוגנת בזכויות יוצרים"

משרד הפרסום "קו האופק" תבע את חברת "עלי שלכת" על כך שעשתה שימוש בחומרים שהציג בפניה, למרות שבחרה לא להתקשר עמו ולא לשלם עבורם ■ ביהמ"ש קיבל את התביעה וחייב את "עלי שלכת" לשלם כ-75 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2014

רשמית: שפ"מ מפסיקה לעבוד עם רשות השידור

עקב עימות בין הצדדים - שפ"מ, המשווקת את הפרסום בתחנות קול ישראל, הודיעה כי העבודה עם רשות השידור תופסק ממחר ■ כעת שפ"מ עומדת להיסגר

לי-אור אברבך וענת ביין-לובוביץ' 31.12.2013

מי תמצמץ ראשונה: שפ"מ או רשות השידור?

חברות המדיה ממתינות לפתרון הסכסוך בין רשות השידור לחברה שמוכרת את זמן הפרסום בתחנות הרדיו שלה ■ לאחר ששפ"מ הציבה תנאים חדשים להמשך ההתקשרות, רשות השידור מסמנת שהיא רוצה למכור בעצמה את מלאי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2013

הזכורות והאהובות: קמפיין הגננת של סלקום - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין עלה לאוויר לראשונה לפני כשלוש שנים רק באינטרנט ובקולנוע, ולמרות שלא שודר בטלוויזיה כבש גם אז את ראש הטבלאות ■ קמפיין בזק מוביל השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 26.12.2013

"בענף המדיה, אגו הוא לפעמים גם כלכלה"

מי שצופה בפריים-טיים לא יכול שלא להבחין שמשהו משמעותי השתנה: המסך שלנו נשטף בפחות ברייקים לפרסומות והם ממוקמים בתחילת ובסוף התוכנית

ענת ביין-לובוביץ' 26.12.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

המלצה להגבלת פרסום חברות המדיה בטלוויזיה

חברי ועדת שחם לא הצליחו להגיע לרף הגבלה מוסכם וגלגלו את הכדור למועצת הרשות השנייה: ההגבלה תיגזר מתוך הכנסה של כל זכיין וזכיין ולא מתוך מלאי הרייטינג

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

דרורי-שלומי עשוי לאבד נתח נוסף מתקציב הפרסום של סנו

בסנו מתכננים מכרז על מותג סבון הכלים "סנו-סאן" ■ ‎באחרונה איבד דרורי-שלומי את תקציב המותג "סנו סושי" לטובת משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2013

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה; שוש - עדיין הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לחטיף שוש מובילה את דירוג הזכורות זה השבוע הרביעי ברצף, אף שכבר אינה משודרת ■ קמפיין הוט הוא המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2013

הפרסום ב-2013: המפרסמים יצאו מהבונקר, הקריאייטיב לא

‎למרות התאוששות מסוימת שנרשמה בענף הפרסום, הקמפיינים של 2013 לא היו חזקים במיוחד מבחינה קריאטיבית, ואופיינו בעיקר בשימוש מוגבר בפרזנטורים, בילדים ובז'אנר מחזות הזמר ■ ומה צפוי לנו ב-2014? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2013
גולף | לפני כולם

תקציב הפרסום של Golf&Co עובר לפוקס-גורן-גלעדי

היקף הפרסום של Golf&Co עמד ב-2013 על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של אופנת גולף יישאר בשלב זה במשרד בורודה-קפלן

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2013

   207208209210211212213214215216217218219220221   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 214 מתוך 265