ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

מדד הפרסום לרבעון הראשון של 2013 מראה נתונים מעודדים

ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2013
יהושע TBWA | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת הרמוניה עובר ליהושע TBWA

ב-2012 עמד היקף התקציב של רשת הרמוניה על כ-5.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2013

הפרסומאי שהרוויח הרבה כסף ומעמד, התפכח ועזב את הכול

אחרי הפרישה מבאומן-בר-ריבנאי, יורם לוי, אחד הטאלנטים המחוזרים בתעשיית הפרסום המקומית, מתפנה לדבר ■ על המשבר בענף כתוצאה משיטת התגמול, על הלקוחות שמתחילים לחפש אלטרנטיבות למשרדים הגדולים ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2013

תקציב הפרסום של בסט ביי וביג בוקס עובר לליאו ברנט

העברת התקציב היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל, במסגרתו אמורים שני המותגים להתכנס תחת המותג ביג בוקס

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2013
אייל ארד | לפני כולם

התחדש המו"מ להסכם ייצוג בין ענבר-מרחב-ניסן ליורו

זאת על רקע פריצת דרך במו"מ בין יובל ואיל ארד ליורו על פירוק השותפות ביניהם

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2013

סקר הפרסומות: קופ"ח מכבי שוב הכי אהובה; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מכבי מדורגת זה השבוע השני בראש דירוג האהובות, ובפער ניכר מיתר הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2013
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציב המדיה של קבוצת קרסו עובר לסמארט מקבוצת באומן

התקציב, שעמד ב-2012 על כ-25 מיליון דולר במחירי מחירון, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2013

פרזנטור ווקאלי: איך מחליטים איזו מוזיקה לשלב בפרסומות?

מוזיקה מוצלחת בפרסומת עשויה להפוך אותה לבלתי נשכחת ■ האם הפרסומאים בארץ פיצחו את הקוד של שילוב מוזיקה בפרסומות, מתי נכון להשתמש במוזיקה מתוצרת מקומית, ומתי האמנים הישראלים יתחילו לעשות מזה כסף?

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2013

הדר גור אריה תמונה למנכ"לית מקאן ואלי

שימשה קודם לכן כמנכ"לית רגב-קויצקי וכמנכ"לית מקאן דיגיטל ■ מקאן ואלי הוא פרויקט חדש במצפה רמון שיציע שירותי דיגיטל וניו-מדיה לעסקים קטנים ובינוניים

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2013

יהושע TBWA הכניס השבוע 4 פרסומות למדד הזכורות והאהובות

קמפיין מכבי שירותי בריאות הוא האהוב ביותר השבוע, וקמפיין דיסקונט הכי זכור

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2013

מי יחליף את יחליף את מודי כידון כיו"ר איגוד חברות הפרסום?

בעוד כחודשיים צפויות להיערך בחירות באיגוד, שבהן ייבחר יו"ר חדש וכן 10 חברי הנהלה ■ גורמים בענף הפרסום לוחצים על יורם באומן להתמודד על תפקיד היו"ר

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2013
גאפ (GAP) | לפני כולם

משרד הפרסום צדר-יריב זכה במכרז הקריאייטיב של גאפ

מדובר בתקציב לא גדול - פחות ממיליון דולר במחירי מחירון - אך הוא בעל אפיל בשל חוזק המותג הבינלאומי ■ תקציב המדיה מופרד ומטופל ביהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2013
יהושע TBWA | לפני כולם

חלק מתקציב הפרסום של קידום עוזב את יהושע TBWA

היקף התקציב של הקבוצה כולה עמד ב-2012 על 3.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2013

"את בהתקף יצירה?": הפרסומת ל"און-ליינר" של נטוויז'ן - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל מובילה השבוע את הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2013
אבי מלכה | לפני כולם

מסתמן: תקציב המדיה של ריטייל ישראל עובר ליוניברסל מקאן

מאחורי הקלעים של רכישת אופיס דיפו ע"י אבי מלכה נשזרו לא מעט אינטרסים גם בענף הפרסום ■ איך השפיע החוב של אופיס דיפו בתקופת רמי שביט על העברת התקציב ליוניברסל? ולמי מחברות המדיה פנה מלכה בבקשה לגיוס כסף?

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2013
בריקמן | לפני כולם

LEAD, בריקמן ודה בריף עלו לגמר במכרז גאפ

משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2013

   217218219220221222223224225226227228229230231   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 224 מתוך 265