ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים
ב-2012 עמד היקף התקציב של רשת הרמוניה על כ-5.3 מיליון דולר במחירי מחירון
אחרי הפרישה מבאומן-בר-ריבנאי, יורם לוי, אחד הטאלנטים המחוזרים בתעשיית הפרסום המקומית, מתפנה לדבר ■ על המשבר בענף כתוצאה משיטת התגמול, על הלקוחות שמתחילים לחפש אלטרנטיבות למשרדים הגדולים ועוד
העברת התקציב היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל, במסגרתו אמורים שני המותגים להתכנס תחת המותג ביג בוקס
זאת על רקע פריצת דרך במו"מ בין יובל ואיל ארד ליורו על פירוק השותפות ביניהם
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מכבי מדורגת זה השבוע השני בראש דירוג האהובות, ובפער ניכר מיתר הפרסומות
התקציב, שעמד ב-2012 על כ-25 מיליון דולר במחירי מחירון, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון
מוזיקה מוצלחת בפרסומת עשויה להפוך אותה לבלתי נשכחת ■ האם הפרסומאים בארץ פיצחו את הקוד של שילוב מוזיקה בפרסומות, מתי נכון להשתמש במוזיקה מתוצרת מקומית, ומתי האמנים הישראלים יתחילו לעשות מזה כסף?
שימשה קודם לכן כמנכ"לית רגב-קויצקי וכמנכ"לית מקאן דיגיטל ■ מקאן ואלי הוא פרויקט חדש במצפה רמון שיציע שירותי דיגיטל וניו-מדיה לעסקים קטנים ובינוניים
קמפיין מכבי שירותי בריאות הוא האהוב ביותר השבוע, וקמפיין דיסקונט הכי זכור
בעוד כחודשיים צפויות להיערך בחירות באיגוד, שבהן ייבחר יו"ר חדש וכן 10 חברי הנהלה ■ גורמים בענף הפרסום לוחצים על יורם באומן להתמודד על תפקיד היו"ר
מדובר בתקציב לא גדול - פחות ממיליון דולר במחירי מחירון - אך הוא בעל אפיל בשל חוזק המותג הבינלאומי ■ תקציב המדיה מופרד ומטופל ביהושע TBWA
היקף התקציב של הקבוצה כולה עמד ב-2012 על 3.3 מיליון דולר במחירי מחירון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל מובילה השבוע את הפרסומות הזכורות
מאחורי הקלעים של רכישת אופיס דיפו ע"י אבי מלכה נשזרו לא מעט אינטרסים גם בענף הפרסום ■ איך השפיע החוב של אופיס דיפו בתקופת רמי שביט על העברת התקציב ליוניברסל? ולמי מחברות המדיה פנה מלכה בבקשה לגיוס כסף?
משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13