הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט - מדיום שהיה עד היום נקי ממגבלות - מעלה את השאלה על גבולות הפרסום ברשת ■ האם הקושי הטכני באכיפה אמור לגרום למחוקק להתייחס אחרת למדיום הזה?
המשרד מטפל גם בתקציב האוף-ליין של הרשת ■ היקף תקציב האונליין של סופר-פארם מוערך ב-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
נכנס במקומו של ראובני-פרידן, שפרש מהמכרז בשל התמודדותו על תקציב כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות
בשנה החולפת פרסמה הקבוצה בהיקף של 16 מיליון דולר במחירי מחירון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת מובילה הן את הזכורות והן את האהובות, כאשר שיעור הזכירות גבוה ב-50% מהממוצע
אחרי הסערה והלחצים, יעקב שחם משוכנע ששוק הטלוויזיה עומד בפני עתיד טוב יותר ■ מי שעמד בראש הוועדה שנועדה לבחון את שוק הטלוויזיה המסחרית, בטוח שהגבלת רכש המדיה בזכייניות ל-25% תעשה טוב לכל הצדדים
היקף הפרסום של 10 המשרדים הגדולים במגזר הדתי אשתקד: 84 מיליון שקל
גילה אישר לאחרונה שת"פ בין גליקמן ויוניברסל מקאן - אך במגבלות ■ חברות המדיה קראט, יוניון ו-TMF מבקשות לעיין במסמכי החקירה ■ מנכ"ל קראט: "החלטת הממונה קשה לפיקוח ומותירה מקום רב מדי למשחקים"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות
גליקמן, ראובני ופובליסיס יתמודדו על תקציב ההשקה של הכרטיס המשותף של אל-על ודיינרס, העומד על 10 מיליון שקל ■ תקציב אל-על מטופל היום במקאן
היקף התקציב יעמוד על כ-3 מיליון שקל ■ הקמפיין הקרוב יעלה תחת סיסמה חדשה: "יכין - בעיניים עצומות"
מרטין סורל, מנכ"ל קבוצת הפרסום WPP, הוא האיש שמחזיק את הקלפים לגבי עתיד משרדי הפרסום של הקבוצה בישראל ■ האם המינוי של שלומי אבנון למנהל הפעילות בארץ מרמז כי סורל החליט שהגיע הזמן לעשות פה סדר?
העסקאות, בהיקף מוערך של 10-12 מיליון שקל כל אחת, נחתמו מול מקאן-אריקסון ויוניון מדיה ■ נציג של "אנטנה" היוונית יגיע לפגישות לקידום ההשקעה בערוץ
ירכז את הפעילות של הקבוצה בישראל בתחומי הפרסום, היח"צ והטכנולוגיה
מועצת הרשות השנייה: ההגבלה תחול על הפרסום בכל שעות היום ובכל זכיינית בנפרד ■ הנפגעת העיקרית מההחלטה: יוניברסל מקאן
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע, ושיעורי האהדה נמוכים ב-20%
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13