ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

האם תעשיית הפרסום באינטרנט עומדת בפני עידן חדש?

הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט - מדיום שהיה עד היום נקי ממגבלות - מעלה את השאלה על גבולות הפרסום ברשת ■ האם הקושי הטכני באכיפה אמור לגרום למחוקק להתייחס אחרת למדיום הזה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014
‏Next In‏ | לפני כולם

סופר-פארם מעבירה את תקציב הדיגיטל לבאומן-בר-ריבנאי

המשרד מטפל גם בתקציב האוף-ליין של הרשת ■ היקף תקציב האונליין של סופר-פארם מוערך ב-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2014
אל על | לפני כולם

Lead יתמודד על תקציב פרסום כרטיס האשראי של אל-על

נכנס במקומו של ראובני-פרידן, שפרש מהמכרז בשל התמודדותו על תקציב כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2014

תקציב קבוצת הביטוח הראל עובר לפובליסיס ישראל

בשנה החולפת פרסמה הקבוצה בהיקף של 16 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2014

הפרסומת של שופרסל עם ציון ברוך - הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת מובילה הן את הזכורות והן את האהובות, כאשר שיעור הזכירות גבוה ב-50% מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2014

יעקב שחם על המתקפה האישית נגדו: "לא פחדתי מאף אחד"

אחרי הסערה והלחצים, יעקב שחם משוכנע ששוק הטלוויזיה עומד בפני עתיד טוב יותר ■ מי שעמד בראש הוועדה שנועדה לבחון את שוק הטלוויזיה המסחרית, בטוח שהגבלת רכש המדיה בזכייניות ל-25% תעשה טוב לכל הצדדים

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2014

המגזר הדתי: שטראוס - המפרסמת הגדולה; בולטון - המשרד המוביל

היקף הפרסום של 10 המשרדים הגדולים במגזר הדתי אשתקד: 84 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2014

קראט מדיה: שוקלים לערער על הפטור של מקאן-גליקמן

גילה אישר לאחרונה שת"פ בין גליקמן ויוניברסל מקאן - אך במגבלות ■ חברות המדיה קראט, יוניון ו-TMF מבקשות לעיין במסמכי החקירה ■ מנכ"ל קראט: "החלטת הממונה קשה לפיקוח ומותירה מקום רב מדי למשחקים"

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2014

סקר פרסומות: הזאב הרע של תפוצ'יפס - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2014
אל על | לפני כולם

3 משרדים מתמודדים על תקציב כרטיס האשראי של אל-על

גליקמן, ראובני ופובליסיס יתמודדו על תקציב ההשקה של הכרטיס המשותף של אל-על ודיינרס, העומד על 10 מיליון שקל ■ תקציב אל-על מטופל היום במקאן

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2014
זנלכל | לפני כולם

ליאו ברנט יטפל בתקציב הפרסום של המותג יכין

‎היקף התקציב יעמוד על כ-3 מיליון שקל ■ הקמפיין הקרוב יעלה תחת סיסמה חדשה: "יכין - בעיניים עצומות"

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2014

מחכים לסורל: האם מנכ"ל WPP יעשה סדר באחזקותיו בישראל?

מרטין סורל, מנכ"ל קבוצת הפרסום WPP, הוא האיש שמחזיק את הקלפים לגבי עתיד משרדי הפרסום של הקבוצה בישראל ■ האם המינוי של שלומי אבנון למנהל הפעילות בארץ מרמז כי סורל החליט שהגיע הזמן לעשות פה סדר?

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2014
יוניון מדיה | לפני כולם

הישג לערוץ 10: חתם על שתי עסקאות פרסום מראש

העסקאות, בהיקף מוערך של 10-12 מיליון שקל כל אחת, נחתמו מול מקאן-אריקסון ויוניון מדיה ■ נציג של "אנטנה" היוונית יגיע לפגישות לקידום ההשקעה בערוץ

לי-אור אברבך וענת ביין-לובוביץ' 27.01.2014
WPP | לפני כולם

שלומי אבנון יעמוד בראש קבוצת WPP בישראל

ירכז את הפעילות של הקבוצה בישראל בתחומי הפרסום, היח"צ והטכנולוגיה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2014
הרשות השנייה | לפני כולם

חברת מדיה תהווה עד 25% מהכנסות זכיינית הטלוויזיה

מועצת הרשות השנייה: ‎ההגבלה תחול על הפרסום בכל שעות היום ובכל זכיינית בנפרד ■ הנפגעת העיקרית מההחלטה: יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2014

הפרסומת של הוט עם "הבורר" ועידן אלתרמן - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע, ושיעורי האהדה נמוכים ב-20%

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2014

   205206207208209210211212213214215216217218219   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 212 מתוך 265